Rúzs, körömlakk, sampon | Áprilisi újdonságok

Sziasztok! 

Először is elnézést kérek Tőletek, mert az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a blogírást. Ennek elsősorban az volt az oka, hogy nem tudtam rá kellő időt szakítani, holott kellett volna! A másik oka, hogy kicsit alkotói válságba kerültem, mert jó pár napig egyszerűen ötletem sem volt, hogy miről írjak Nektek a termékbemutatásokon kívül, ugyanis ráférne a blogra egy kis "vérfrissítés". Sikerült összeszednem magam, és kiagyalnom új témákat, amik aktuálisak az életemben, és tudok róla Nektek cikkeket írni. Ezek fognak következni hamarosan, de a havi újdonságos sorozatomat sem szeretném megszakítani, így most következzenek azok a termékek, amiket áprilisban vásároltam vagy teszteltem.

\ ÚJ TERMÉKEK ÁPRILISBAN /
Kezdjük akkor először egy testápolóval, amit már többször nézegettem a DM-ben, de meg szerettem volna várni, amíg kifogy a testápoló készletem. Pár héttel ezelőtt ez megtörtént, így beszereztem a Nivea Repair & Care testápolót, ami mély hidratálást és 72 órán át tartó hatást ígér. Nekem nagyon száraz a bőröm, és minden fürdés után feszülő érzést tapasztalok (főképp, ha nem iszom eleget napi szinten), amit ez a testápoló tökéletesen orvosol. Nekem nagyon szépen helyretette a bőrömet mindenhol, értem ezt a lábaimra, karjaimra, hátamra, hasamra, mellkasomra egyaránt. Szerencsére nem érzek irritációt a használata után, és az illatát is megkedveltem. Úgy tudom, hogy ez a termék csak a 400 ml-es kiszerelésben elérhető és 1.600 forintba került a DM-ben. Én elég kiterjedt területen használom, emiatt nekem majdnem kifogyott 3-4 hét alatt a 400 ml, de bőven megéri, ha azt vesszük, hogy mit ad a pénzért cserébe. Ha van kedvetek, próbáljátok ki!

A második termék, amit szeretnék megemlíteni Nektek, egy sampon, ami nekem nagyon bevált. Ez pedig nem más, mint a Babylove samponja mályva kivonttal és panthenollal. Ez egy DM saját márkás, eredetileg babáknak készült sampon, amit direkt emiatt szerettem volna kipróbálni. Nekem eléggé problémás a fejbőröm, mert nagyon száraz, emiatt korpásodásra hajlamos. Sajnos az a tapasztalatom, hogy a felnőtteknek készült samponok szinte mind csak szárazabbá tették a fejbőrömet ahelyett, hogy javítottak volna az állapotán (ráadásul az összes szabályszerűen szívja a festéket a hajról, ez pedig nem!!). Mivel ez egy olyan sampon, ami nem tartalmaz SLS-t, színezékeket és állati eredetű összetevőket, így úgymond minden károsabb anyagtól mentes. Gondoltam, ezzel végképp nem lőhetek mellé, és igazam is lett. Mióta ezt használom, sokkal kevésbé száraz a fejbőröm (a fodrászom szerint is sokkal szebb lett), nem viszketek és teljesen jól megtisztítja a hajamat. Nem csípi a szemet (ez alapvető egy babasamponnál), az illata olyan babás, amit én személy szerint imádok és az ára nevetségesen olcsó, mert 400 forint a 250 ml-es kiszerelés. Annyi negatívumot tapasztaltam vele kapcsolatban, hogy mivel nem habzik kellőképpen, így elég sok kell belőle, mire megmosom az én derékig érő hajamat, de a 4 hét alatt 1,5 flakonnal használtam el, és szerintem ez tökéletes, tekintve az árát! Szép puha lesz tőle a hajam, bár én használok utána balzsamot, de mindenképpen javasolni tudom, ha valamelyikőtöknek szárazabb a fejbőre.

Következőként jöjjön egy körömlakk, amit az Essencetől választottam, méghozzá a "This is me" kollekció 04-es "crazy" árnyalata. 3 tulajdonsággal lehet ezt a körömlakkot jellemezni: pigmentált, tartós és gyorsan száradó. Mikor megláttam a DM-ben, akkor rögtön beleszerettem ebbe a gyönyörű kicsit lilás, de mégis nude színbe. Amikor itthon felkentem, ultragyorsan megszáradt és elég volt egy rétegben felkenni. Praktikus az ecset kialakítása, szépen lehet vele dolgozni! Alig hittem el, de 1 hétig hozzá sem kellett nyúlnom. Nem pattogzott le, és a szín sem fakult ki, úgyhogy nálam ő nyert! Ezen felbuzdulva megvásároltam azóta még 2 színt, amiből 1 Anyukámé lett, de majd azokról is beszámolok. Próbáljátok ki, ha van kedvetek, mert ezt az 500 forintot igazán megéri!

A negyedik termék sajnos egy csalódás lett, pedig nagy reményeket fűztem hozzá. Én nagyon régóta használok orrsprayt, mert áprilistól augusztusig az allergiám miatt sokszor van rá szükségem. Általában csak éjszakánként szoktam belefújni egy kicsit az orromba, mert ha nem tudok emiatt aludni, az engem nagyon idegesít. Eddig a Nasivin Sanft-ot használtam, ami tökéletes és kevés elég belőle, de az utóbbi időben eléggé elszaladt az ára (2.600 forint körül van), így szerettem volna egy olcsóbb alternatívára váltani, és megtaláltam a DM-ben a saját márkás Mivolis tengervizes orrsprayt "sensitiv" változatban. Gondoltam, 900 forintért talán beválik, de sajnos tévedtem. A Nasivin után ezt használni olyan, mintha semmit sem fújnék az orromba, ráadásul nekem csípett is 1-2 percig. Nem vettem észre átütő hatást, sőt..igazából mintha víz lenne, mert nem dugította ki az orromat 1%-ban sem. Emiatt egyenlőre maradok a Nasivin spraynél, és majd meglátjuk, hogy esetleg egy másik, drogériában kaphatót kipróbálok-e.
Az utolsó termék egy személyes kedvenc: Maybelline Color Sensational rúzs, a 388-as "Plum For Me" árnyalatban. Nekem "Made For All" kollekcióból régóta megvan a 376-os "Pink For Me" árnyalat, ami az egyik kedvenc rúzsom, ezért döntöttem úgy, hogy még egy színt szeretnék beszerezni. Nemrég akciós volt a Notino-n, emiatt onnan rendeltem le, így csak 1.800 forintba került. A drogériás ára majdnem 3.000 forint, így azt gondolom, jobban jártam. Ez egy vöröses-bíboros szín, ami szerintem egyaránt passzol csinosabb és sportosabb ruházathoz is. Ezek a Color Sensational rúzsok általában kellően pigmentáltak, tartósak és nagyon jó illatuk van. Ez mind elmondható erről a színről is. Nem szárad mattra, de ettől függetlenül pigmentált és kicsi száradás után nem mászkál. Egy rúzsceruza azért nem árt alá, de csak úgy natúrban is teszi a dolgát. Örülök, hogy megrendeltem, és csak még jobban megerősített abban, hogy ezekre a rúzsokra mindig lehet számítani! Írjátok meg nyugodtan, hogy Nektek van-e ilyen rúzsotok, és szeretitek-e!


Ennyi terméket vásároltam, próbálgattam áprilisban. Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés, még ha kicsit későn is tudtam megírni, tekintve, hogy már május közepe is elmúlt. 

Ha tetszett, akkor nyomjatok egy 👍-ot, vagy kövessétek be az oldalt a Facebookon, ha még nem tettétek. 😊 Ezen kívül megtaláltok a Pinteresten és az Instagramon is. 

Van egy Facebook oldalunk, ahova várunk Mindenkit szeretettel, aki megosztaná a cikkeit, vagy olvasna a megadott témákban. Ne habozzatok csatlakozni, ha megjött a kedvetek! 


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések