| Parfüm, szemceruza, spirál | Júliusi újdonságok

Sziasztok, üdv mindenkinek újra itt az oldalon!

Újabb hónap telt el, és eljött az idő a "havi új termékek" sorozat legújabb részének megírására. Következzenek az ...

\ ÚJ TERMÉKEK JÚLIUSBAN /


Elsőként rögtön szeretnék egy "kakukktojással" kezdeni, mert ezt a terméket legelőször nem júliusban vásároltam, hanem még áprilisban kaptam az egyik legjobb barátnőmtől a születésnapomra, és annyira bevált, hogy júliusban újra is vásároltam tőle, miután elfogyott. Ez a termék nem más, mint az FM márkának a 426-os számot viselő Paco Rabanne - Lady Million Prive nevezetű parfümje. A barátnőm néhány hónapja kezdte el terjeszteni az ismerősök körében ezeket a szuper jó parfümöket, és saját tapasztalataim alapján azt mondhatom, hogy ez a valaha volt legjobb parfümöm.

Kicsit az FM márkáról: ez egy lengyel származású cég, amely 2004-ben jött létre, és 2005 óta van jelen Magyarországon, valamint további több, mint 50 országban. Leginkább női és férfi parfümöket forgalmaznak, de a termékeik között szerepelnek még kozmetikumok is, amelyek ásványi alapú, növényi olajokkal gazdagított termékek. A parfümök közül vannak 'high end' fajták is, még szebb csomagolásban, és a parfümlistán szinte az összes nagy név megtalálható!

A parfümöt egyébként én választhattam ki majdnem 160 illat közül. Ez a 426-os egy gyümölcsösebb illat, kicsit megfűszerezve, nálam abszolút Jolly Joker. Az FM parfümök 20-30% parfümolajat tartalmaznak. Összehasonlításképp: a különböző drogériákban kapható parfümök csupán 12-15%-ot. Ebből következik, hogy sokkal tartósabb az illat, én személy szerint magamra fújom reggel 7-kor és délután még mindig bőven érezni lehet rajtam, nincs szükség "újrafújásra". Kompakt kiszerelésben kapható, teljesen megfizethető áron. Amit én vásároltam, az 20% parfümolajat tartalmaz, és a 30 ml-es kiszerelés 3.200 forintba, az 50 ml-es pedig 4.200 forintba kerül. Én az utóbbit választottam, mert minél több ebből a szuper parfümből, annál jobb. Egyébként olyan annyira bejött, hogy Édesanyám megérezte rajtam, amikor hazamentem, és közölte, hogy neki is rendeljek rögtön egyet. 😃😃 Őszinte szívvel csak ajánlani tudom mindazoknak, akik szeretik a minőségi, tartós parfümöt reális áron! 👌
Paco Rabanne - Lady Million Prive
High end kivitelezés és csomagolás!

A következő legyen akkor egy szemceruza, ami nálam mindig egy mumus, mert már rengeteg fajtát használtam, de még egyiknél sem tapasztaltam akkora átütő sikert, hogy azt mondhassam róla, hogy újra szeretném vásárolni. Az egyetlen, ami talán kicsit jobban bejött eddig, mint a többi, az a Galex Cosmetics - Lady Ann szemceruzája volt, amit meg is említettem Nektek a "kedvenc dekorkozmetikai termékeim" című bejegyzésben. Viszont azt a szemceruzát azóta sem találom egy drogériában sem (legutóbb ott sem volt, ahol eredetileg vásároltam). Ezen felbuzdulva pár hete célirányosan azért mentem a DM-be, hogy valami újat beszerezzek. Sikerült megvásárolnom az Essence Long Lasting szemceruzáját, ami nem hegyezős, hanem automata, tekerős. Nem mondom, hogy rossz a termék, a célnak megfelel, viszont kb. ugyanazt tudja, mint bármelyik másik szemcerka, és ugyanúgy hatszor-hétszer át kell mennem a felületen, ha el akarom érni a látványos fekete színt. Ettől függetlenül azt gondolom, hogy ezt a 600 forintot megérte, biztosan el fogom használni, de maradok továbbra is a keresgélésnél, hátha sikerül találnom egy olyat, amit többszöri megvételre is megfelelőnek találok. Egy tipp: én mostanában egy tusecset segítségével fekete szemhéjpúderrel szoktam fixálni a szemceruzát, mert úgy vettem észre, hogy sokkal tartósabb, és nem kenődik olyan könnyen. 👌

És ha már szemceruza, akkor vásároltam egy új szempillaspirált is: Essence Volume Stylist 18h Curl and Hold. Azért vettem meg ezt a terméket, mert egyrészt olcsónak találtam a maga 1.100 forintos árával, másrészt pedig szerettem volna egy olyan spirált, ami kicsit kisebb fejű, és könnyebb spirálozni vele az alsó pillasort. Maga a termék jónak mondható, teljesen átlagos szempillaspirál, viszont nekem pár használat után nyúlóssá vált a festék, összeáll a kefén, és így már viszonylag nehezebb az alsó pillasoron használni. Ennek ellenére vannak reggelek, amikor ehhez nyúlok, de akkor is csak a fenti részre viszem fel, mert azt tényleg betartja, hogy tartós és szépen lehet göndöríteni vele a pillákat. Viszont ha az alsó sort szeretném spirálozni, akkor inkább a Rimmel Extra Long Lash spirált választom, mert az jobban bevált arra a részre. Egyébként van ennek egy másik változata is: a Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara. Tulajdonképpen a design ugyanez, csak sötétebb lila a tubusa. Ahogy olvastam, ennek a keféje "hosszabbító sörtéket tartalmaz", így azt gondolom, ez is inkább a fenti pillákra válna be. Elképzelhető, hogy kipróbálom majd később. Ha így döntök, akkor arról úgyis olvashattok majd egy későbbi bejegyzésben.


Ennyi terméket vásároltam július hónapban. Kicsit most kevésre sikeredett, de pár nap múlva nyaralni megyünk a párommal, és inkább az utazás előtti piperéket igyekeztem ebben a hónapban beszerezni az egyéb, kipróbálásra váró termékek helyett. 😊😊

És ha már nyaralás, akkor azt is megírom Nektek, hogy tervben van egy "Nyaralás napról napra" sorozat megírása is. Mivel aktív pihenést tervezünk, rengeteg látnivaló megtekintését és minden napra valami programot, arra gondoltam, kicsit megismertetném Veletek az úti célunkat, aminek kiléte szintén majd csak abból a sorozatból fog kiderülni. Annyit elárulhatok, hogy egy olyan országról van szó, ahol rengeteg kulturális, történelmi látnivaló tekinthető meg, és egyben csodaszép nyaralóhely, valamint 5 éve a bakancslistámon szerepel.😍 De természetesen ez még csak egy terv, sok dologtól függ a kivitelezés (lesz-e megfelelő wifi?, telefonról tudom-e kivitelezni? stb.), meglátjuk, hogy meg tudom-e alkotni! 😉😉

Addig is ha tetszett a bejegyzés, akkor nyomjatok egy lájkot a Facebookon, és továbbra is tudjátok követni az oldalt, valamint megtaláltok a Pinteresten is! 

Hamarosan ismét jelentkezek, addig is mindenkinek szép napot kívánok! 


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések