Szemceruza, arcvíz, testápoló | Augusztusi újdonságok

Sziasztok, üdvözlök Mindenkit! 

Augusztus hónapban ismételten beiktattam egy kis vásárlást a DM-ben, ahol az eddig bevált termékek mellett néhány újat is beszereztem. Ha kíváncsiak vagytok, miket vásároltam a múlt hónapban, és azok hogyan teljesítettek az elmúlt hetekben, akkor tartsatok velem.

\ ÚJ TERMÉKEK AUGUSZTUSBAN /
Kezdeném azzal a termékkel, ami szerintem legkevésbé izgalmas, viszont annál inkább bejött: Ebelin körömlakklemosó aloe vera illattal. Nem fogok róla túl sokat írni, az aceton tartalmának köszönhetően teszi a dolgát szépen. Azt ígéri, hogy az intenzív, sötét színeket is hatékonyan eltávolítja. Szerintem ezt maximálisan betartja, és nem kell belőle túlzottan sokat használni. Olcsóság volt a maga kb. 400 forintjával, úgyhogy ezentúl biztosan ezt fogom venni.
A következő a Balea "Hautrein" 3 in 1 arctisztító, arcradír és arcmaszk problémás bőrre. Amikor megláttam ezt a terméket, a design nagyon megtetszett, és az illata végül meggyőzött, hogy megvásároljam. Mivel szalicilsavat, rózsaszín agyagot és cinket is tartalmaz, így reméltem, hogy segít a mitesszereim eltávolításában, vagy legalábbis kicsit kitisztítja az arcomat. Én arcradírként kezdtem el használni 2-3 naponta. Alapvetően nincs vele problémám, puhává teszi a bőrt, jó illatot ad az arcnak és kellemes érzetet nyújt használat után, viszont nekem reggelre nagyon bezsírosította a bőrömet, konkrétan csillogtam, mint egy diszkógömb. Ennek orvosolására a következő használattól kezdve a lemosás után áttöröltem az arcomat arcvízzel, és így rendben volt reggelre is. Nagyon átütő változást a mitesszereim állapotában nem látok, talán mintha picit halványította volna őket, de azért nem csodaszer. Nem volt drága, ha jól emlékszem 700 forint körül. El fogom használni, de szerintem nem fogom újra megvásárolni.
A harmadik termék legyen a fenti sorokban említett arcvíz, ami a Balea Med Ultra Sensitive Gesichtswasser nevet viseli. Amiatt vettem meg, mert kerestem egy alternatívát a Clean and Clear tonikomra, amit évekig használtam arctisztítóként, de a mérhetetlen mennyiségű alkohol nem tesz jót a bőrnek, így szerettem volna váltani egy minden mentes arcvízre. Számomra abszolút bevált, és remélem, hogy soha nem vonják ki a forgalomból! Megfelelően letisztítja az arcbőrt, nem hagy filmréteget és mivel nem tartalmaz alkoholt, illatanyagot, valamint parabéneket, így nálam nem okozott irritációt. Körülbelül 700 forintba került, és már másfél hónapja használom, de még mindig negyedig van. Újra fogom vásárolni, és mindenkinek ajánlom kipróbálásra!
A negyedik egy dekorkozmetikai termék, méghozzá egy szemceruza. Aki követi a blogot, az tudja, hogy nálam a szemceruza mindig is nagy mumus volt, soha nem találtam meg azt, amelyik maximálisan hozta volna az elvárásaimnak megfelelő teljesítményt. Tavaly a barátnőm által hozzájutottam az FM Group márka szemceruzájához, ami tökéletes minden tekintetben, és több színben is megvan nekem. Sajnos a fekete színűm elfogyott nemrég, és mivel nem volt lehetőségem rendelni, így megpróbálkoztam a Trend It Up új kollekciójából a Sensitive Kajal szemceruzával, ami kicsit krémesebb formula, mint az eddig általam használtak, viszont ennek köszönhetően sokkal könnyebb használni. Brutálisan pigmentált (egyszer elég végighúzni a vízvonalon), tartós (bár én mindig fixálom fekete szemhéjpúderrel) és hegyező is van hozzá, amivel könnyebb formára alakítani az amúgy automata, kitekerős végét. 700-800 forint között volt az ára, és ha legközelebb megyek a DM-be, akkor fogok még venni belőle, mert úgy tűnik, mintha ez a szenzitív kollekció csak limitált kiadású lenne. Ettől függetlenül csak ajánlani tudom!
Az utolsó termék egy újonnan vásárolt testápoló, amit hirtelen felindulásból vettem, amikor konstatáltam itthon, hogy MINDEN testápoló készletem kifogyott. A választásom végül a Balea VITAL bőrfeszesítő testápolójára esett, méghozzá az illata miatt, ami számomra nagyon kellemes. Ez a testápoló alapvetően igénybe vett, érett bőrre ajánlott, de mivel megfelelően hidratálja az amúgy rendkívül száraz bőrömet, így nálam minden napos használatban van. Argánolajat és koffeint tartalmaz, illetve bőrgyógyászatilag tesztelt kozmetikum. Nem kell belőle sokat használni, ez kiderült az első alkalommal, ugyanis elsőre kicsit sokat nyomtam ki a flakonból, ami azt eredményezte, hogy vastagon fehér lett a bőrfelület, amire kentem. Ebből okulva már csak kisebb adagokat használok, és alaposan elkenem az adott bőrfelületen. Nekem bevált, és szerintem újra is fogom venni (vagy esetleg egy másik fajtát ugyanebből a kollekcióból).
Ezeket a termékeket vásároltam augusztus hónapban. Remélem tetszett Nektek ez a mini termékbemutató cikk. Ha igen, akkor jelezhetitek felém egy 👍-al, illetve várom a kommentjeiteket is! 

Kövessétek be a blogot a Facebookon, de megtalálhattok a Pinteresten és az Instagramon is, ahol szintén tudtok követni.

Van egy Facebook csoportunk is, ahova Mindenkit szeretettel várunk. Nézzetek be hozzánk, és ne habozzatok csatlakozni!


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

  1. Az ebelin sminklemosó jól hangzik, én rossmanosat vettem régebben az sokáig elég és egyből leszedi egy vattakoronggal a lakkot de azt már nem lehet sajnos kapni. :( A balea med termékcsaláddal már én is szemezek egy ideje,de annyi van itthon, amíg nem fogynak el nem veszek újat.:D De tök jó, hogy ilyen bőrbarátabb dolgokat is lehet kapni ilyen olcsón.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A körömlakklemosó tipikus 10 másodperc alatt vásárolt termék volt nálam, de nagyon bevált, és több fajtában elérhető. A Balea Med termékeit pedig mindenképpen ajánlom, hogy próbáld ki, ha kifogynak a otthoni készletek, mert tényleg mindenmentesek, olcsóak és nekem eddig az arcvizén kívül az arclemosó zselé is bevált (arról is írtam egy nemrégiben felkerült cikkemben). Tervezem kipróbálni a többi terméket is tőlük, de mindig csak 1-1 tételt veszek minden termékcsaládból, és fokozatosan töltöm fel a készleteimet, ha beváltak. :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések