Makeup Revolution - Mermaids Forever szemhéjpúder paletta

Sziasztok Drágáim!

Ma egy szemhéjpúder palettát szeretnék Nektek bemutatni, amit már régóta szerettem volna megvenni, és most akciósan hozzá tudtam jutni a Black Friday keretein belül. Mint ahogy már megszokhattátok Tőlem, a lehető legőszintébben szeretem leírni a gondolataimat. Ezzel a palettával kapcsolatban igencsak vegyes érzéseim vannak, ugyanis tartalmaz olyan brutálisan pigmentált színeket, hogy csak lestem, de sajnos akad több olyan is, ami szó szerint hasznavehetetlen. Sorra veszem a színeket, így mindenki el tudja dönteni, hogy kedvelné-e a palettát vagy sem. Lássuk:

\ MAKEUP REVOLUTION - MERMAIDS FOREVER /

Az első oszlopban a színek nagyon hasonlóak: csillámos-fehérek, világos bézs és egy olyan fehér, ami felkenve kap egy kis rózsaszín csillogást (duochrome). Ezek mindegyike egész jól alkalmazható, főképp belső szemzugba, szemöldökcsontra illetve átmenet színeknek.

A második oszlop tetején még folytatódik a világos, de fokozatosan átmegy narancssárgába, az alján pedig egy rezes csillogó szín található. Ezek közül ami ér valamit az pont a világos a tetején az előbb már említett területekre, illetve a legalsó rezes, ami tényleg gyönyörűen mutat, és egyaránt használható külső szemzugba és a mozgó szemhéjra is. A középen lévő két narancssárga nem igazán pigmentált, és nekem személy szerint az a kis szín sem jött be, amit sikerült kicsalogatni belőle.

A harmadik oszlopban a rózsaszín különböző árnyalatai kaptak helyet. A felső kettő még viszonylag világos, és a többihez hasonlóan lehet használni őket. A harmadik már kicsit pigmentáltabb, viszont én ezt nem tudtam úgy eldolgozni még egyszer sem, hogy ne maradt volna foltos. A legalsó rezes-rózsaszín szín pedig gyönyörű, de elég sokszor kell beledörgölni az ecsetet, hogy felvegye normálisan a színt (ez egyébként több színre is vonatkozik).

A negyedik oszlop legtetején egy csodaszép szürkés-lilás szín található. Nekem ez az egyik személyes kedvencem, egyszerűen szuper szín. Szinte bármilyen sminkhez használható, kellően pigmentált, és szuperül használható bármilyen ecsettel. Én általában ezt a szín a mozgó szemhéjra szoktam használni, ezzel felturbózva kicsit a sminket. Alatta sorban jönnek a lila árnyalatok. Ezek mindegyike egészen jól használható, nem tudok róluk rosszat mondani. Én szeretem a lila színt, így gyakran készítek velük sminket.

Az ötödik oszlopban vannak a kékek. Itt meglepődtem rendesen, mert pont a legfelső színről gondoltam azt, hogy abszolút nem fogom tudni használni, ennek ellenére gyönyörűen pigmentált, igazi világos kék szín, egyszerűen tökéletes! Én alapvetően a hétköznapokban nem sok kéket használok, de ez annyira bejött, hogy mindig próbálom minimálisan beleépíteni 1-1 sminkbe. Az alatta lévő két kék nem rossz, de engem azért annyira nem győzött meg, mert ezek is foltosak maradtak, de majd még próbálgatom őket. Lehet ismét ecsetváltás lesz a megoldás vagy egy új technika..meglátjuk. A legalsó lilás-kékes szín alapvetően jó, csak ennél is igaz, hogy elég sokszor kell az ecsetet a színbe dörgölni.

A hatodik sorban már izgalmasabb színek vannak. A két fenti zöldes szín között szinte semmi különbség nincs (talán az alsó MINIMÁLISAN sötétebb), viszont cserébe mindkettő brutálisan pigmentált, és gyönyörű! Nekem ez a kettő igazi szerelem, és szuperül meg lehet spékelni vele 1-1 bulisabb sminket. A zöldek alatt egy bronzosabb szín található, amit én még csak egyszer használtam próbaképpen, akkor pozitív volt a végeredmény. A legalsó már inkább barnásabb, teszi a dolgát ez a szín is, külső szemzugban tudtam eddig használni.

Az utolsó előtti oszlopban a barna színek repertoárja sorakozik. Mindegyik barna fantasztikusan használható, a két felső inkább világosabb, az alsók sötétebbek, de variálhatóak egész jól, és a barna elég univerzális szín szerintem, hiszen minden sminkbe bele lehet építeni, ha akarjuk.

Az utolsó oszlopban is van egy kedvencem, a legfelső ezüstös szín. Gyönyörűen csillog, szuper jól használható több területen is, ez mindenkinek a fantáziájára van bízva. Én leginkább belső szemzugba, mozgó szemhéjra használtam, de egész területen is el tudom képzelni egy füstösebb sminknél. Az alatta lévő szín már inkább szürkésbe megy át, de az is szuper! A két feketével viszont még nem sikerült barátságot kötnöm. Igaz, nem is sokszor használtam még őket, de ez amiatt volt, mert az első próbáknál azt tapasztaltam, hogy foltos marad, nem szép a végeredmény és nehezebb volt eldolgozni, mint pl. a Makeup Revolution csoki palettáiban található feketéket. Kicsit csillámosak ezek a feketék, lehet ez az oka, de még mindenképpen próbálkozom velük.

Ezt a véleménynyilvánítást sikerült kreálnom erről a palettáról. Szerintem eléggé alapos voltam, hiszen mindegyik színre kitértem, így tudok egy kis támpontot adni azoknak, akik szeretnék beszerezni a palettát. Én összességében azt mondom, hogy megérte megvenni, és nekem annak ellenére is nagyon tetszik, hogy néhány színt nem igazán tudok használni belőle. Ilyen minden palettánál előfordul, ez nem von le számomra az értékéből! Ha mostanában sminket készítek, akkor biztosan használom a paletta színeit is, de én szeretem keverni is a palettákat, és kísérletezgetni a színekkel. Én Notinoról rendeltem le akciósan, akkor 3.590 forintba került, és ebből lejött 720 forint kedvezmény. Ennyiért nekem ez szinte ajándék volt, és ezt őszintén mondhatom!

Felteszek két fotót is azokról a sminkekről, amiket legutóbb készítettem csak és kizárólag ezzel a palettával. Szerintem jól sikerültek, főképp az elsőre vagyok nagyon büszke. 😊😊 A fotó sajnos nem teljesen adja vissza a színeket, élőben brutál volt!!!



Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés. Írjátok meg legyetek szívesek, hogy lenne-e még igény ilyen típusú bejegyzésekre. Ha tetszett, akkor nyomjatok egy like-ot, vagy kövessétek velem együtt a mindennapokat. 😊😊

A Facebookon mindig naprakész információk várnak Titeket, és a Pinteresten is megtaláltok. 
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek! Bulizzatok egy nagyot! Találkozunk jövőre! 


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések