DM-ben jártam... | parfüm, arcmaszkok, rúzs

Kedves Olvasóim!

Az utóbbi időben összegyűlt pár termék, amiket nem tettem be a "havi újdonságok" sorozatba, mert mindegyik a DM-ből származik, és azt gondoltam, hogy inkább írok róluk egy külön bejegyzést. Mostanában nagyon megszerettem a DM-et, a Mülleren kívül csak oda járok a különböző termékekért. Ennek két oka van: az egyik, hogy szeretem a DM saját márkás termékeit és rengeteg egyéb termék is kapható ott. A másik pedig, hogy nagyon megtetszett ez a kuponos rendszer illetve a pontgyűjtő kártya. Folyamatosan lesem az akciókat és a pontsokszorozó kuponokat is. Aki még nem ismeri ezt a rendszert, itt tájékozódhat róla: https://www.payback.at/hu/a-programrol

Lássuk, miket szereztem be legutóbb ebből a drogériából:

\ ÚJDONSÁGOK A DM-BŐL /
Az első, amit megemlítenék egy személyes kedvenccé vált, mert szerelem első látásra, vagy inkább szaglásra, mert egy parfümről van szó. A párom már régóta szeretett volna vásárolni nekem egy parfümöt, és amikor meghallotta, hogy kifogyóban van, amit eddig használtam, akkor kapott az alkalmon. Már vagy 15 perce szaglászgattuk a különböző parfümöket, amikor a párom megszólalt, hogy "Na kicsim, ez lesz a Te parfümöd". Kifújta egy tester csíkra az illatot, és egyszerűen azonnal beleszerettem. 😍 A parfüm, amiről szó van a Replay #Tank Plate 50 ml-es kiszerelésben. Én alapvetően az édeskés parfümöket szeretem, a fűszereseket, virágosakat nem igazán, de fontos szempont parfümválasztáskor, hogy ne legyen az a nagyon tömény édes illat, hanem csak úgy módjával. És ez pontosan egy ilyen parfüm, számomra egyszerűen tökéletes! Eléggé tartós az illata (én kb. három fújásnyit használok egy alkalommal), 5-6 óra után is érzem magamon, és mások is megjegyezték már, hogy milyen szuper. Az ára szerintem nagyon olcsó, mert teljes áron is 4.000 forint körül mozog, ha jól emlékszem, de mi akciósan vettük 3.000 forintért. Eléggé gazdaságos is, mert az 50 ml-es kiszerelésnek kicsit több, mint a negyedét használtam el, és 3 hete vettük, úgyhogy szerintem még kitart egy darabig. Ha kíváncsiak vagytok az illatára, esetleg vevők vagytok egy nagyon finom, édeskés parfümre, akkor próbáljátok ki a DM üzletekben, és írjátok meg, hogy Nektek bejött-e avagy sem! 😊 https://www.dm.hu/replay-tank-plate-noi-edt-p679602911252.html

Következő termékcsoportként néhány arcmaszkot említenék meg a Balea márkától. Elég régóta próbálgatom a Balea arcmaszkokat, leginkább azokat, amik dupla csomagolásban kaphatóak és 200 forintért elérhetőek. Ezekből rengeteg fajta van a piacon, különböző bőrtípusokra és bőrproblémákra egyaránt. Legutóbb a két limitált kiadást tesztelgettem: a "Golden Milk Kurkumakivonattal és Mandulaolajjal" valamint a "Fehér csokoládé illattal" nevezetű változatokat. Mindkettőnek nagyon jó illata van, jól bepuhítják az arcbőrt, de körülbelül ennyi "hatásról" tudok beszámolni. A tesztelési időszakban hetente kétszer használtam őket, de nekem semmi különlegeset nem tett az arcbőrömmel, igaz, nem is rontott rajta. Komolyra fordítva a szót szerintem egyrészt 200 forintért a fent említett két pozitívumon kívül ne is várjuk semmit, másrészt én alapvetően is kicsit szkeptikus vagyok az arcmaszkokkal kapcsolatban. Nem gondolom őket nagy csodáknak, de ez egy szubjektív vélemény részemről. Nekem nem váltak be, de írjátok meg, ha Nektek igen! 😊😊

Jöjjön akkor egy teljesen új felfedezett: Visiomax kontaktlencsefolyadék. Most már lassan 2 éve lesz, hogy kontaktlencsét hordok szemüveg helyett. Nekem nagyon bevált (erről majd egy külön bejegyzést is tervezek írni), az önbizalmam is jobb lett. Én nem nonstop lencsét viselek, hanem minden este kiszedem, reggel pedig vissza. Ez idő alatt speciális folyadékban kell tartani a lencséket. Sokáig a ReNu márkától használtam különböző folyadékokat, de kezdett elszaladni az áruk, így gondoltam, körbenézek a DM-ben, hátha találok megfelelőt. Több fajta közül sikerült kiválasztanom a fent említett folyadékot. Ez a "Kombilösung Super" elnevezést kapta, amiből következtetni lehet, hogy ez egy kombinált lencsefolyadék. Használható lágy kontaktlencsékhez, valamint szilikon hidrogél lencsékhez is. Klinikailag tesztelt termék, az ára nagyon kedvező: 1.200 forint, és van hozzá egy műanyag lencsetartó is. Én a 360 ml-es kiszerelésben vásároltam meg körülbelül 2 hónapja és még a fele megvan. Igaz, én 3-4 naponta cserélem, ami nem az ajánlott napi csere, épp ezért nem is buzdítok senkit arra, hogy ne naponta cserélje! Én figyelni szoktam, hogy mennyire "koszosodik" és ahhoz mérten cserélem a folyadékot. Nekem ez teljesen bevált, nem csípi a szememet, vegyszermentes és jó áron kapható. Ajánlottam már több ismerősömnek, akiknek szintén sikerült megbarátkozniuk ezzel a szuper termékkel! 👌😊

A végére hagytam a személyes kedvenceimet, egy rúzst és egy kontúrceruzát. A Trend It Up márkától én elég sok terméket használok. Szerintem ár/érték arányban szuperek a termékeik, könnyen beszerezhetőek és nagy a választék! A legtöbb rúzzsal, amit tőlük vásároltam, elégedett voltam, így beruháztam egy újabb Ultra Matte Lipstick-re, most a 400-as árnyalatban. Ez egy igazi nude barna szín, nekem nagyon megtetszett, és szerintem jól is áll. Könnyen kezelhető, kontúrceruza szükséges hozzá. Nem szárad teljesen mattra, épp emiatt önmagában gyorsabban is kopik. Ez annyira nem tetszik benne, ezért én egy hasonló színű matt folyékony rúzzsal szoktam "fixálni", és úgy már tökéletes. Az ára körülbelül 1.000 forint körül mozog, ez szerintem teljesen elfogadható. A fent említett dolgok ellenére alapvetően szeretem ezt a rúzst, de azért ne várjunk olyan nagy átütő matt hatást. Elsősorban azoknak ajánlom, akiket ez a dolog nem zavar vagy megoldja a mattítást úgy, ahogyan én. 😊😊
És ha már rúzst vettem, akkor kinéztem hozzá egy szuper kontúrceruzát is. Szintén Trend It Up Contour and Glide 470-es árnyalatban. Én alapvetően szeretem ezeket a kontúrceruzákat, mert automaták és nem hegyezősök. Valamiért nekem a hegyezős macerásabb szemceruzában is. A szín egy szintén nude barnásabb szín, és a fenti rúzshoz például tökéletesen illik. Viszonylag tartós, könnyű eldolgozni és nem kenődik el olyan könnyen. Több árnyalat elérhető, szinte minden Trend It Up rúzshoz tartozik egy hozzá illő kontúrceruza. Tetszik ez a koncepció, és más márkák is bevezethetnék. 😀 Összességében azt tudom mondani, hogy szuper jó kis termékek ezek, az áruk 700 forint körül van, ennyit még kipróbálás céljából is bőven megér. 😊😊

Ezzel zárnám is a bejegyzést, ami remélem nem okozott csalódást Nektek. Kérlek Titeket, írjatok kritikát, véleményt, akár a termékekkel kapcsolatban is! Tapasztalatok, tippek mindig érdekelnek!

Ha tetszett Nektek, akkor nyomjatok egy lájkot, vagy kövessétek tovább a blog életét. Heti rendszerességgel igyekszem írni, ahogy időm engedi. A Facebookon és a Pinteresten is elérhető vagyok.

Hamarosan ismét jelentkezek egy olyan témával, ami kicsit rendhagyó módon az életmód kategóriába fog tartozni. Addig is vigyázzatok magatokra! 😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések