Szemhéjpúder paletta, rúzs, bőrápolás | Júniusi és júliusi újdonságok

 Sziasztok, örülök, hogy ismét rám kattintottatok! 

Úgy hozta az élet, hogy ugyanabba a szituáció keveredtem, mint az előző termékes poszt kapcsán. Júniusban 3 új terméket próbáltam ki mindösszesen, így ismét összevontam a júniust és a júliust az újdonságok kapcsán. A mostani "adagban" lesz megint bőrápolás, dekorkozmetika és egy szuper hajpakolás is. Ha érdekel Titeket, miket sikerült tesztelnem az utóbbi 2 hónapban, akkor görgessetek lefelé. 👇

\ ÚJ TERMÉKEK JÚNIUSBAN ÉS JÚLIUSBAN /

Vágjunk is bele! Elsőként egy kevésbé izgalmas terméket szeretnék Nektek bemutatni, ami nekem nagyon bevált. A Garnier Mineral Action Control Thermic 72 hour golyós dezodorról van szó, ami számomra kicsit púderesebb illatú, és pont ez tetszett meg benne elsőként. Az én izzadásomat megfelelően kontrollálja (pedig mostanában aztán vannak hőségek...), kellemes és friss érzetet ad. Parabén- és alkoholmentes termék, ezen kívül az ára is kedvező. Ha jól emlékszem, 700 forint körül lehetett az ára, és majdnem 2 hónapos használat után pár napja fogyott ki teljesen. Újravásároltam, és szerintem egy időre lehorgonyozok ennél a dezodornál. 

A második termék egy szappan, méghozzá a Yamuna márka narancsos-fahéjas változata. Ez egy hidegen sajtolt, növényi (vegán) szappan, ami természetes összetevőkből áll. Én általában a Bioderma tusológéljeivel tisztálkodom, de a férjem mindig szappannal fürdik. Amikor veszünk egy új fajtát, mindig ki szoktam próbálni 1-2 alkalommal, bár csak óvatosan, mert nekem atópiás bőröm van sajnos, és nagyon oda kell figyelnem, mit kenek rá. Ezzel a szappannal semmi problémám nem volt, az illata egyszerűen isteni volt (igazi karácsonyi 😍), emellett tartós is. A bőrömet nem bántotta, nem szárította ki. Az ára 700 forint körül volt. Szerintünk megérte, és más illatot is szeretnénk kipróbálni. 

Továbblépve kicsit az izgalmasabb részekhez, következzen egy arctonik: Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe Toner. A kozmetikusom javaslatára kezdtem el sok év után ismét tonikot használni. Mivel ugyanez a fajta géles lemosó nagyon bevált nekem (arról az előző cikkben írtam), így gondoltam, kipróbálom a hozzá tartozó tonikot is. Számomra nagyon bevált ez a termék. Megfelelően tisztítja az arcomat, eltávolítja a szennyeződéseket és az érzékeny bőrömet sem irritálta. Bio aloe verát, hialuronsavat, illetve 96%-ban természetes összetevőket tartalmaz. Ez is egy vegán termék, és bőrgyógyászatilag tesztelt. Az ára szerintem megfelelő, 1.000 forint körül mozog, de nekem például 2 hónapig elég volt ez a flakon napi kétszeri alkalmazás mellett. Újravásárláskor egy ugyanilyen Garnier tonikot vettem, csak a szőlőkivonatosat. Jelenleg tesztelem, de a következő cikkben már szerepelni fog. 

Ugorjunk kicsit a hajápoláshoz. Szeretném Nektek megmutatni azt a hajpakolást, amit Anyukám kapott ajándékba Nagynénémtől, de nekem is adott belőle, hogy próbáljam ki. A termék a Schwarzkopf Gliss Protein+ kakaóvajas hajpakolás, ami intenzív hidratálást és regenerálást ígér. Alapvetően elégedett vagyok vele. Nekem eléggé rakoncátlan a hajam, mivel göndör és nagyon hajlamos a gubancolódásra. Ennek okán mindig használok a balzsam mellett hajpakolást is. Ennek isteni az illata, és tartós is, főleg, ha pár percig rajta hagyom a hajamon öblítés előtt. Szépen bepuhítja a hajamat, könnyebb utána fésülni, de a saját tapasztalatom alapján valóban érdemes kicsit rajta hagyni a hajon és csak utána leöblíteni. Ez egy 400 ml-es kiszerelés, tehát viszonylag sok terméket kapunk. Ehhez képest szerintem az ára megfelelő. Ahogy a fogyását látom, ez nekem legalább egy évig elég mennyiség lenne. Ha kifogyasztjuk Anyukámmal, akkor lehet, hogy kipróbálok egy másik illatot is. 

És akkor a végén jöjjön a dekorkozmetika, azon belül is először egy rúzs. Én régebben totálisan szerelmes voltam a matt rúzsokba, mert kényelmi szempontból egyszerűbb volt hordani egy lerobbanthatatlan rúzst, mint amire egész nap figyelni kell. Viszont ahogy megyek előre az időben, valamiért egyre inkább az olyan rúzsok felé húzok, amik tartósak, de azért fényesebb a végeredményük. Emiatt szerettem volna kipróbálni az Essence This is Me ajakrúzsát, ami nekem a semi-matte 21-es Charming árnyalatban van meg. Ez egy igazi nude rúzs, amit nagyon kényelmes viselni, viszont előbb mondanám ezt egy totálisan matt rúzsnak, mint semi-matte típusúnak. Alapvetően elégedett vagyok vele, tartós és nem szárítja ki az ajkaimat, viszont legközelebb a shine kollekcióból is kipróbálok egy árnyalatot. Kíváncsi vagyok, az mennyire tartós és fényes. Az ára nagyon kedvező az Essence rúzsoknak, 1.200 forint körül volt ez a darab, szerintem érdemes kipróbálni. 

A végére hagytam a mostani adag nagy durranását, ami nem más, mint a Makeup Revolution True Glamour szemhéjpúder palettája. Ezt egy ajándékozás során kaptam, ami az Instagramon volt egy csajos csoportban. Amikor először megláttam, akkor azonnal belopta magát a szívembe, mert egyszerűen gyönyörűen néz ki kívülről. 8 színt tartalmaz, 3 matt és 5 fényes árnyalatot. A matt színekbe egy-egy pillangó minta van belenyomva, a kettő világosabb átmenet színként használható, a sötét nagyon pigmentált, óvatosan kell vele bánni. A fényes árnyalatoknál két arany, egy mályvásabb, egy bordósabb és egy barnás szín közül választhatunk. A két arany kevésbé pigmentált, mint a másik 3, de alapvetően mindegyik jól használható. Én fényes színekhez általában nem használok ecsetet, inkább az ujjbegyemmel viszem fel a színeket a szemhéjamra. Nyilván ha precíziós munkát kell végezni, azt ecsettel teszem, de az ujjbegyes módszer nekem jobban bevált (intenzívebb a színhatás). Összességében a paletta tetszik és sokszor használom a mindennapokban is. Van egy tükör is benne, ami miatt utazásokhoz is könnyen választható. 


Ennyi terméket szerettem volna Nektek az elmúlt két hónapra vonatkozóan megmutatni. Ha végigolvastátok ezt a hosszú posztot, akkor köszönöm szépen Nektek! Remélem, hogy tetszett a cikk. Ha igen, akkor tudjátok jelezni felém egy like-al, illetve a komment szekcióban a véleményeteket is ki tudjátok fejteni. 

Kövessétek velem tovább a blog életét a Facebookon és az Instagramon. A blogos csoportunkban is szeretettel várunk Mindenkit. Folyamatos, értékes tartalommal készülünk Nektek. Ha van kedvetek, csatlakozzatok! 😊


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések