Arcápolás, hajápolás, szempillaspirál | Novemberi újdonságok

Sziasztok, üdvözlök Mindenkit az oldalon! 

Régen volt már új bejegyzés, mert megmondom őszintén, hogy a lakásprojekt illetve a karácsonyi előkészületek szinte minden szabadidőmet elveszik. Konkrétan már 5 bejegyzésnyi fotót legyártottam hetekkel ezelőtt, de sajnos nem tudtam időt szakítani a cikkek megírására. Most már a szabadságomat töltöm, és a karácsonyi előkészületekkel is nagyjából megvagyunk, úgyhogy próbálok egy kicsit előre dolgozni a cikkek kapcsán is. Novemberben volt néhány termék, amit megvettem és tesztelgettem néhány hétig, ezekről szeretnék egy kis véleményezést írni. Lesz itt hajápolás, arcápolás és egy szempillaspirál is. Ha érdekel Titeket, akkor görgessetek lejjebb. 👇

\ ÚJ TERMÉKEK NOVEMBERBEN /

Kezdjük akkor a számomra legkevésbé izgalmassal, ami a Balea Bodybalsam Sensitive testápoló. Én a testem nagy részére a Bioderma testápolóját használom, viszont a lábaimra elegendő egy alaphidratálás is. Emiatt általában a Balea testápolók közül szoktam válogatni, mert megfelelőek árban és a lábaimra tökéletesek. Ez a típus egy 400 ml-es, aloe verás, 48 órás hidratálást ígérő krém. Utóbbi hatásáról nem tudok beszámolni, mert tusolás nélkül 48 órát még életemben soha nem töltöttem el (valószínűleg nem is fogok), viszont az illata kellemes. Könnyed állaga van, hamar beszívódik és nem hagy ragacsos érzetet, szóval igazából beváltnak mondhatom. Az árára pontosan nem emlékszem, de 1.000 forint alatt van bőven. 

A második termék egy szempillaspirál, méghozzá a Rival Loves Me Never Seen Before spirál, ami egy nagyon olcsó, 1.000 forint körüli termék. Nekem a 10-es black árnyalatban van meg, bár őszintén szólva más árnyalat ebből a fajtából nem is volt a boltban. Két ok miatt vettem meg: egyrészt tetszett a design, másrészt jónak tűnt ez a pici és kicsit vékonyabb kefe. Alapvetően nem rossz szempillaspirál, de én csak akkor érzem megfelelő hosszúságúnak a pilláimat, ha legalább 2 rétegben viszem fel. Nem vízálló szempillaspirálhoz képest eléggé tartós, de a sírást és a dörzsölgetést nem bírja. 3 hete kezdtem el használni, és a termék eléggé összeállt a tubus tetején, ahogy kicsavarom és kihúzom belőle a kefét. Valószínűleg ez is egy olyan spirál, amit érdemes havonta egyszer cserélni. Összességében nem rossz, de szerintem legközelebb más fajtát is ki fogok próbálni ettől a márkától. 

A következő legyen a Garnier Skin Naturals Sensitive 2in1 nyugtató sminklemosó, amit azért vásároltam meg, mert már régóta a Garnier kék színű kétfázisú micellás vizét használom sminklemosásra és szerettem volna mást is kipróbálni. Ami szimpatikus volt benne, hogy nem tartalmaz alkoholt és mivel érzékeny bőrre javasolt, nyugtatja a bőrfelületet. Növényi kivonatokat és B5 provitamint tartalmaz, valamint ez is egy kétfázisú lemosó. Őszintén szólva nem estem hasra tőle. Nekem nem távolította el annyira hatékonyan a sminket, a nem vízálló szempillaspirállal is meggyűlt a baja. Elég sok vattakorongot kellett elhasználnom, mire maradéktalanul eltávolítottam vele a sminkemet, ráadásul hagy egy filmréteget a bőrömön, amit én leöblítés után is éreztem. Ami pozitív, hogy az illata kellemes és valóban nem irritálta az arcbőrömet. A 200 ml-es kiszerelés 1.000 forintba kerül, ami nem egy nagy összeg, de szerintem nem éri meg az árát. El fogom használni, de nem veszem újra. 

Az arcápolásnál maradva jöjjön életem első Mixa terméke: Gentle Foaming Cleansing Cream, ami egy habzó arctisztító krém. Régóta szemeztem már ezzel a termékkel, mert alkoholmentes és hipoallergén összetételű. Édesmandula-olajat tartalmaz, kifejezetten érzékeny és pirosodásra hajlamos bőrre ajánlott. Még csak 3-4 hete használom, de abszolút megkedveltem. Megfelelően tisztít (én be szoktam kicsit vizezni az arcomat és úgy oszlatom el rajta, mert úgy jobban habzik), nagyon kevés elegendő belőle és tetszik ez a pumpás kiszerelés. Az állaga tényleg krémes, emiatt alaposan le kell öblíteni, viszont szuper tiszta érzetet ad. A pirosodást az arcomon mintha minimálisan tényleg csökkentette volna, de nyilván nem csodaszer. Az egyetlen problémám vele az, hogy az illata borzalmas, de ez elillan, amikor leöblítem. Összességében bevált, és örömmel használom el a teljes flakonnal. 1.500 forint körül van ez a termék, viszont sokáig elég. El tudom képzelni, hogy újra is vásárolom. 

Térjünk át a hajápolásra, azon belül is egy balzsamra, ami a Pantene Moisture Renewal Conditioner. Én szinte világéletemben Pantene balzsamot használtam, mert a világoskék Aqua Light fajtát nagyon szerettem és állandóan újravásároltam. Legutóbb sajnos nem találtam meg a boltban, emiatt kerestem egy másikat és erre esett a választásom. Az illata és az állaga ugyanaz, mint az Aqua Lightnak. Nem tartalmaz ásványi olajakat és színezékeket, ami pozitív. Kifejezetten száraz és sérült hajra javasolják. Nekem abszolút bevált, megfelelően bepuhítja a hajamat és a hajvégeimnek is jót tesz. Szép fényes lesz tőle az alapvetően rakoncátlan és hosszú hajam. Nem volt drága, ha jól emlékszem 700 forint körül lehetett. Ez a termék ismét meggyőzött arról, hogy maradjak a Pantene termékeknél. 

És akkor jöjjön az utolsó termék, ami a mostani adagban a személyes kedvencem. Régóta kerestem egy olyan kifésülő sprayt, ami bepuhítja a hajamat és segít abban, hogy normálisan ki tudjam fésülni. A legjobb barátnőm ajánlására vettem meg a Schwarzkopf Gliss Hair Repair Oil Nutritive tápláló olajat, ami olajsavat és marula olajat is tartalmaz. Kifejezettem töredezett és igénybe vett hajra javasolják. Nagyon szuper ez a termék, nálam nagyban megkönnyíti a hajmosás folyamatát. A balzsam leöblítése után becsavarom törölközőbe a hajam 1-2 percre, és utána fújom be vele az egész hajamat, majd kifésülöm és vagy hagyom megszáradni, vagy kicsit rászárítok a tövére. Az illata fantasztikus (igazi édeskés hajápoló illata van), jó az állaga és nem nehezíti el a hajat annak ellenére sem, hogy olajokat tartalmaz. Megfelelően puhítja a hajvégeket is és ezerszer könnyebben ki tudom fésülni a gubancolódós hajamat, mint korábban. Nekem egy áldás ez a kis spray, és nagyon örülök, hogy beszereztem. Az ára 1.200 forint körül mozog, számomra megérte és újra is fogom vásárolni, ha elfogy. 

Ezeket a termékeket tesztelgettem az elmúlt hetekben. Nagy részükkel elégedett vagyok, és igazából pont ezért szeretek mindig újdonságokat vásárolni, mert mindig talál az ember egy-két olyan terméket, ami kedvenc lesz. Persze, vannak kakukktojások, de nem trafálhatunk bele mindig. 😀 

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a cikket, remélem, hogy érdekesnek találtátok és tudtok ötletelni a termékek közül. Ha tetszett Nektek, akkor nyomjatok egy like-ot, és megtaláltok a szokásos platformokon:

Facebook
Instagram
Pinterest

Blogos csoport 

A következő cikk majd csak a két ünnep között lesz, így szeretnék Mindenkinek Boldog, Békés Karácsonyt Kívánni! 💗


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések