Kedvenc dekorkozmetikai termékek 2019-ben

Sziasztok Drágáim!

Ez a bejegyzés kicsit hosszabb lesz, mert szeretném Veletek megosztani azokat a termékeket, amiket a legtöbbet használtam a 2019. év során. Azért próbálom majd rövidre fogni, de sok a termék. 😁 Körülbelül fél évvel ezelőtt már egyszer megírtam Nektek az akkori kedvenc kozmetikumaimat, de azóta sok újdonságot kipróbáltam és megszerettem, így ez a felsorolás szerintem sokban különbözni fog. Kezdjünk neki!

\ KEDVENC KOZMETIKUMOK 2019. /
Alapozó:Mindig szoktam említeni, hogy én nem sokszor használok alapozót, csak akkor, amikor elgyötörtebb az arcom vagy különlegesebb alkalmakkor. Mostanában többször szükségét éreztem, és remek társam lett a Catrice - HD Liquid Coverage alapozója. Ebben a bejegyzésben írtam róla bővebben: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/06/uj-termekek-juniusban.html. Számomra ez a tökéletes alapozó. Teljesen mattra szárad, nincs maszkhatás és tartós. Én télen a 020-as Rose Beige árnyalatot használom, nyáron pedig a 036-os Hazelnut Beige-re volt szükségem, mert akkor ugye le voltam barnulva. Az ára szerintem teljesen jó, 2.200 forint körül van, és nekem még nem sikerült kifogyasztanom (de én nem használom minden nap). Külön pontban nem szeretnék kitérni rá, de itt írnék pár mondatot a primerekről. Én nagyon ritkán használok, mert nem találtam olyan terméket eddig, amelyik adott volna bármennyi pluszt is. Próbáltam már Rimmel, Catrice és Essence primereket is, de eddig egyik sem győzött meg.

Korrektor:Amikor rátaláltam a jelenlegi kedvenc korrektoromra, akkor a Maybelline Fit Me-re szerettem volna egy jó alternatívát találni, és hát sikerült is, mert mióta a Catrice - Liquid Camouflage korrektort használom, azóta a Fit Me kicsit háttérbe szorult, mert azt már csak szemhéj alapozáskor veszem elő. Itt olvashattok a Catrice korrektorról: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/10/szeptemberi-ujdonsagok.html. Azóta annyit tudok hozzátenni a véleményezéshez, hogy nagyon megszerettem, és két árnyalatot használok felváltva: 010-es Porcellain és 020-as Light Beige. Az, hogy melyiket használom függ attól, hogy használok-e alapozót, és ha igen, akkor melyik árnyalatot. A szemem alatti karikákra általában a világosabbat 010-eset szoktam, a bőrhibákra pedig a picit sötétebb 020-asat. Szerintem szuper termék, 1.200 forint körüli az ára és ajánlom kipróbálásra!

Púder: Itt kettő terméket szeretnék megemlíteni, mert a jelenlegi fő kedvencemet csak november óta használom. Ez az FM Group transzparens bambuszpúdere. Előtte, illetve még ma is olykor (pl. szemhéj alapozás fixálására) a Rimmel Stay Matte púderét használtam 001-es transzparens árnyalatban. Ha a kettő közül kellene választani, akkor az FM púder mellett döntenék. Hogy miért, azt elolvashatjátok itt: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/12/bambuszpuder-szemceruza-ruzsok-fm-group.html. Ez egy kicsit drágább púder (3.900 forint), de nekem megérte megvenni, mert maximálisan azt kaptam a pénzemért, amit szerettem volna, illetve rengeteg ideig elég. Szerintem félévente be lehet ruházni egy ilyenre pláne akkor, ha ilyen szuper. Valószínűleg újra is fogom vásárolni!
Kontúrozás: Ennél a résznél egy kompakt terméket szeretnék megemlíteni, ami nem más, mint a Rimmel Kate Moss kontúrpalettája. Nekem a 02-es Coral Glow van meg. Egyrészt azért szeretem, mert megtalálható benne egy pirosító, egy bronzosító és egy highlighter, amelyek mindegyike szerintem jól passzol az én bőrszínemhez. Másrészt szépen terülnek a színek, a pirosítónak nincs bohóchatása és a highlightere is szuper! Bővebben itt találtok róla általam írt információkat: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/06/kedvenc-dekorkozmetikai-termekeim.html. Szerintem megfizethető áron van, és több árnyalatban is elérhető a paletta. Mindenképpen érdemes kipróbálni. Egyébként ezeken kívül nagyon szeretem a Lovely márka kontúr termékeit illetve a Trend It Up Powder Blush pirosítóját, amiből nekem a 030-as árnyalat van meg, és az egy kicsit élénkebb, rózsaszínes pirosító. Vele óvatosan kell bánni, mert könnyen túlzásba lehet esni.
Szemhéjpúder paletta:Elég sok palettám van, amiket napi szinten használok, és nagy rajongója vagyok a Makeup Revolution csokipalettáinak, amiből kettő fajtát meg is vettem korábban: Rose Gold és Cranberries and Chocolate. Mindkettőt nagyon szeretem, de ha a repertoáromból kedvencet kellene választanom, akkor mégis inkább kettő másikat említenék meg. Az egyik szintén Makeup Revolution: Mermaids Forever paletta. Erről korábban itt írtam Nektek egy eléggé részletes kielemzést: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/12/makeup-revolution-mermaids-forever.html. A másik pedig egy Essence termék: Epic Sunset paletta, amiről itt olvashattok bővebben: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/11/oktoberi-ujdonsagok.html. Szerintem mindkét paletta szuper jó színeket tartalmaz. Igaz, mindkettőben találhatunk olyan árnyalatokat, amiket kevésbé jól lehet alkalmazni, de összességében nekem mindkettő telitalálat! Egyébként nekem alapvetően is nagyon bejönnek a Makeup Revolution paletták, mert jó minőségűek, és jók a színösszeállítások. Most kicsit visszavettem a paletta vásárolgatásból, mert tényleg sok van, és nincsenek olyan szinten kihasználva, de azért mindig van 1-1 újdonság, amivel szemezek. 😀😀

Szemceruza: Ha követitek a blogot, akkor tudjátok, hogy nálam a szemceruza mindig is egy olyan termék volt, amiből sosem találtam olyat, ami 100%-ban megfelelt volna. Ebben az évben viszont sikerült megtalálnom a számomra LEGJOBB szemceruzát, ez pedig nem más, mint az FM Group márkától a Long-lasting Automatic Eye Pencil. Ebben a bejegyzésben bővebben is írok róla: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/12/bambuszpuder-szemceruza-ruzsok-fm-group.html. Három szóval tudnám jellemezni ezt a terméket: tartós, pigmentált és praktikus. Ez az első olyan szemceruza az életemben (pedig jó párat próbáltam már), ami 100%-ban azt adja, amit elvárok egy ilyen terméktől. Én általában alsó vízvonalra használom, tökéletesen bevált. Nem kell fixálni fekete szemhéjpúderrel és még este is látszik, hogy feltettem reggel. Az ára 1.900 forint, ami szerintem bőven megéri. Ezentúl csak ezt fogom vásárolni, és szeretnék más színt is kipróbálni! 👌👌

Szemhéjtus: Ez az a termék, amit én konkrétan 2019-ben tanultam meg használni. Körülbelül fél évvel ezelőttig nem éreztem szükségét annak, hogy bármilyen szemhéjtust is használjak, egyszerűen azért, mert számomra nagyon körülményes és nehéz volt alkalmazni. Aztán rájöttem, hogy mindent meg lehet tanulni, így elkezdtem gyakorolni, és sokat segített a Miss Sporty Crazy Look filces szemhéjtusa, ami nekem nagyon bevált. Itt véleményezem bővebben: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2020/01/korrektor-paletta-arckrem-szemhejtus.html. Mivel ez egy viszonylag friss bejegyzés, így a véleményem semmit sem változott. Újra fogom vásárolni, mert könnyű használni, tartós és megfelelően pigmentált. Viszont kár, hogy nincs belőle vízálló változat.
Szempillaspirál: Ez is egy olyan termék fajta, amiből nagyon sokat próbáltam már: Avon, Maybelline, Lovely, Trend It Up, Catrice stb. Mégis, ami most a kedvencem, és nem adnám oda semmiért, az az Essence Lash Princess terméke, abból is a narancssárga. Itt írtam róla részletesebben: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/09/augusztusi-ujdonsagok.html. Azóta a véleményem nem változott, csak ezt a spirált használom, és mindenkinek javaslom legalább egyszer kipróbálni. Több szín elérhető belőle más kefeformákkal, lehet válogatni. Nekem ez a kicsit hajlított jött be, alsó és felső pillasorra is tökéletes. Az ára 1.300 forint, és nekem majdnem 3 hónapig kitart egy tubus úgy, hogy minden nap használom. Egyébként a Lovely Curling Pump Up szempillaspirálja is nagyon szuper! Annak kicsit kisebb a keféje, emiatt könnyebben használható és kb. 1.000 forint volt, mikor utoljára vettem.
Rúzs:Na ez az a termékfajta, amiből nekem sosem elég! Imádom a rúzsokat, és minden hónapban beszerzek egyet minimum, úgyhogy mára legalább 30 rúzs sorakozik otthon. Nyilván nincsenek kellőképpen kihasználva, mert ennyit lehetetlenség elhasználni belátható időn belül, de egyszerűen imádom őket! 😍😍 Ha folyékony rúzsról beszélünk, akkor nekem még mindig a Lovely K-lips folyékony, matt ajakrúzsai a kedvenceim. Szinte egy perc alatt teljesen mattra megszárad. Szoktam önmagában is használni, és úgy is, hogy egy másik nem matt rúzsra kenem rá "fixálásként", mert én jobban preferálom a matt végeredményt. Ezek a rúzsok tartósak, nehezen kopnak (és ha igen, akkor is ízlésesen) és "csókállóak", tehát nem kell tartani attól, hogy a párunkat vagy a ruhánkat összefogjuk vele. Én már szinte az összes színt próbáltam, de a Magic Dessert árnyalat a kedvencem, ami egy nude barnásabb szín.
A préselt rúzsok közül több is van, amit nagyon szeretek, de ha kedvencet kell mondanom, akkor az egyik a Maybelline Color Sensational Made For All kollekciójából a 376-os Pink For Me árnyalat. Ez egy mályvás szín, ami nagyon jól passzol a szám színéhez. Kontúrceruza kell hozzá, de viszonylag tartós annak ellenére, hogy nem matt. Szerintem ezek a Color Sensational rúzsok jó minőségűek, és fogok még vásárolni tőlük. A másik kedvenc pedig FM Group Color Intense Lipstick. Nekem a Smoked Lychee árnyalat van meg, ami szintén egy mályvásabb rózsaszín. Itt írtam róla bővebben: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/12/bambuszpuder-szemceruza-ruzsok-fm-group.html. Ez a véleményezés nem változott azóta. Viszonylag mattra szárad, pár óra után ízlésesen kezd el kopni, szép a végeredmény és több árnyalatban elérhető, amik közül még szeretnék válogatni. 👌👌
Szájceruza: Én általában a Lovely K-lips folyékony rúzsaihoz tartozó szájceruzákat használom. Jól kombinálható más rúzsokkal is, tartósak és könnyű őket használni. Ezek hegyezős szájceruzák, valamiért azokat jobban preferálom. Ha mégsem ezekhez nyúlok, akkor tutira Trend It Up: Contour & Glide. Szép színek érhetőek el, szintén tartósak. A hegyezés kicsit nehézkes, mert automata szájceruzákról van szó, és nincs hozzájuk hegyező, de azért megoldható. Olcsók és praktikusak.

Fixálóspray: Ugyanazt a terméket használom smink fixálására, mint korábban: Avon Mark Magix fixáló spray. Nekem nagyon bevált, majdnem minden nap használom. Főképpen akkor, amikor valami egyedi szemsminket készítek egy bulira pl., és szeretném, ha jobban összetartaná az egészet, de hétköznapi használatra is szuper. Messzebbről kell fújni, hogy szép permetet kapjunk. Először kicsit ragacsos érzetet hagy, de ez elmúlik, amint megszárad. Olcsó és nagyon takarékos, sokáig elég egy ilyen flakonnal. Nekem bevált! 👌👌
Sminkeltávolítás:Nekem nagyon bevált a Garnier micellás vize, abból is a sötétkék, mert az ideális kontaktlencsét viselőknek is. Ez egy kétfázisú micellás víz, szépen leszedi a sminket. Igaz, én csak a szemsmink eltávolítására használom, mert az arcomat fürdés közben tusfürdővel szoktam lemosni, és utána már csak tonikkal áttörlöm arcápolás előtt. Az ára elfogadható, mert 1.800 forint és 2-3 hónapig simán elég. A másik termék, amit megemlítenék a Cien arctörlő kendője, amit a Lidl-ben lehet kapni. Rúzs eltávolítására én csak és kizárólag ezt a terméket használom, mert még a betonmatt rúzst is szépen eltávolítja. 25 darab van benne, 300 forint, szerintem tök jó! Én felváltva használom a két elérhető fajtát: a rózsaszínt és a kéket.

Ezek voltak az én kedvenc dekorkozmetikai termékeim 2019-ben. 

Ha tetszett Nektek, akkor lájkoljátok, vagy kövessétek tovább a blog életét. Facebookon és Pinteresten is megtaláltok.
Hamarosan ismét jelentkezem, addig is vigyázzatok magatokra és puszilok Mindenkit! 😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések