| Testápolás, ajakápolás, dekorkozmetika | Augusztusi újdonságok

Üdvözlök Minden kedves Olvasót!

Kicsit nagyobb kihagyással újra jelentkezem. Tudom, kicsit elcsúsztam ezzel a témával, de sajnos nem tudtam elegendő időt szakítani arra, hogy elkészítsem ezt a bejegyzést, így most szeretném pótolni a mulasztást. Természetesen augusztus hónapban sem maradhatott ki néhány új termék beszerzése. Nem mondhatnám, hogy ultra mega giga vásárlást tartottam, csak néhány olyan apróságot szereztem be, amiket már régóta ki szerettem volna próbálni. Vágjunk is bele! ⇒

\ ÚJ TERMÉKEK AUGUSZTUSBAN /
Az első termék, amit szeretnék Veletek megosztani nem más, mint egy testápoló az Avontól: Encanto Fascinating testápoló. A katalógusban nagyon megtetszett az illata, úgyhogy gondoltam, kipróbálom. Az Encanto egy kisebb termékcsalád, ami tartalmaz a testápolón kívül tusfürdőt és testpermetet is. A testápoló nekem nagyon bevált. Nem irritálja a bőrömet, nagyon hamar beszívódik, nem kell sokat használni belőle és több órán keresztül puha a bőröm, miután használtam. Még a párom is megjegyezte, hogy milyen puha lett a bőröm és az illata is nagyon bejött mindkettőnknek. Pumpás kiszerelésű, ami engem egyáltalán nem zavar, viszont egy nyomásra elég keveset ad ki, többször kell nyomkodni, mire annyit kiad, amennyit én személy szerint a lábaimra illetve a vállaimra elhasználok. Ez viszont számomra nem von le az értékéből, tulajdonképpen még örülök is neki, mert a flakonos testápolókkal meg mindig az a bajom, hogy túl sokat nyomok ki egyszerre. 😃😃 Kipróbálásra mindenképpen javaslom, szerintem megfizethető: 1.300 forint és 250 ml. Én körülbelül 3 hete használom minden nap, és még bőven félig van a flakon. 👌

A következő termék egy szemceruza, ami nálam alapvetően is egy hatalmas mumus! De komolyan! Ugyanis egyszerűen nem találok olyan szemceruzát, amire azt tudnám mondani, hogy érdemes volt megvenni. Erre a "júliusi újdonságok" bejegyzésben is kitértem, hogy a legjobbnak még mindig a Galex - Lady Ann szemceruzáját mondanám, ami pár száz forintba került, viszont az már lassan 5 centisre hegyeződik, így minden hónapban próbálkozom egy másik alternatívát vásárolni. Hónapok óta csak futom a felesleges köröket, és úgy néz ki, hogy ez augusztusban sem volt másképp. Hirtelen felindulásból a Müllerben megvásároltam a Miss Sporty Eye Millionaire vízálló szemceruzáját. Oké, szögezzük le, hogy kb. 700 Ft, szóval alapvetően nem sokat vártam a terméktől. Viszont az őszinte véleményem az, hogy még ezt az összeget sem érte meg. Nem fogja be rendesen a vízvonalat, ha mégis sikerül egy kis színt kicsikarni belőle (kellemetlenségek közepette, mert már karcolja a szememet, annyira rá kell nyomni), akkor pedig 1 óra alatt nyom nélkül eltűnik. Igazából fogalmam sincs, mire fogom elhasználni...talán teszek még egy próbát majd a szempilláim tövében, hátha arra jó lesz, de nem fűzök hozzá nagy reményeket, szóval nekem ez egy nagy dislike! 👎👎 Ha tudtok esetleg olyan szemceruzát ajánlani, aminek a használata közben nem kezdem el tépni a hajam, akkor ne tartsátok magatokban! Köszönöm! 😘😘😘

A harmadik termék kicsit kárpótolja a lelkemet az előző miatt. A korábbi ilyen jellegű bejegyzésemet olvasva az egyik legjobb barátnőm ajánlott nekem egy szempillaspirált, amiről olyan meggyőzően nyilatkozott, hogy mindenféle utánaolvasgatás nélkül rohantam a Müllerbe, és azonnal beszereztem. És hát, a csoda, amit sikerült vásárolnom nem más, mint: az Essence Lash Princess szempillaspirál. A barátnőm a korallszínűt ajánlotta, de van még belőle kék és zöld is, azokat még nem próbáltam. Azt gondolom, hogy ez a spirál az összes eddig megvásárolt spirálomat kenterbe veri. Gyönyörűen megnöveli és göndöríti a pillákat, gyakorlatilag használat után olyan, mintha egy light-os műszempillát viselnék, csak teljesen természetes a hatása. Már egy hónapja használom minden nap (azóta nem is nyúlok másik spirálért), és a festék nem vált nyúlóssá, nem ragasztja össze a pilláimat. Egy szóval tudnám jellemezni: TÖKÉLETES. Az ára egyébként nevetségesen olcsó ahhoz képest, hogy mennyire jó a termék: kb. 1.300 forintért vásároltam. Valószínűleg újra is fogom venni! 👍👍👍
A következő akkor legyen egy Body & Soul sminkszivacs. Álldogáltam a Müllerben az Essence termékek előtt, amikor mellette jobbra figyelmes lettem egy rakás sminkszivacsra. Volt kisebb, nagyobb, mindenféle színű és formájú. Végül sikerült kiválasztanom egy lila színűt, ami eredetileg kontúrozáshoz való, ennek ellenére én nem arra szoktam használni. Az alapozót (ha használok) mindig azzal szoktam felvinni, illetve a korrektor eldolgozására is azt veszem igénybe minden nap, mert szerintem szuper. Körülbelül 1.000 forintba került, és nem bántam meg, hogy azt választottam, mert nagyon megszerettem. Tipikus példája annak, hogy az olcsó termék is lehet szuper! Maga a szivacs kellően puha, nem vesz fel olyan sok terméket és könnyen tisztítható! Sajnos az interneten nem találtam pont arról a termékről fotót, így a mellékelt kép csak az általam vásárolt szivacsnak a formáját, kialakítását mutatja be! Szerintem fogok még ettől a márkától sminkszivacsokat vásárolni, szeretnék több formájút is kipróbálni. Ha eljutok odáig, akkor mindenképpen beszámolok Nektek a tapasztalatokról. Addig is szerintem nyugodtan teszteljétek őket, egy próbát bőven megérnek mindenkinek! 😊😊
Az utolsó termék, amit vásároltam, egy ajakápoló. Én évek óta a sötétkék Labello márkájú ajakápolót használom, nekem az nagyon bevált és az ára sem vészes, viszont az a termék nem tartalmaz fényvédőt. Nyaralás alatt jöttem rá ennek a fontosságára, ugyanis hólyagosra égtek az ajkaim, és több napot vett igénybe, mire normalizálódott a helyzet. Amikor hazajöttünk, első dolgom volt szinte, hogy megnézzem a fényvédős ajakápolókat a DM-ben. Ott találtam rá a Neutrogena norvég formulás ajakápolóra, ami száraz, kicserepesedett ajkakra lett kifejlesztve és 20-as fényvédőt tartalmaz. Az ára sokkal drágább volt, mint a Labello-s, hiszen abból a dupla kerül 800 forintba, ennél pedig egy stift került 1.000 forintba, de úgy voltam vele, hogy kipróbálom. Alapvetően jók a tapasztalataim vele kapcsolatban. Amit ígér, tényleg betartja: hidratálja az ajkakat, megszünteti a cserepesedést és az illata is nagyon tetszik! Talán annyi negatívumot tudnék megemlíteni, hogy nagyon hamar beszívódik, így félóránként azért újra kell kenni. Emiatt nekem kb. egy hónap alatt elfogyott, pedig csak akkor használtam, amikor tényleg napra mentem. A tapasztalatok alapján valószínűleg télen és az átmeneti időszakokban maradok a jól bevált, kicsit zsírosabb hatású Labello-s ajakápolónál, és a Neutrogena-t pedig nyaranta fogom használni, mert nagyon fontosnak tartom, hogy az ajkainkat is védjük a napfénytől, és a 20-as fényvédő már elegendő erre a célra!
Ezek voltak azok a termékek, amiket augusztus hónapban vásároltam. Remélem a bejegyzésből tudjátok hasznosítani is az információkat! 😊😊

Ha tetszett, akkor nyomjatok egy lájkot a Facebookon, ezen kívül a Pinteresten is elérhető vagyok.

Szívesen olvasnám a kommentjeiteket, tanácsaitokat a termékekkel vagy bármilyen egyéb dologgal kapcsolatban! 😊 Hamarosan ismét jelentkezem valószínűleg egy fincsi süteményrecepttel. Addig is puszilok Mindenkit, legyen szép napotok! 😘😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések