| Alapozó, primer, rúzsok, tusfürdő | Januári újdonságok

Sziasztok Lányok! 


Sűrű elnézéskérések közepette kezdem meg ezt a bejegyzést, mert az elmúlt egy hónapban nagyon elhanyagoltam a blogot. Ennek a főbb oka az volt, hogy nem tudtam elegendő időt szakítani az írásra, mert a párommal még a hétvégékre is gyártottunk magunknak kellő mennyiségű feladatot és programot. Az elkövetkezendő hetekben igyekszem bepótolni a bejegyzéseket, illetve jött egy merész ötletem, amin még nagyon gondolkozom egyenlőre. Ez pedig az, hogy elkezdjek smink videókat készíteni. Sajnos a sminkelést csak és kizárólag videóban lehet továbbadni az embereknek, hiszen leírva elég nehéz elképzelni a folyamatokat. Szívesen megmutatnám Nektek, hogy én hogyan készítek el 1-1 sminket, de ez elég sok előkészületi munkát igényel (csatorna létrehozása, megfelelő vágóprogram megtalálása és megtanulása, fénytechnika megoldása stb.). Ezek egy része már megvan, viszont vannak még hiányosságok, így egyenlőre ez csak egy terv és még nem kiforrott, hogy lesz-e belőle valami vagy sem. Írjátok meg légyszi, hogy szívesen néznétek-e ilyesfajta videókat, vagy ha nem, akkor azt is nyugodtan. 😀

Na de térjünk rá a mai bejegyzés tárgyára, ezek pedig nem mások, mint a januárban vásárolt új termékek vagy eddig tesztüzem alatt lévők. Vágjunk bele!

\ ÚJ TERMÉKEK JANUÁRBAN /
Az első termék a mai repertoárban egy alapozó lesz. Mint tudjátok, én viszonylag ritkán használok alapozót, de ha mégis, akkor eddig a Catrice HD Liquid Coverage alapozóját használtam télen-nyáron más-más árnyalatban. Régóta szerettem volna kipróbálni a Catrice All Matt Plus alapozóját, ami egy nagyon könnyen használható, mattra száradó alapozó. Ez utóbbi nekem a kombinált bőröm miatt fontos. Maga az alapozó szerintem szuper, nekem a 010-es Light Beige árnyalatban van meg. Közepes fedésű, nagyjából egy jobb minőségű BB krém és a HD Liquid Coverage alapozó között van félúton, de ez nekem bőségesen elég, mert szerencsére nincsenek nagy bőrhibáim. Az állaga elég krémes, egyáltalán nem folyik, emiatt én mindig sminkszivaccsal oszlatom el a bőrömön. Sokan írták Krémmánián, hogy a pumpa egyszerre túl sokat nyom ki, de én ezt nem tapasztaltam, mert szépen lehet kontrollálni, hogy mennyit nyomsz ki belőle. Alapvetően nem lenne szükség fixálásra a matt végeredménye miatt, de én mindig le szoktam púderezni, mert úgy tartósabb. Szépen terülnek rajta a kontúr termékek illetve a korrektor is, az ára pedig abszolút szuper, mert 2.000 forint körül mozog. Én Notino-ról rendeltem, de bármelyik drogériában elérhető, ahol kapható Catrice. Én személy szerint annyira megszerettem, hogy most már csak ezt használom, a HD Liquid Coverage emiatt kicsit háttérbe szorult. Szerintem egyszer megéri kipróbálni, de írjátok meg légyszi, ha mást tapasztaltatok. 😊
Jöjjön akkor egy primer, ami viszont csalódás: Essence Prime + Studio mattító primer. Amikor ezt a terméket megrendeltem, akkor megfogadtam, hogy ha ez sem válik be, akkor nem kísérletezgetek tovább a primerekkel, mert több fajtát kipróbáltam, de egyik sem adott semmilyen pluszt az alapnak. Ez a termék elvileg mattító és pórus minimalizáló hatású. Hát, ezzel vitatkoznék. Legalábbis az én bőrömmel nem sok mindent kezdett, csak annyit vettem észre, hogy csillog tőle a fejem, mint egy diszkógömb. Nem töltötte ki a pórusaimat egyáltalán és elég furcsa, iszap szürke színe van (de ez persze mellékes). Ahelyett, hogy tartóssá tette volna az alapot, az orrom környékén el se tudtam rendesen dolgozni az alapozót, és ezt csak akkor tapasztaltam, amikor használtam ezt a terméket. 3-4 próbát tettem, de mind sikertelen volt, így eldöntöttem, hogy nem vásárolgatok ezentúl feleslegesen primereket. Nyilván, ha beruháznék egy magasabb árkategóriára, akkor lehetséges, hogy mást tapasztalnék, de egyenlőre elment a kedvem tőlük, mert enélkül is teljesen jó alapot tudok készíteni. Úgyhogy ez dislike! 👎
A következő két termék legyen rúzs kategória. Az egyik szintén Catrice: Demi Matt ajakrúzs, amit hirtelen felindulásból, mindenféle utánaolvasás nélkül rendeltem meg. Amikor megérkezett, és kipróbáltam, először elég nehéz volt kezelni, mert fullosan matt formuláról beszélünk, és nem siklott úgy az ajkaimon, mint a sima rúzs. Viszont nagyon pigmentált, nem kellett ötször átkenni az ajkaimat, hogy a megfelelő színhatást elérjem. Nekem a 070-es "From Rose With Love" árnyalatban van meg. Ez kicsit csalóka, ha interneten keresztül rendeljük meg, mert a valóságban kicsit sötétebb az árnyalat, amivel nekem pont szerencsém volt, mert jobban tetszik a sötétebb szín, mint ami a fotón van. Teljesen matt végeredményt kapunk, és szerintem tartós is. Az egyetlen szépséghibája számomra, hogy elég érdekes az illata, de ez pár perc alatt elillan, miután felkenjük. Ár-érték arányban megéri kipróbálni, mert körülbelül 1.300 forintba kerül, Pink Pandán sokkal több szín elérhető, mint Notino-n, érdemes szemezgetni (már amikor éppen van készleten). 😊 

A másik egy folyékony ajakrúzs lesz: NYX Soft Matte Lip Cream. Ez az a rúzs, amit nagyon régóta szerettem volna kipróbálni, de mindig elmaradt a beszerzése. Pár hete viszont sikerült rászánnom magam, hogy a rengeteg szín közül egyet kiválasszak. Bevallom, ez nagyon nehéz döntés volt, mert szuper jó árnyalatok érhetőek el, minden árnyalat 1-1 világváros nevét viseli. Én a "Beijing" árnyalatot választottam, és itt is kicsit csalóka volt, mert a valóságban sokkal élénkebb rózsaszínes a szín. Ez nem jelentett számomra problémát, mert még így is passzol az arcomhoz. Önmagában, és más rúzsra rákenve is tetszett a végeredmény, ami egyébként teljesen matt. Ugye tudjátok, hogy én jobban preferálom a matt finish-t, mert kevésbé macerásabb. Könnyű használni, és az állaga is megfelelő. Az ára 2.600 forint a Notino-n. Ezt először kicsit sokalltam, mert nem tudtam, hogy beválik-e. De most már azt látom, hogy talán megérné még 1 árnyalatot beszerezni belőle. Írjátok meg légyszi, ha van tapasztalatotok a többi színnel kapcsolatban! 😊

És akkor a végére következzen egy szuper tusfürdő. Évekig a Fa Coconut Milk tusfürdőjét használtam, de az utóbbi időben észrevettem, hogy valamit változtattak rajta, mert más lett az állaga, a színe és nem habzott rendesen, rengeteget kellett elhasználni egy zuhanyzás során. A pohár akkor telt be, amikor már olyan annyira kiszárította a bőrömet, és annyira viszkettem tőle, hogy szinten sebesre vakartam a hátam és a mellkasom. Mindig fürdés után jött elő ez a probléma, ezért eldöntöttem, hogy ezt hagyom, és kipróbálok egy másik tusfürdőt. Sok válogatás után végül is a párom találta meg a Nivea Creme Care tusfürdőt, aminek nagyon jó illata van (mint a Nivea krémnek), és kiemelkedő hatással volt az amúgy érzékeny bőrömre. Krémes az állaga, megfelelően habzik és tartós az illata. Most fog elfogyni az első flakon, amit majdnem 3 hete vásároltunk, de én sokszor naponta kétszer is zuhanyozok, mert rendszeresen végzek edzéseket konditeremben és otthon is. Ami nekem van, az most 250 ml-es kiszerelés és akciósan 700 forintba került az Intersparban, viszont láttam, hogy a DM-ben elérhető 500 ml-es kiszerelésben és ha jól láttam, akkor 1.000 forint, úgyhogy valószínűleg legközelebb ott fogom megvenni inkább a nagyobbat. Azóta, hogy ezt használom, abszolút nem száraz a bőröm, és kevesebb hidratálót kell használnom, úgyhogy egyenlőre maradok ennél és remélem, hogy nem változtatnak rajta illetve nem vonják ki a forgalomból. 😂😂
Ezzel zárnám is a bejegyzésemet, remélem, hogy tetszett Nektek. Ha igen, akkor nyomjatok egy lájkot, és kövessétek velem tovább a blogot. Ahogy ígértem az elején is, megpróbálok ezentúl több időt szentelni az írásra, és bepótolni minden elmaradt bejegyzést. 

Facebookon és Pinteresten is tudtok követni, ha van kedvetek.
Nemsokára ismét itt vagyok, addig is mindenki vigyázzon magára, és szép napot Nektek! 😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések