Paletta, rúzsok, szérumok | augusztusi Pink Panda rendelés

Sziasztok, üdv Mindenkinek! 

A mai cikkben szeretném Nektek bemutatni azokat a termékeket, amiket még augusztusban rendeltem a Pink Panda webshopjából. A termékek eddig tesztelés alatt voltak, és most jutottam el odáig, hogy megírjam róluk a tapasztalataimat. Szó lesz szemhéjpúderpalettáról, púderről, rúzsokról és szérumokról is, valamint volt egy Mystery Bag ajándékcsomag is. Ha érdekel Titeket, miket válogattam, akkor görgessetek lejjebb. 👇

\ AUGUSZTUSI PINK PANDA RENDELÉS /

Kezdeném azokkal a termékekkel, amiket én választottam és a végére hagyom az ajándékcsomagot. Az első legyen a Revolution Conceal & Define Infinite Universal préselt púdere, ami külsőleg egy csodaszép termék. Nagyon tetszik ez a bronzos-tükrös kivitelezés, viszont könnyen karcolódik. Ez egy fehér színű púder (translucent árnyalat), ami niacinamideot is tartalmaz. Az első tesztelések alkalmával nagyon nem tetszett ez a púder. Ennek oka az volt, hogy én általában nem használok alapozót, hanem a hidratálás után csak egy vékony púderréteget viszek fel, ami kicsit kiegyenlíti és mattítja a bőrfelszínemet. Ez a púder önmagában nem néz ki jól, nagyon poros hatású, emiatt sokáig nem is használtam. Viszont pár hete elkezdtem egy új alapozót tesztelni, és újra elővettem ezt a púdert fixálás céljából. Meglepetten tapasztaltam, hogy alapozón tökéletesen működik. Szép finisht eredményez, megfelelően mattít és egységesít. Úgyhogy összességében nem bántam meg, hogy megrendeltem, de szerintem nem fogom újra vásárolni. Leárazva 2.470 forintért vettem augusztusban, teljes áron 3.690 forintba kerül (ennyit biztosan nem adtam volna érte), de ebben tutira közrejátszik az, hogy van benne egy tükör is. 

Maradjunk a Revolution márkánál, jöjjön két arcápolási termék. Az egyik a Plumping & Hydrating Solution 2% Hyaluronic Acid, ami egy hyaluronsavat tartalmazó szérum. Leginkább száraz és vízhiányos bőrre javasolják. Legfőbb célja a hyaluronsavnak, hogy segít megkötni a nedvességet a bőrben, így kevésbé szárad ki a bőrfelület. Ami nagyon tetszik a Revolution szérumokban, hogy illatanyagmentes, parabénmentes, alkoholmentes vegán formulák, valamint állatkísérletmentesek is. Nekem bevált az alapvetően kombinált bőrömön is. Nem hagy filmréteget, szépen lehet rá sminkelni is. Reggel-este használható, viszont én általában csak naponta egyszer alkalmazom. Már újra is vásároltam, de mindig megvárom, amíg akciós lesz, mert teljes áron 3.790 forintba kerül. Én augusztusban 3.000 forintért rendeltem. 

A másik szérum a Blemish and Pore Refining Serum 10% Niacinamide + 1% Zinc, ami segít felvenni a harcot a pattanásokkal, mitesszerekkel, egyensúlyba hozza a faggyútermelést, ezáltal az eltömődött pórusokra is javasolják. Sajnos az én bőrömön gyakran kijönnek apró mitesszerek és a pórusaim is elég tágak, emiatt évek óta használok niacinamide szérumot. Általában csak olyat veszek, ami cinket is tartalmaz, mert az pluszban jó a bőrhibákra. Nekem ez abszolút bevált, már többször újra rendeltem. Teljes áron 2.890 forint, de az augusztusi rendelés során 2.300 forint körül volt az ára. Javaslom kipróbálásra, ha valakinek hasonlóan mitesszeres, esetleg pluszban még pattanásos is a bőre. 

Akkor térjünk át az ajaktermékekre: kettő rúzst is rendeltem, méghozzá mindkettőt pofátlanul olcsón. Az egyik a W7 Cosmetics Outdoor Girl Lipstick, ami 298 forintba került. Ahogy rákerestem, már nem találtam meg a Pink Pandán, úgyhogy szerintem ez egy kifutott termék. Én az Aloha árnyalatban választottam, ami egy igazi pink szín fényes végeredménnyel. Alapvetően nem egy rossz ajaktermék, de azért nem is a legjobb, amit valaha használtam. Evés-ivás hatására kopik, de mivel hidratáló formula, így nem szárítja az ajkakat. Tetszik a külseje, aranyosak rajta ezek a csajos minták, nagyon jó illata van és szimpatikus, hogy nem tesztelték állatokon. Összességében azt gondolom, 300 forintot megért, és egynek végülis megfelel. 

A másik rúzs az előzővel ellentétben egy erősen matt formula: Wibo Adorable Matte Lipstick, aminek a külsejétől elállt a szavam. Rendkívül elegáns ez a fényes-arany csomagolás, és számomra egyedi volt a mágneses kupak (bár az egyik youtuber lánynál láttam egy high-end rúzst, aminek ilyen volt a kivitelezése, de nem emlékszem, melyik márka volt). Én a Shy One árnyalatot választottam ki az elérhető 4 szín közül, ami egy sötét barnás nude szín (megjegyzem élőben sokkal sötétebb, mint fotón). A formula eléggé nehezen kenhető, de brutálisan pigmentált és gyakorlatilag megkövül az ajkakon. Emiatt alapvetően nagyon tartós, viszont ki is szárítja az ajkakat, ha nem vigyázunk az ajakápolásra. Mivel én mostanában inkább a fényes rúzsokat kedvelem, így nem mondom, hogy minden nap használom ezt a rúzst, viszont nem bántam meg, hogy megrendeltem. Az ára baromi olcsó volt, ugyanis 658 forintért jutottam hozzá egy nagy akciózás kereteiben. Teljes áron jelenleg 3.290 forintba kerül (mondjuk én ennyit tutira nem adnék érte). 

Az utolsó termék, amit én választottam, egy szemhéjpúder paletta, méghozzá a Lovely Surprise Me Violet Field, ami szintén akciós volt. Nem egész 1.000 forintba került, teljes áron 2.490 forint az ára. Őszintén szólva, nem fűztem nagy reményeket ehhez a palettához, de kellemesen csalódtam. Leginkább a rózsaszín és lila színek dominálnak ebben a palettában, emiatt is tetszett meg annyira. A 9 árnyalat közül 3 teljesen matt és 6 kicsit csillogós, viszont eléggé krémes a formula, így könnyen satírozhatóak illetve felvihetőek a színek. A legfelső sorban található 2 sötétebb lila fényes szín, illetve egy matt rózsaszín. Középen egy matt barna, egy fényes középlila és egy jól pigmentált sötétlila. Az alsó sorban pedig még egy matt rózsaszín (ami egyébként felvíve ugyanolyan, mint a felső sorban lévő), egy világos csillogós és egy kicsit pinkes fényes szín. Alapvetően elégedett vagyok a palettával. Szemhéjalappal és fixálóval jó pár órán keresztül tartják magukat a színek, számomra megfelelően pigmentáltak. Nem igazán vettem észre porzást, a fényes színek nem potyognak. Összességében örülök, hogy megrendeltem, és szívesen kipróbálnék más Lovely palettákat is. 

És akkor zárásként jöjjön a Mystery Bag, amiről sokat nem szeretnék fecsegni. Ugye ez egy ajándékcsomag, amit bizonyos összegű vásárlás felett automatikusan hozzáadnak a rendelésedhez. A mostani csomagban volt a Wibo Eyeshadow Base szemhéjpúder bázis, aminek a külseje nagyon tetszett, viszont maga a termék nem vált be számomra. Nagyon kicsit a tégely, és nehezen tudok belenyúlni az ecsettel. Én nem tudtam szépen elkenni a szemhéjamon és kicsit darabos állagú volt. Semmivel sem volt tartósabb a sminkem ezzel a bázissal, mint amilyen a korrektoros alappal szokott lenni. 

Aztán volt a csomagban egy Hello Summer körömmatrica, amit én nem próbáltam ki, mert nekem körmös csinálja a körmeimet, a lábkörmömre pedig nem tartottam indokoltnak a matricát. Ezt majd ki fogom sorsolni az Instagramon a követőim között. 

Kaptam még egy testápolót is, ami a Happy Naturals Relaxing Hand and Body Lotion nevet viseli és levendulás illata van. Amikor megláttam, szinte biztos voltam benne, hogy el fogom ajándékozni, mert utálom a levendula illatát. Ennek ellenére mégis kipróbáltam és mivel nem volt fojtogatóan intenzív az illata, a végére megszerettem ezt a terméket. Nagyon jól hidratálta a bőrömet, nem okozott irritációt, bár én csak a lábaimra használtam. 97%-ban természetes összetevőket tartalmaz, ez abszolút pozitív. Tetszett ez a pumpás kivitelezés, és viszonylag sokáig elég volt ez a 250 ml. Összességében bevált! 

És akkor a sors furcsa fintora, hogy a Mystery Bag tartalmazott még egy ugyanolyan Lovely palettát, mint amit kiválasztottam a rendelésemhez. Ezen jót mosolyogtam, és szintén ki fogom sorsolni az Instagramon, mert kettőt fixen nem fogok elhasználni és remélem, hogy valakinek örömet tudok szerezni vele. 😊

Ha eddig kitartottál és végig olvastad ezt a cikket, akkor minden elismerésem, mert ez most nagyon hosszúra sikeredett. Remélem, hogy tetszett Nektek ez a cikk, és tudtam támpontot adni Nektek ezekkel a termékekkel. 

Ezzel a bejegyzéssel zárom a 2021-es évet, és kívánok Mindenkinek Boldog, Sikerekben Gazdag Új Évet! 

Megtaláltok a szokásos helyeken:

Facebook
Instagram
Pinterest

Blogos csoport

\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések