Szemhéjpúder paletták, rúzsok, parfüm | Márciusi újdonságok

Sziasztok, nagy szeretettel üdvözlök Mindenkit újra a blogon! 

Először is szeretnék elnézést kérni Tőletek, amiért ennyi ideig inaktív voltam! Röviden a kihagyásról: októberben belekóstoltam a network marketingbe, ami miatt nagyon kevés szabadidőm volt. Szerencsére fél év után kiderült, hogy ez nem az én utam, nagyon nagy teher volt az egész folyamat, emiatt magam mögött hagytam. Erről most bővebben nem mesélnék, mert nem erről szól ez a cikk, de ha bárkit érdekel, írjon bátran és szívesen beszélek róla. 

A lényeg, hogy végre ismét visszatértem az egyik kedvenc időtöltésemhez, ami a blogom írása volt régebben, és most is az egyik favorit. Március hónapban sikerült pár új terméket vásárolnom, így visszatérő cikként ezek véleményezésével kezdeném. Vágjunk is bele! 

\ ÚJ TERMÉKEK MÁRCIUSBAN /


Az első termék egy kakukktojás, ugyanis ezt nem márciusban vásároltam, hanem még karácsonyra kaptam az egyik Kolléganőmtől. Ennek ellenére szeretnék mesélni Nektek picit róla, mert számomra nagyon bevált. Ez pedig nem más, mint az I Heart Revolution Bunny szemhéjpúder palettája, a Liquorice árnyalatban. Amikor először megláttam, azonnal beleszerettem, mert hozzám passzoló színeket tartalmaz. Nagyon jól lehet kombinálni a színeket, így simán készíthető belőle nappali és éjszakai smink egyaránt. Matt és csillogó színeket is tartalmaz, ezen kívül számomra kellően pigmentáltak az árnyalatok, tartósnak mondanám őket (bár én mindig használok szemhéjalapot). A fekete és sötétkék színtől tartottam egy kicsit, mert olykor ezek foltosak, viszont itt ezt sem tapasztaltam. A nyuszis csomagolás szerintem nagyon cuki, az ára is kedvező, több színösszeállítás elérhető, így nyugodt szívvel tudom ajánlani Nektek. PinkPandán és Notinon is lerendelhető. 

 
Maradjunk akkor a palettáknál, jöjjön az Essence Daily Dose of Love. Újrahasznosított csomagolásával egyből a szívembe lopta magát, ráadásul praktikus a kivitelezése, ugyanis egy gumipánttal zárható a paletta (ez utazáskor jól jöhet). 4 matt és 5 csillogó színt tartalmaz, leginkább nude irányba mennek el az árnyalatok. A 4 matt festék tökéletesen használható, kellően pigmentáltak. A csillogósoknál már voltak gondjaim. A középső sorban lévő 2 rózsaszín szuperül használható, viszont a többi 3 csillogós szín nagyon pereg, nehezen tapad meg az ecseten, ujjbeggyel sem volt számomra meggyőző és tartós. Ezt leszámítva nagyon jó kis kompakt paletta, ha jól emlékszem, 1.500 forint volt, ennyit számomra megért. 

A harmadik és negyedik paletta egy kiadásból származik, egy márkától. Az Essence kiadott egy olyan sorozatot néhány hónapja, melynek kereteiben fővárosokról nevezték el a palettákat. A design nagyon jó mindnél, kívülről csodásak a paletták, tükörrel vannak ellátva! Én sokáig szemeztem velük, de végül megvártam, míg kiárusítják őket, így olcsóbban jutottam hozzá a 11-es Konnichiwa Tokyo és 10-es Hallo Berlin verziókhoz. Mindkettő 9 színt tartalmaz, matt és csillogó árnyalatokat egyaránt. A Berlin nevezetű palettában a matt színek szuper jók, tartósak és pigmentáltak. Viszont a csillogós színekkel itt sem vagyok megelégedve 100%-osan. Csak nedves ecsettel vagy ujjbeggyel tudom felvinni, és nem túl tartósak sajnos. A Tokyo verzióban inkább a nude, narancsosabb színek uralkodnak. Itt már egy fokkal jobbak a csillogós színek, a világoskék kifejezetten tetszik. A matt színekkel óvatosan kell bánni, mert ha túl sokat viszünk fel egyszerre, nehéz eldolgozni. Összességében a kettő együtt 2.400 forint volt, pont féláron jutottam hozzájuk. Ennyit nekem megértek, és azt gondolom, ezek lesznek az "utazós palettáim", mert a fontosabb színeket tartalmazzák, mágnesesen záródnak, tükrösek, és nem annyira könnyen törnek. 

 
Jöjjenek akkor a rúzsok, amik a személyes kedvenceim, bár a maszkhasználat miatt számomra most kicsit háttérbe szorultak, mert feleslegesnek gondolom felvinni, ha úgysem látszik. Ettől függetlenül az egyik rúzst nagyon olcsón, 600 forintért vásároltam, szintén kiárusítás keretein belül. A Maybelline Hydra Extreme ajakrúzsról van szó, amit én a 340-es Raspberry Sorbet árnyalatban vettem meg. Ez egy igazi mályvás, bordós árnyalat, amolyan "feldobok egy kis színt az ajkaimra" kategória. Nagyon kényelmes viselni, a szín is passzol hozzám, viszont fényes rúzs lévén sajnos nem túl tartós. Ajakceruzával picit több ideig bírja, mint önmagában, de gondoskodni kell az újrakenésről, ha több ideig szeretnénk viselni. Ettől függetlenül többször is ezt a rúzst használom, ha egy sminket készítek, legfőképpen úgy, hogy egy matt rúzzsal bekeverem, így pedig sokkal tartósabbá válik a végeredmény. 

A második rúzs, amit vásároltam egy régi kedvenc számomra új árnyalata: Trend it Up Ultra Matte Lipstick, abból is a 420-as árnyalat, ami egy igazi nude barnás szín. Több árnyalat is megvan nekem ebből a rúzsfajtából, így nem volt ismeretlen számomra a termék állaga és tartóssága. Én kedvelem ezeket a rúzsokat, szerintem a tartósságukkal, a pigmentáltságukkal sincs probléma. Én alá szoktam hidratálni az ajkaimat, mert különben nekem picit szárít, és nehezebb is eldolgozni. Nem túl drágák ezek a rúzsok, 1.000 és 2.000 forint között van az áruk. Sok árnyalat elérhető, van fényes és matt verzió egyaránt, bőven lehet válogatni. Sőt, szájkontúr ceruzát is lehet választani a hozzájuk passzoló színekben. Szerintem egy próbát mindenképpen megérhet mindenkinek. 


És akkor az utolsó termék egy szerelemparfüm, amit a főnököm viselt még korábban, és nagyon megtetszett az illat. Tervben volt a megvásárlása, de mivel nem egy olcsó parfüm, így halogattam. Végül nagy meglepetésemre Édesanyám vette meg nekem ajándékba, és nagyon örültem neki! A parfüm, amiről szó van a Lancome márka La Nuit Tresor nevezetű illata. Számomra szerelem első szaglásra, egyszerűen imádom! Kicsit édesebb, de mégis friss illat, ami eléggé intenzív. A design gyönyörű, egy drágakövet formáz az üvegcse. Ismét beigazolódott, hogy érdemes kicsit többet szánni a parfümökre, hiszen ha ezzel befújom magam reggel (2 pici fújás), akkor azt még este is érzem magamon illetve a ruhámon. Ezen kívül nagyon tartós, hosszú ideig elég egy ilyen kis 30 ml-es üvegcse. Én ezt még február elején kaptam meg Anyukámtól, így 2 hónap használat után észre sem vehető az a mennyiség, ami hiányzik belőle. Az ára a Notinon teljes áron 20 ezer forint körül van, de szoktak akciók lenni, Anyukám is így jutott hozzá. A Müllerben is láttam már, ott esetleg ki tudjátok próbálni, ha kíváncsiak vagytok rá. Nekem hatalmas imádat! 😍

Ez lett volna a visszatérő termékes cikkem. Remélem, tetszett Nektek. Ha igen, akkor kövessétek velem tovább a blogot a Facebookon, de megtaláltok a Pinteresten és az Instagramon is. 

A blogos Facebook csoportunkba is szeretettel várunk Mindenkit: 
https://www.facebook.com/groups/628471991062621


    \ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések