| Arcszérumok, hámlasztó | Skinsmart webshop HAUL

Sziasztok, örülök, hogy újra rám kattintottatok!

Már régóta tervezem, hogy megírom ezt a bejegyzést Nektek, de ezidáig tesztelés alatt voltak azok a termékek, amiket a Skinsmart webshoptól rendeltem még augusztus közepén. Több forrásból értesültem ennek a webshopnak a létezéséről, ahol főként bőrápolási termékeket forgalmaznak több márkától is, pl.: The Ordinary, Geek & Gorgeous, Paula's Choice stb. Lássuk én miket rendeltem Tőlük ⇒
\ SKINSMART HAUL /


Az elsődleges cél, amiért ellátogattam a weboldalra az volt, hogy arcszérumokat vásároljak. Mielőtt választottam, gondosan végigolvastam az összes leírást a szóba jövő termékekkel kapcsolatban, illetve a Skinsmart Magyarország Facebook oldalán a témához kapcsolódó videókat is megnéztem.

Nekem kombinált bőröm van, emiatt direkt ilyen bőrtípusra való szérumokat szerettem volna vásárolni. Ezen kívül én nagyon régóta küzdök a pici mitesszerekkel az államon illetve az orromon és környékén, valamint a kitágult pórusokkal is szintén az orromon és körülötte. Rengeteg termékleírást végigolvastam, mire kiderítettem, hogy melyik termékek együttes használata nyújthat majd megoldást a problémáimra. Szempont volt természetesen az árkategória is, mert nem szerettem volna egy vagyont kiadni szérumokra, márpedig a különböző márkák termékei között lehet találni igen borsos árúakat is. Többek között ezért választottam a The Ordinary termékei közül, mert a weboldalon az alábbiakat olvastam róluk: "bevált hatóanyagok, egyszerű formulákban, elképesztően kedvező árakon". A több hetes tesztelés után azt mondhatom, hogy arra a három termékre, amit megvásároltam, ez a leírás tökéletesen illik!

Az első termék, amit a kosárba tettem a "Skinsmart kedvenc" Niacinamide 10% + Zinc 1% szérum, ami kombinált és zsíros bőrre való. A leírásban olvasható, hogy a niacinamide egy rendkívül sokoldalú összetevő, ami többek között eltömődött pórusok és pattanások ellen is remekül megállja a helyét. A cink pedig segíti kiegyensúlyozottá tenni a bőr faggyútermelését. Amit én tapasztaltam ennél a terméknél: minden napos reggeli és esti használat mellett körülbelül 1,5-2 hét után kezdtem szemmel látható javulást észlelni a bőröm állapotán. A már meglévő, szinte beszáradt mitesszereimet (amit már sehogyan sem tudtam kinyomni) segített "fellazítani", így lassacskán szinte az összeset sikerült eltávolítanom. Mióta használom, sokkal kevesebb kis mitesszer jön ki az államon illetve az orromon és környékén, illetve ami kijön, azt is nyomtalanul el tudom távolítani, és nem kell 20 percig szadizni. 😀😀 Nagyon régen volt ilyen szép az egész bőrképem, és azt gondolom, hogy ez nagyrészt ennek a terméknek köszönhető. Nem kell belőle sokat használni, csupán 1-1 csepp az érintett területekre bőven elég. Alaposan bele kell masszírozni az arcbőrbe, és fél perc alatt meg is szárad, aztán jöhet a hidratálás. Az ára szerintem nagyon kedvező: 2.290 forintba kerül egy üvegcse, amit nagyon gazdaságosan lehet használni. Én augusztus közepén kezdtem használni, és most még 3/4-ig van az üveg úgy, hogy naponta kétszer használom. Egyébként nem marad ragacsos utána az arcbőr. Képez egy filmréteget, de ez eltűnik, amint ráhidratálunk. Szóval nekem abszolút csillagos ötös termék, és mindenképpen újra fogom vásárolni. 😍😍
https://skinsmart.hu/markak/deciem/ordinary/niacinamide-10-zinc-1.html

A következő termék egy olyan szérum, amit mindenképpen ajánlanak mitesszeres arcbőrre: Salicylic Acid 2% Solution, vagyis egy szalicilsavas hámlasztó szérum, ami segít lehámlasztani a pórusok belsejét, így azok tiszták maradnak, és kevésbé lesz mitesszeres-pattanásos az arcbőr. Emellett a szérum tartalmaz gyulladáscsökkentő hatóanyagot is, ami leginkább a már begyulladt pattanások és mitesszerek ellen hatásos! A niacinamide tartalmú szérummal együtt használva nálam remek hatást váltott ki, használata mellett sokkal simább és egyenletesebb lett az arcbőröm. A gyulladáscsökkentő hatását is tapasztalom folyamatosan, mert amikor kinyomkodom az éppen megjelenő néhány mitesszert, utána azonnal 1-1 cseppet eloszlatok az érintett területen, és másnapra nyoma sincs a nyomkodásnak. Egyébként rutinszerűen használom (erre a végén bővebben ki fogok térni), általában kétnaponta, és ebből is bőven elég 1-1 csepp a fent említett területekre. Ez is nagyon hamar beszívódik, és rendkívül puha lesz utána az arcom, valamint felfrissült érzést nyújt. Az ára 1.990 forint jelenleg a webshopban. Szerintem ez is teljesen jó ár. Mivel én kétnaponta használom, ezért pont fele annyi fogyott el belőle, mint a niacinamide tartalmúból, így azt gondolom, hogy ezért a pénzért cserébe hónapokig kitartó szérumot sikerült vásárolnom. Azt olvastam a honlapon, hogy jelenleg ez a termék nem elérhető, mert éppen megújítják, de valószínűleg hamarosan ismét meg lehet vásárolni, immáron az új verziót. Nekem ez is bejött, és ha elfogy, ismét be fogom szerezni! 👌
https://skinsmart.hu/markak/deciem/ordinary/salicylic-acid-2-solution.html

A harmadik és egyben utolsó termék kiválasztásakor nagy dilemmában voltam, mert nem tudtam eldönteni, hogy melyik hámlasztó maszkot válasszam a két szérum mellé. Azt olvastam, hogy mindenképpen érdemes egy ilyet is belevonni a heti arcápoló rutinba, mert nagyon hasznos tud lenni. Végül a szintén "Skinsmart kedvenc" mellett tettem le a voksom: AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution, ami tulajdonképpen egy kombinált hámlasztó maszk. A leírásból idézve: "egyszerre segít abban, hogy egységesebbé, üdébbé tudd tenni a bőrödet, és abban, hogy az eltömődött pórusok miatti problémákat, mint például mitesszereket, tág pórusokat és pattanásokat kezeld". Ezek után azt gondoltam, hogy nekem konkrétan erre van szükségem! Alapvetően hetente maximum kétszer ajánlott használni, de én csak egyszer szoktam pontosan azért, mert ez egy kicsit erős hámlasztó, és nem szerettem volna túlzásba vinni, hiszen a másik két szérummal együtt használom. Használatkor néhány cseppet felviszek az arcomra, eloszlatom rajta, várok nagyon maximum 10 percet, és langyos vízzel lemosom, aztán következhet a rutin többi része. Senki ne ijedjen meg, de a maszk sötétbordó színű, így a felvitele után kicsit olyan az arcbőr, mintha leégett volna, és a szaga is nagyon erős...már már büdösnek mondanám, de el lehet viselni a hatásáért cserébe! Eleinte használatkor nagyon csípte a bőrömet, mert eléggé problémás volt, de azt vettem észre, hogy minden használat után egyre kevésbé, mára pedig már egyáltalán nem csíp. Az ára ahhoz képest, hogy heti egyszeri-kétszeri alkalmazás mellett mennyi ideig elég, szerintem tökéletes, ugyanis 2.690 forintba kerül. Ha egyszer eljutok odáig, hogy elfogy, szerintem biztosan újrarendelem! 👌
https://skinsmart.hu/markak/deciem/ordinary/aha-30-bha-2-peeling-solution.html

Amikor megérkeztek a terméket, érkezett velük együtt egy használati utasítás is, amin az összes náluk kapható termék neve és ajánlott használata ismertetve van. Szerintem ez egy szuper ötlet és kivitelezés, hiszen nem mindegy, hogyan és mennyit használod a termékeket, és én személy szerint nagyon örültem neki, hogy a webshop dolgozói gondoltak arra, hogy laikusként fogalma sincs az embernek, hogyan használja ezeket a szérumokat. A használati utasítás és a saját gondolataim alapján jelenleg így használom a szérumokat:

Niacinamide 10% + Zinc 1%: Minden este és reggel a tonizálás után pár cseppet eloszlatok az arcomon, és megvárom, amíg beszívja a bőröm, mielőtt a hidratáló krémet felteszem.

Salicylic Acid 2% Solution: Minden második este a niacinamide-os szérum használata után szintén pár cseppet teszek fel, de csak a problémásabb részekre, ami nálam az állam és az orrom valamint annak környéke.

AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution: Hetente MAXIMUM egyszer használom, ez általában vasárnap szokott lenni. Reggel tonizálás után eloszlatok annyit az egész arcomon, hogy befedje a bőrfelületet, hagyom 10 percig, majd langyos vízzel ALAPOSAN leöblítem. Utána hagyom minimum fél órát natúran a bőrömet pihenni. Jó tanács: ha ezt használjátok folyamatosan, akkor FÉNYVÉDŐS arckrémet alkalmazzatok, mert ez egy erős hámlasztó és sokkal érzékenyebbé teszi az arcbőrt!

Összegzésként azt mondhatom, hogy ez a három szérum a legjobb választás volt, és nagyon örülök, hogy őket rendeltem meg. Szerintem teljesen elérhető áron vannak, ennél olcsóbban nem igazán lehet olyan szérumokat kapni, amiknek ennyire jó a hatásuk. Tervezek kipróbálni egy arckrémet is a The Ordinary márkától, illetve szemezek az azelain savat tartalmazó krémmel is, ami szintén mitesszerek és pattanások ellen hatásos. Ha esetleg beszerzem őket, tesztelés után mindenképpen írok róla Nektek! 😊😊

Néhány kötelezően betartandó dolog velük kapcsolatban:
  • Minden használat után mossatok kezet szappannal vagy folyékony kézmosóval!
  • A szem és száj környékét kerüljétek el használatkor! Ha mégis véletlenül szembe vagy szájba kerül, akkor azonnal mossátok ki meleg vízzel! 
  • Hámlasztóból csak egy fajtát használjatok! 
  • Olvassátok el a leírásokat, hogy miket szabad együtt használni és miket nem ajánlott! 
Ha van kedvetek ezeket a szuper termékeket kipróbálni, akkor böngésszetek az oldalukon: https://skinsmart.hu/

Ha tetszett a bejegyzés, akkor nyomjatok egy lájkot a Facebookon, ezen kívül megtaláltok a Pinteresten is, ahol mindig aktívkodok! 

Szívesem olvasnám a kommentjeiteket, véleményeteket, esetleges tapasztalataitokat az egyes termékekről! 😊 Hamarosan ismét jelentkezem, addig is szép napot Mindenkinek! 😘😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések