| Korrektor paletta, arckrém, szemhéjtus, highlighter | Decemberi újdonságok

Üdvözlök újra Mindenkit!

Eljött az idő, hogy véglegesen lezárjuk a 2019-es évet, így következzen a "havi kedvencek" sorozat utolsó része a 2019-es évre vonatkozóan.

\ ÚJ TERMÉKEK DECEMBERBEN /
A legelső termék legyen egy arckrém, amit nagyon megszerettem az elmúlt időszakban: Avon Clearskin - Pore & Shine Control Oilfree Mattifying Moisturiser, tehát ez egy olajmentes, mattító hatású hidratáló arckrém, ami eukaliptusz kivonatot is tartalmaz. Kíváncsiságból rendeltem meg az Avontól, és nekem nagyon bevált. Mivel kombinált bőröm van, én amúgy is igyekszem olajmentes, mattító arckrémeket használni. Tökéletesen hidratálja a bőrömet, tartós hatása van és 15-ös fényvédőt tartalmaz. Most télen ez nyilván annyira nem releváns információ, de nyáron azért ez egy nagy piros pont! Az illata egész jellegzetes, viszont amint beszívja a bőrünk, ez megszűnik. Jól lehet sminkelni rá, és nem csak az alapozó tapad hozzá szuperül, hanem simán a púder is. Épp ezért én legelőször primerként kezdtem el használni, de az előző arckrémem elfogyott, és elkezdtem ezzel helyettesíteni, aztán annyira megszerettem, hogy most már minden nap csak ezt használom. Ez egy 75 ml-es kiszerelés, de a krém elég masszív, és annyira kevés kell belőle, hogy én 2,5 hónapja nyüstölöm, és most kezd csak kifogyni. Újra fogom rendelni, ez biztos! Ha jól emlékszem, akkor 1.500-1.600 forint körül volt az ára, nekem tökéletesen megérte! 👌👌

A következő legyen egy korrektor paletta, Catrice Allround Concealer Palette. Megmondom őszintén, erre a termékre hála istennek nem sok szükségem van, de kíváncsi voltam, hogy milyen, így megvettem. Nem volt egy nagy összeg, valahogy 1.300 forint körül. Maga a paletta egyébként nem rossz, tökéletesen használható mind az 5 szín. Krémes állagú, de azért eléggé préselt, és nehezen lehet kenni. Én először ecsettel próbálkoztam, az nem hozott sikert, így áttértem arra, hogy az ujjammal vittem fel a korrekcióra szoruló részre, úgy már sokkal egyszerűbb volt. Láthatjátok a képen, hogy a paletta tartalmaz egy zöldes színt a pirosság ellen, egy narancssárgásat a szem alatti sötét karikák eltüntetésére és 3 bézses árnyalatot, amikkel a bőrhibákat halványíthatjuk el. Legtöbbször én a narancssárgát szoktam használni, mert reggelente nekem is szoktak lenni kisebb karikák a szemeim alatt, amit ezzel a színnel plusz folyékony korrektorral szépen el lehet fedni. Szóval összességében azt mondhatom, hogy nem bánom, hogy megvettem, de szerencsére erre a plusz fedésre még nincsen szükségem.

A harmadik termék egy kisebb csalódás volt számomra. Szerettem volna régóta kipróbálni egy folyékony highlightert, és hosszas válogatás után az Essence Highlight Drops termékére esett a választásom két okból. Az egyik, hogy nem szerettem volna drága terméket vásárolni, mert nem sokszor használok highlightert, így csak próbaképpen szerettem volna. A másik pedig, hogy a boltban a kézfejemen való kipróbálás után egészen jónak tűnt. Megmondom őszintén, nem igazán vált be. Maga a szín nagyon tetszik, igazi rózsaszínes-fehéres csillogás, alapvetően imádom ezt a kombinációt. Még a pipettás kiszereléssel sincs bajom, mert az alapozóm is ilyen. De sajnos nagyon nehéz eldolgozni az arcon. Az szerintem teljesen kivitelezhetetlen, hogy odacseppentesz az arcodra, és eldolgozod ecsettel vagy az ujjaddal, mert elég sokat nyom ki a pipetta akkor is, ha csak kicsit nyomod meg, azonnal lefolyik az arcodon a termék. Nekem egyedül úgy ment, hogy a kézfejemre nyomtam belőle, és sminkszivaccsal vittem fel az arcom különböző részeire. Sajnos nem terül szépen, és nekem a pirosító feletti részen még az alapozómat is felszedte, amikor fel akartam vinni a sminkszivaccsal. Elképzelhető, hogy ezt is meg kell tanulni, mint minden mást is a sminkelésben, majd még próbálkozom vele, de eddig nálam hatalmas csalódás. Szerencsére csak 1.200 forintot költöttem rá, ennek ellenére nem tudom, hogy hogyan fogom elhasználni..valószínűleg sehogy! 😕

Az utolsó termék akkor ismét legyen egy pozitív csalódás: Miss Sporty Crazy Look szemhéjtus. A szemhéjtussal való munka nekem nagyon sokáig irtó nehezen ment. Egyszerűen sehogy sem tudtam normális tusvonalat húzni, bárhogy is próbálkoztam. Aztán elkezdtem komolyabban érdeklődni a sminkelés iránt, és az asztalra csaptam, hogy márpedig ennek mennie kell! Böngésztem az internetet, mire a kedvenc vloggerem (Glamify.hu) egyik videójában láttam ezt a filces szemhéjtust. Azt gondoltam, egy próbát megér, megvettem és elkezdtem gyakorolni. Először nagyon nem ment, de aztán egyre ügyesebb lettem, és mostanra kijelenthetem, hogy vállalható a végeredmény minden tekintetben, és ez a szemhéjtus ehhez nagyban hozzájárult. Nagyon könnyű vele dolgozni, ez a filces kialakítás szerintem nagyban megkönnyíti a munkát. Én alapvetően tixo-t szoktam használni, hogy meghúzzam a cicavonalat, aztán annak eltávolítása után fejezem be teljesen a tusvonalat. Egészen sok festék van a termékben, bár én mindig heggyel lefele tárolom, hogy ne a végébe gyűljön össze a festék hanem a hegyében. Az ára valami szuper, azt hiszem 900-1.000 forint körül mozog. És ennyi pénzért egy ilyen szuper jó terméket kapni szerintem egy kisebb áldás. Szóval ezt mindenkinek ajánlom, aki éppen tanulóban van szemhéjtus ügyben! 😊😊 Én mindenképpen újra fogom venni, ha kifogyasztottam.
Ezeket a termékeket vásároltam december hónapban. Az Avonos krém kivételével mindegyiket a Müllerben szereztem be. Mostanában nagyon rákaptam erre a boltra, mert ezerszer nagyobb a választék minden tekintetben, mint a többi drogériában. 

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kövessétek tovább a blogot, igyekszem azért minimum hetente egyszer írni. Facebookon és Pinteresten is megtaláltok.

Hamarosan jelentkezem a 2019-es évben használt kedvenceimmel! Addig is vigyázzatok magatokra, puszilok Mindenkit! 😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések