Arcápolás, rúzs, testradír | Augusztusi és szeptemberi újdonságok

 Sziasztok, üdv Mindenkinek! 

Mostanában sajnos elég kevés terméket vásároltam, mert elég keszekusza most az életünk és más volt a prioritás. Viszont két hónapot összevonva néhány terméket azért be tudok Nektek mutatni. Leginkább az arcápoláson van most a hangsúly: arcmaszkok, fényvédő, tonik, de két ajaktermék is helyet kapott a bemutatásban. Ha érdekel Titeket néhány újdonság, akkor olvassatok tovább! 😊👇

\ ÚJ TERMÉKEK AUGUSZTUSBAN ÉS SZEPTEMBERBEN /

Akkor kezdjük a sort egy tonikkal, ami a Garnier Skin Naturals Grape toner nevet viseli. Ahogy a nevéből is kiderül, szőlőkivonatot tartalmaz. Ami szimpatikus volt benne, hogy 96%-ban természetes összetevőket tartalmaz, vegán termékről van szó, illetve normál és kombinált bőrre javasolják. Maga a tonik nem rossz, megfelelően tonizál és hidratál, az illata is szuper. Nem irritálta a bőrömet, viszont egy dolog nem tetszett benne: eléggé ragacsos volt a bőrömön, és hagyott maga után egy filmréteget. Mivel már használtam ennek a márkának az aloe verás tonikját, és az jobban bevált, azt vettem újra. Egyébként az ára teljesen jó, 1.000 forint körül van a drogériában, de nekem 2 hónapig elég egy flakon (reggeli-esti használattal). 

Maradjunk az arcápolásnál és jöjjön három arcmaszk. Mindegyik a Balea márkától: Hydrogel Augen Pads, Kaktus Tuchmaske és Tagträumer Tuchmaske. Ezek igazi olcsóságok, párszáz forintba kerülnek. Én általában ettől a márkától vásárolok maszkokat, mert én kifejezetten a kényeztetés érzése miatt használom őket. Nem várok egyiktől sem csodát, viszont jó érzés hetente egyszer feldobni egy ilyet és kicsit pihenni közben. Általában olyat szoktam választani, ami hyaluronsavat tartalmaz, és hidratál, mert nekem eléggé vízhiányos a bőröm. A két kaktuszos maszk teljesen jó volt (mostanában kifejezetten szeretem a szem alá való kis tapaszokat), a Tagträumer nevet viselő viszont nem vált be. Le kellett szednem 2 perc után, mert szabályszerűen égette a bőrömet. Emiatt én elkerültem a DM-ben az összes ilyen nevet viselő terméket. 

A következő akkor legyen egy fényvédő: Garnier Ambre Solaire Anti Dark Spots & Anti-Pollution Super UV. A fényvédőkkel mindig bajban vagyok, mert nehezen találok olyan terméket, ami SPF 50, nem túl drága és nem tartalmaz alkoholt. Ez a mostani termék kettő feltételnek megfelelt, de sajnos a vásárláskor siettem, és nem néztem meg az összetevőlistát. Itthon vettem észre, hogy ez is tartalmaz alkoholt. Ettől függetlenül nyilván kipróbáltam, és nekem nem irritálta/szárította a bőrömet, de emiatt nem venném újra. Egyébként maga a termék nem rossz: könnyű felvinni, lehet rá sminkelni és nem hagy kellemetlen érzetet a bőrön (bár eléggé folyékony, és alaposan fel kell rázni). Magas fényvédelmet biztosít, ez mondjuk pozitív, és az ára sem volt vészes: ha jól emlékszem, 2.000 forint alatt volt. Viszont biztosan fogok keresni egy másik alternatívát, ami nem tartalmaz alkoholt. 

Jöjjenek akkor az ajaktermékek, melyek közül sajnos mindkettő csalódás volt. Az egyik a Cien Lip Stick, ami a Lidl-ben kapható. Nagyon olcsó volt (600-700 forint körül), és megtetszett ez a mélybordó szín. A formulája kellemes volt, nem szárított és könnyen el tudtam dolgozni. Viszont borzalmasan összeállt a szám belső felén már kb. 20 perc után. Az evést-ivást nem bírta, ráadásul csúnyán is kopott. Úgyhogy szemeztem még egy nude árnyalattal is, de így már biztosan nem fogok még egy fajtát megvenni belőle. 

A másik ajaktermék egy szájfény a Catrice márkától: Ultimate Stay Waterfresh Lip Tint. Azért vettem meg, mert kifogytam a szájfényekből, és tetszett a színe. A 050-es BFF árnyalatban választottam, de igazából kicsit sem pigmentált. Ez mondjuk még nem is lenne gond egy szájfénynél, de nagyon vizes állaga van. Olyan érzésem volt, mintha színezett vízzel kenegetném az ajkaimat, nagyon kényelmetlen volt. Ettől függetlenül nem ragasztotta össze az ajkaimat, és az ígért hidratálást is tartja, viszont nagyon hamar beszívja a bőr, és gyakorlatilag eltűnik az egész. Úgyhogy összességében nekem ez nem vált be, és valószínűleg nem fogom túlzottan sokat használni. 

A végére hagytam még egy szuper bőrápolási terméket, ami egy testradír: Organic Shop Rose & Salt Body Polish. Szimpatikus volt, hogy natúrkozmetikum (99,54%-ban természetes összetevőkből áll) és az illata is isteni, igazi rózsás. Eléggé finomak a szemcsék benne, nem dörzsöli szét a bőrömet, viszont nagyon puha lesz utána a bőrfelület. Én általában a lábaimon, a kezeimen és a hátamon szoktam használni. Abszolút bevált, és rengeteg másik illat is elérhető belőle a drogériákban, úgyhogy szeretnék másik fajtát is kipróbálni, ha ezt kifogyasztottam. A pontos árára nem emlékszem, de 1.000 és 2.000 forint között volt. Szerintem érdemes kipróbálni. 

Ezek lettek volna az augusztusi és szeptemberi újdonságaim. Remélem, hogy tetszett Nektek ez a kis termékbemutató. Nemrég rendeltem két csomagot a Pink Pandáról (az egyik 2 hónapja, a másik tegnap érkezett), azokról is készülök Nektek 1-1 cikket írni. Viszont szeretnék új témákat is bevenni a repertoáromba, és van is 1-2 ötletem ezzel kapcsolatosan. Hamarosan megtudjátok, mire is gondolok pontosan. 😊

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a cikket. Megtaláltok a különböző platformokon: a Facebookon, az Instagramon és a Pinteresten. Ezen kívül mindenkit szeretettel várunk a Facebook csoportunkba! 😘

\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

  1. Organic Shop Rose & Salt Body Polish nagyon enyerte a tettszésemet. Szerintem én is kipróbálom. Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, örülök, ha segíthettem. :) Ha kipróbálod, kérlek írd meg, Neked is bevált-e.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések