Hatékonyan az ekcéma ellen | Bioderma Atoderm

 Sziasztok Fiúk-Lányok! 

Ebben a cikkben szeretném Nektek elmesélni a küzdelmeimet a gyermekkori ekcémámmal, és azt is szívesen megosztom Veletek, hogy milyen termékcsalád segített Nekem abban, hogy visszanyerjem az önbizalmamat és megszabaduljak a kellemetlen tünetektől. 

Ha ez érdekel Titeket, vagy esetleg érint a téma, akkor görgessetek lejjebb! 

\ HATÉKONYAN AZ EKCÉMA ELLEN /

Már egészen kicsi gyermekkorom óta küzdök az ekcémával örökletes módon. Voltak mindig jobb és rosszabb időszakok, de visszaemlékezve abszolút nem volt kellemes ez a helyzet. Ha csak azt nézzük, hogy az emberek többsége azt hiszi, ez fertőző, és mindenkinek el kell magyarázni, hogy ez egy másokra teljesen ártalmatlan bőrbetegség, valamint, hogy nem tehetünk arról, hogy ebben szenvedünk. 

Ez sosem volt egyszerű téma szerintem, és mivel az emberek egy része kicsit sem elfogadó, én magam is érzékeltem mindig ennek az árnyoldalát. Nyilván minden létező dolgot kipróbáltunk a szüleimmel, ami anno elérhető volt, tucatnyi bőrgyógyásznál jártam, de mind csak a szteroidos kencéket tudta felírni hasra ütésszerűen ahelyett, hogy normálisan kivizsgált volna. 

Vannak bizonyos szteroidos kenőcsök, amik kordában tudják tartani a tüneteimet, de érthető módon nem szeretném életem végig mérgezni a szervezetemet a szteroiddal. Sok más alternatívát kipróbáltam, de sajnos a legtöbb kidobott pénznek bizonyult. 

Idén februárban jött egy nagy váltás az életemben, ugyanis az addig használt tusfürdőmben valamit megváltoztattak, és egyik este fürdés után tenyérnyi piros flekkek lettek a hátamon, a mellkasomon és a hasamon. Rettenetesen viszkettek, legszívesebben lehúztam volna magamról a bőrt. Anyukámnak küldtem fotókat, aki azonnal mondta, hogy ez allergiás reakció (neki is volt már), kérdezte, hogy mit használtam? Javasolta, hogy azonnal hagyjam el ezt a tusfürdőt, és keressek másik alternatívát. Az az éjszaka nagyon kemény volt. Fél 12-kor még mindig nagyon viszkettem, pedig akkor már megittam egy Calcimuscot is. A párom bekente vastagon Fenistillel és Sudocremmel. Ez a kettő hatott annyira, hogy el tudtam aludni, de reggelre nem múltak a foltok, úgyhogy bepöccenve az első utam a patikába vezetett. 

Mondtam a Hölgynek, hogy nem érdekel az ára, legyen kedves adjon valamit, mert megőrülök. Javasolta a Bioderma márka Atoderm termékcsaládját, ami kimondottan atópiás bőrre lett kifejlesztve. Végül is egy pakkot vásároltam meg, ami tartalmazott egy 500 ml-es tusológélt és egy 500 ml-es testápolót. Valamilyen akció miatt pakkban olcsóbb volt, 9.600 forintot fizettem. Akkor még azt gondoltam, hogy "Na, egy újabb pénzkidobás..."

Elkezdtem használni a termékeket még aznap, és meglepve tapasztaltam, hogy már másnap kezdtek szűnni a tünetek. Folytattam a kúraszerű használatot, ami azt jelentette, hogy csak a tusológéllel fürödtem, illetve reggel-délben-este a testápolóval alaposan bekentem az érintett felületeket. 

Minden nappal egyre jobb lett a helyzet, 2 hét múlva pedig teljesen megszűntek a tüneteim. Ehhez nyilván az is sokat hozzátett, hogy elkezdtem kellő mennyiségű folyadékot fogyasztani. A korábbi 1-1,2 literemet 1,5-2 literre módosítottam, ez pedig a bőrömre is jó hatással volt. 

Na de, hogy konkrétan melyik termékekről is beszélek? 

A testápoló a Bioderma Atoderm Intensive Baume nevet viseli. Több kiszerelésben is kapható, de én mindig az 500 ml-eset veszem, mert az kitart egy hónapig (én elég sokat használok belőle + kézkrémként is funkcionál nálam). Ez egy igazi nyugtató krém, ami táplálja és megerősíti a bőrt, valamint csillapítja a viszketést. Teljesen illatanyag mentes, ami számomra nagyon fontos! Abszolút nem ragad, nem hagy zsíros érzetet a bőrön. Az 500 ml-es kiszerelés pumpás csomagolásban kapható, ami szerintem praktikus, és könnyen használható. A pumpája is jó, mert lehet kis és nagy mennyiségeket egyaránt kinyomni vele. Én mindig keresem az akciókat, és igyekszek akkor rendelni, ha kedvezményes áron kapható. Eddig kétszer rendeltem újra, mindkétszer 5.500 forint körül volt. 

A tusológél az Intensive Gel Moussant nevet kapta. Ebből szintén az 500 ml-es kiszerelést vásárolom, mert az nekem kitart 2 hónapig, eddig egyszer kellett újrarendelnem. Ez egy teljesen illatanyag mentes, nyugtató és habzó gél, ami enyhíti az ekcémás tüneteket, nem szárítja ki a bőrt. Az első gondolatommal ellentétben tökéletesen tisztít, nem tartalmaz szappanszármazékokat! Csökkenti az irritációt és segít a bőr megerősítésében. Kortól és nemtől függetlenül bárki használhatja (kivéve koraszülött babák) arcra és testre egyaránt. Én személy szerint habfürdőként és intim lemosóként is szoktam alkalmazni. A pumpás kivitelezés ebben az esetben is praktikus, nincs pazarlás. Nála is mindig keresem az akciókat, ez a kiszerelés általában 4.500 forint körül már elérhető. 

Biztosan felmerül a kérdés, hogy miért választottam a drágább árkategóriát? Egészen egyszerűen azért, mert ez a termékcsalád egy megváltás számomra, és ha összeszámolom, hogy mennyit költöttem eddig feleslegesen termékekre, kencékre, akkor havi 5.000-10.000 forintot (változó, mert tusológélt csak kéthavonta rendelek) nekem simán megér. Ezért cserébe megszabadultam a kellemetlen, fájó tüneteimtől és végre az önbizalmam is helyreállt. 

Szeretnék majd még több terméket kipróbálni a Biodermától, mert tudom, hogy több termékcsaládjuk is van, és nagyon jó értékeléseket olvastam az egyes termékekről. Ha tudtok esetleg valami Jolly Joker terméket ajánlani Tőlük, akkor ne tartsátok magatokban! 

Ha Ti is küszködtök ezzel a makacs bőrbetegséggel, és még nem próbáltátok ki ezt a termékcsaládot, akkor nyugodt szívvel ajánlom Nektek! Nekem nagyon sokat segített, hálás vagyok a márkának! 💗

Remélem, tetszett Nektek ez a cikk, és tudtam segítséget adni azoknak, akik ugyanígy szenvednek ezzel, mint én korábban. Ha szerintetek jóra sikerült, és szeretnétek még hasonló tartalmakat, akkor nyomjatok egy like-ot, és várom a kommentjeiteket is. Facebookon, Pinteresten és Instagramon is elérhető vagyok. 

A blogos csoportunkba továbbra is szeretettel várunk Mindenkit: 

\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések