| Bambuszpúder, szemceruza, rúzsok | FM Group | Novemberi újdonságok

Sziasztok, üdvözlök újra Mindenkit!

Az elmúlt hetekben kicsit eltűntem. Ennek az egyik oka az volt, hogy a munkahelyen év végi nagy hajtás volt, a másik pedig, hogy a karácsonyi előkészületek felemésztették a maradék szabadidőmet. Mivel most már szabadságon vagyok, így lesz bőven időm bepótolni az elmaradt bejegyzéseket, amikre decemberben szerettem volna időt szakítani.

Kezdésként akkor lássuk a már megszokott havi kedvencek legújabb részét:

\ ÚJ TERMÉKEK NOVEMBERBEN /
Egy korábbi bejegyzésemben már írtam Nektek az FM Group márkáról, ami egy lengyel cég. Akkor egy parfüm kapcsán említettem meg őket, aztán időközben kiderült, hogy nem csak parfümöket, hanem kozmetikai, dekorkozmetikai termékeket is forgalmaznak egyebek mellett. Így aztán az egyik legjobb barátnőm által sikerült is kiválasztanom a katalógusból több terméket is, amik közül egy sampont már említettem Nektek, most következzen a többi.

A legelső termék, amire a legkíváncsibb voltam, az egy transzparens árnyalatú bambuszpúder. Mivel az eddig használt Rimmel Stay Matte púderemre szerettem volna egy jó alternatívát találni, kiválasztottam ezt a terméket. Amit a termékről tudni kell, hogy egy préselt púderről van szó, ami algakivonatot, gyapotmag olajat, bambusz kivonatot és E-vitamint is tartalmaz. Mindezek mellett átlátszó, fehér színű, így minden bőrszínhez tökéletesen passzol. A tapasztalatom ezzel a púderrel kapcsolatban az, hogy remekül mattítja a bőrt (nálam ez egy fontos szempont, mert kombinált bőröm van), tökéletesen fixálja az alapozót/korrektort, de simán egy arckrémre is felvihető. Ha szem alá használom korrektor fixálására, akkor nem színezi el korrektort, és tartósnak is mondanám. Egy kis fixáló spray-vel kiegészítve akár egész nap helyén tartja a sminket. Összességében kijelenthetem, hogy kenterbe veri a Rimmel Stay Matte púderemet, amiről eddig azt gondoltam, hogy a legjobb púder, ami elérhető számomra. Tévedtem! Igaz, az ára több mint kétszerese a Stay Matte-nek, hiszen a katalógus ára ennek a bambuszpúdernek 3.900 forint, de azt gondolom, hogy egy minőségi púder ennyit megér, főleg úgy, hogy rengeteg ideig elég egy ilyen tégely. Nálam abszolút like, és újra is fogom vásárolni, ha egyszer elfogy. Egyébként elérhető az FM-nél több fajta fixáló púder is, elképzelhetőnek tartom, hogy másik fajtát is ki fogok próbálni.

A következő termék egy hatalmas extra számomra. Egy szemceruzáról van szó, ami, mint tudjuk egy mumus nálam. Szinte minden hónapban vásároltam eddig egyet, és pár használat után mindig kidobtam őket, mert sosem adta azt a hatást és színt, amit én személy szerint elvárok egy szemceruzától. Ezt a terméket (Long-lasting Automatic Eye Pencil) konkrétan a barátnőm anyukája ajánlotta nekem, mert ő is ezt használja. Itt is szeretném neki megköszönni, mert egyszerűen fantasztikus ez a szemceruza! Én első körben fekete színben vettem meg, és végre tapasztalhatom azt, amit évek óta elvártam volna egy ilyen terméktől. Reggel 7-kor felkenem a vízvonalamra, és délután 4-kor, amikor hazaérek még mindig látható, hogy tettem fel reggel színt. Nem szükséges fekete szemhéjpúderrel fixálni, mert enélkül is tökéletesen teszi a dolgát, és ehhez képest nem volt drága. 1.900 forintba került. Alapvetően egyébként mindig is jobban kedveltem az automata szemceruzákat, mint a hegyezőseket, de mindig probléma volt, hogy eltompult a hegyük. Ennél a ceruzánál ez sem jelent gondot, mert tartozik hozzá egy hegyező is, amit én teljesen véletlenül vettem észre. Egyik reggel leejtettem, és szétesett. Meg is ijedtem, hogy atyaég, széttörtem ezt a jó kis szemceruzát, és kiderült, hogy csak a hegyezője pattant ki a helyéről. Jól meglepődtem. 😀 De nem is szeretném sokáig fecsérelni erre a szót, tökéletes a termék, én mostantól csak ezt fogom használni, és valószínűleg több színt is ki fogok próbálni!

Következzen akkor két rúzs, a személyes kedvenceim ugye. Az egyik a Long-lasting Matte Liquid Lipstick, aminek a nevéből is következik, hogy egy mattra száradó folyékony ajakrúzs. Nekem a 'violet' árnyalatban van meg, ez egy gyönyörű szép sötétbordó szín, igazi őszies-télies! 😍 Ezt a rúzst azért rendeltem meg, mert a barátnőm 2 árnyalatot is beszerzett magának, és annyira gyönyörű volt mindkettő, a véleményezés is pozitív volt, gondoltam ezzel nem lőhetek mellé. És milyen igazam lett! Mikor kipróbáltam nagyon megtetszett az applikátor alakja/kialakítása, ami lehetővé teszi, hogy a sarkokban is könnyen lehessen dolgozni vele. A szín pöpec, és PONTOSAN UGYAN OLYAN, MINT A KATALÓGUSBAN! Ezt azért emeltem ki, mert a tapasztalatok általában azt mutatják, hogy a katalógusok és az online felületek is néhány árnyalatot csalnak. Ebben az esetben ez nem merült fel! Körülbelül 2-3 perc alatt teljesen mattra megszárad, és rendkívül tartós. Nekem 5-6 órákat is kibír igazítás nélkül úgy, hogy közben eszem-iszom. Jó az állaga, nem ragadós és az elmúlt 2-3 hétben nekem az egyik kedvenc rúzsom lett. Az ára kicsit húzós, mert 4.100 forint a katalógus ára, de abból kiindulva, hogy a majdnem 4.000 forintos Maybelline Super Stay Matte Ink rúzsomat 3 használat után kidobtam a kukába, és volt más drágább rúzs is, amivel így jártam, én azt gondolom, hogy nekem maximálisan megérte, és tervezek beszerezni belőle majd tavasszal egy nude árnyalatot is.
A másik rúzs, ami szintén nagyon bejött, a Color Intense Lipstick, smoked lychee árnyalatban. Már a neve is nagyon megtetszett, de a színe még inkább. Igazi nude mályva szín, egyszerűen tökéletesen passzol a számhoz. Ezt is egyébként a barátnőm anyukája ajánlotta nekem, ő több árnyalatot is használ napi szinten. Most, hogy kipróbáltam, már értem, hogy miért. Mikor először elkezdtem felkenni a rúzst, az állaga miatt azt gondoltam, hogy ez nem könnyen fog mattra megszáradni, aztán tévedtem. Igaz, nem az a betonmatt rúzs, amit nem lehet lerobbantani az ajkakról, de nagyon szép a végeredménye! Vállalható mértékben kezd el kopni 2-3 óra viselés után, de szerintem ennyi belefér. Nem szárítja ki az ajkaimat, nem ragacsos, de azért rúzsceruza kell alá. Kellően pigmentált, így nem kell több rétegben felvinni. Az ára 3.400 forint volt, ami középárkategória, de nekem megérte, mert végre azt kaptam a pénzemért, amit elvárok egy rúzstól. Szeretnék ebből is több árnyalatot majd kipróbálni, és valószínűleg lassan, de biztosan ezzel a két termék típussal fogom feltölteni a rúzs repertoárom egy részét, mert tényleg jó minőségűek!

Az utolsó termék egy kis apróság így a végére. Ez pedig egy szilikon ecsettisztító, ami nagyon hasznos kis találmány. Egyszerűen rá lehet húzni az ujjunkra, nyomni kell a rácsos részére egy kis folyékony szappant vagy mosogatószert és már kezdődhet is a tisztítás. Én úgy szoktam ecseteket tisztítani, hogy előre beáztatom a sminkszivacsokat samponos, balzsamos vízbe, aztán állok neki. Folyékony szappant szoktam csepegtetni erre a szilikonos párnára, az ecseteket először belemártom a samponos vízbe és úgy dörgölöm át a párna rácsos részén a szappannal, aztán ha teljesen tiszta, akkor kiöblítem és mehet száradni. 1.500 forintba került ez a kis tisztító, szerintem megérte, mert végre nem kell külön szappant emiatt tartani a fürdőben, és ezt csak egyszer kell megvenni.

Ennyi terméket vásároltam az FM Group márkától november hónapban. Azt gondolom, hogy a termékek megérték az árukat, és szeretnék majd több termék fajtát is kipróbálni, mivel most már tudom, hogy valóban jó minőséget vásárolok! Mindenkinek csak ajánlani tudom a termékeket. Ha valakinek esetleg felkeltettem az érdeklődését, és szeretne valamit kipróbálni, akkor írjatok, és tovább irányítalak Titeket a barátnőmhöz. 😊

Látogassatok el a Facebook oldalamra, vagy a Pinteresten is rám tudtok keresni. 

Hamarosan ismét jelentkezek. Ha tetszett a bejegyzés, akkor nézz szét legközelebb is. 
Kellemes hétvégét Mindenkinek! 😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések