Amikért minden hónapban a DM-be megyek | tisztálkodási szerek, kozmetikumok

Sziasztok, üdvözlök Mindenkit a blogon!

Mostanában elég sokat járunk a DM-be, mert - mint korábban már megírtam - nagyon tetszik a pontgyűjtős, kuponos rendszer és hatalmas a termékválaszték. Az elmúlt hónapokban kialakult nálunk egy rutin, miszerint bizonyos termékeket csak és kizárólag a DM-ben vásárolunk meg. Arra gondoltam, hogy röviden bemutatnám Nektek ezeket a tisztálkodási szereket és kozmetikumokat, illetve az okokat, hogy miért itt vásároljuk meg (amennyiben máshol is kapható). 

\ AMIKET MINDEN HÓNAPBAN A DM-BEN VÁSÁROLUNK MEG /
Kezdjük akkor a tisztálkodási szerekkel. Én most már hónapok óta csak két fajta tisztálkodási szert használok felváltva (mikor melyik illathoz van kedvem). Az egyik a Nivea Creme Care tusfürdő, ami nekem nagyon bevált az extra érzékeny, száraz bőrömre. Ebben a bejegyzésben írtam róla bővebben: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2020/02/alapozo-primer-ruzsok-tusfurdo-januari.html. Azóta annyi változott, hogy sikerült megtalálnom a nagyobb kiszerelést belőle a DM-ben, ami 1.000 forintba kerül, és nekem egy hónapig bőven elegendő. Jól habzik, tartósan megmarad az illata a bőrömön és nem viszketek tőle. Ennyi nekem több, mint elég. Ha bőrbarát tusfürdőt kerestek, ezt szerintem mindenképpen érdemes kipróbálni. A másik termék a szintén bőrbarát Florinda szappan, ami csak és kizárólag természetes összetevőkből áll (nem tartalmaz mesterséges színezőanyagokat). Irgalmatlan sok illat elérhető belőle (mi két fajtát próbáltunk ki: a fügéset és a szőlő-áfonya illatút), választani is nehéz. A bőség zavaráért cserébe viszont egy olyan szappant kapunk, aminek az illata tartósan megmarad a bőrünkön, nem okoz irritációt, viszketést és viszonylag sokáig elég. Müllerben és DM-ben is kapható (előbbiben több illat elérhető), de mi a DM-ben szoktuk megvenni. Ez is 1.000 forintba kerül, ami kicsit drága, de sajnos a natúr kozmetikumoknak mindig elkérik az árát. Mivel mi egy hónapig használunk egyet, így számunkra megéri a hatásért cserébe.
A következő termék, amit szeretnék Nektek megemlíteni, az egy intim lemosó, ami még manapság is kicsit "tabutémának" számít, de szerintem erről is beszélnünk kell, mert jótékony hatással bírnak és egyes problémákra megoldást nyújthatnak. Nagyon röviden annyit szeretnék róla írni, hogy évek alatt eljutottam odáig, hogy egyik illatanyagot tartalmazó tusfürdő vagy szappan sem vált be odalentre, így váltottam az intim lemosóra tavaly februárban. Szerencsére nem kellett kísérletezgetnem, mert az első termék, amit e célból vásároltam, bevált! Ez a Lactacyd rózsaszín "sensitive" intim mosakodógél volt, ami természetes tejsavat és gyapotkivonatot tartalmaz. Számomra teljesen semleges az illata, nem habzik túlzottan (de ebből is látható, hogy nem tartalmaz felesleges adalékanyagokat), és megfelelően tisztít. Nekem friss és tiszta érzetet ad egész napra, emellett nem irritál, nem szárít és azóta lekopogom, de semmi problémám nem volt! 1.200 forint körül mozog az ára, de nekem egy egész hónapig kitart. Megmondom őszintén, ha kicsit drágább lenne is megvásárolnám, mert mindenfajta kellemetlen dologtól megszabadított, így nekem ez bőven megéri!
Haladjunk akkor tovább a dezodorral. Nálam örök befutó a Nivea Dry Comfort Plus golyós dezodora, ami alkoholmentes, bőrbarát formulából áll, és bőrgyógyászatilag tesztelt. Nálam egész napos izzadásgátló védelmet nyújt, és nagyon jó illata van. Semmilyen felesleges anyagot nem tartalmaz, és nem irritálja a bőrömet. 800 forint körül szokott lenni az ára a DM-ben, ennek ellenére 2 hónapig MINIMUM használom, pedig naponta általában kétszer alkalmazom. Érdemes kipróbálni, több illat és fajta elérhető ebből is!
A következő akkor legyen a fogkrémünk, amit a párom fedezett fel, és eleinte csak ő használta (én a Colgate Triple Action fogkrémre voltam ráfüggve), de én is áttértem erre, és nagyon sokat segített. Már sok jót hallottam és tapasztaltam a Himalaya Herbals termékeivel kapcsolatban, de most beigazolódott, hogy a fogkrémeik is szuperek. Először a "Sparkly White" fajtát vásároltuk, de annak annyira nem jött be az íze, így váltottunk "Stain-Away" verzióra, ami tökéletes minden szempontból. Fluorid- és parabénmentes (ez volt a legfőbb szempont a választásnál), valamint papaja- és ananászkivonatot tartalmaz, amik hatékonyan veszik fel a harcot a lepedékkel és szennyeződésekkel. Megfelelően habzik és tökéletesen megtisztítja a fogakat. Nekem sokáig problémát okozott a fogínyvérzés, de ez a fogkrém ezt is megoldotta, ráadásul minimális fogfehéredést is tapasztaltam, úgyhogy nálunk ez a termék nem hiányozhat a fürdőszobaszekrényből. A DM-ben 800 forintért tudjuk megvásárolni, ami sokkal jobb, mint mondjuk a hipermarketekben, ahol 1.000 forint felett mozog az ára.
Kicsit térjünk át az ajakápolásra. Nekem nagyon érzékenyek az ajkaim, hajlamosak a cserepesedésre és a hólyagosodásra is (például fokozott napfény hatására). Ezen okokból kifolyólag már leszoktam arról, hogy olcsó ajakápolókat használjak, mert sajnos mindig azt tapasztaltam, hogy "olcsó húsnak híg a leve", és sokszor csak rontottak a helyzeten. Az utóbbi hónapokban kettő fajtát használok, és ezek úgy tűnik, beválni látszanak hosszútávú használatra is. Az egyiket tavaly fedeztem fel: Neutrogena norvég formulás ajakápoló, amiről már írtam is nektek egy korábbi cikkben: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/09/augusztusi-ujdonsagok.html. A véleményem azóta nem változott. Megfelelően hidratálja az ajkaimat, kellemes az illata és 20-as fényvédőt tartalmaz, ami miatt én nyáron szinte csak ezt használom (rúzs alá is egy vékony rétegben). Az alkalmazása óta egyszer sem égtek hólyagosra az ajkaim, pedig ez azelőtt sajnos gyakori jelenség volt nálam egy strand vagy nyaralás alkalmával. Az ára 1.000 forint körül van, de a hatásért cserébe nekem megéri! A másik termék, amit szeretnék megemlíteni, a sokak által kedvelt és használt, minőségi Carmex Classic tubusos ajakbalzsam, amit én egyszerűen imádok és ami totálisan megváltoztatta az ajkaim állapotát. Mélyhidratáló, hűsítő és hosszan tartó hatású, azonnal enyhülést nyújt a száraz ajkaknak. Ellenáll a napsugárzásnak és az erős, csípős szélnek vagy hidegnek is. A legjobb ajakápoló, amit valaha használtam! 1.000 forintért juthatunk hozzá a DM-ben, ami a kicsit drágább árkategória, de ezért a minőségért cserébe szerintem megéri havonta egyszer beruházni rá. Nálam elengedhetetlen kellékké vált, mindig magamnál tartom!

Az utolsó termék a DM saját márkás Mivolis ausztrál teafaolaj (100%-ban tiszta illóolaj), ami kicsit kakukktojás, mert ebből azért nem kell minden hónapban új üvegcsét vásárolni, de szerettem volna megemlíteni, mert nagyon jó kis termék. Sokoldalúan felhasználható, hiszen illóolajként, fertőtlenítőszerként és bőrproblémák esetén is alkalmazható. A teafaolaj köztudottan antibakteriális és vírusölő hatású, így mi sérülésekre, sebekre és pattanásokra is szoktuk használni (fülpiszkálóra cseppentek, és csak az adott területet ecsetelem vele, mert alapvetően eléggé szárít). Az illata elég erős, és sokáig meg is marad a helyiségben, ahol használtuk, de ilyen jó hatásért cserébe ennyit elbírunk szerintem. Már több helyen olvastam, hogy felmosóvízbe, fürdővízbe is szoktak cseppenteni. Így még nem próbáltam, de elképzelhető, hogy majd még kísérletezgetek vele: főképp a samponba való cseppentés érdekelne, mert nekem hajlamos korpásodásra a fejbőröm, és sokak szerint erre is megfelelő. Az ára szerintem szuper: 1.100 forint körül van egy 30 ml-es kiszerelés, és nekünk több hónapig is elég szokott lenni. Érdemes kipróbálni!

Ezeket a termékeket szerettem volna Veletek megosztani. Biztos vagyok benne, hogy sokatok próbálta vagy jelenleg is használja ezeket a termékeket. Kérlek Titeket, írjátok meg kommentben, hogy miket tapasztaltatok ezekkel kapcsolatban, ha már volt hozzájuk szerencsétek, érdekelne a véleményetek. 

Ha tetszett a cikk, akkor dobjatok egy like-ot a Facebookon, vagy kövessétek be az oldalt, hogy mindig naprakész információkat kapjatok.  Ezen kívül elérhettek a Pinteresten és az Instagramon is! 

Van egy Facebook csoportunk is, ahova várunk Mindenkit szeretettel, akik megosztanák bejegyzéseiket, vagy olvasnának a megadott témákban. Ne habozzatok csatlakozni, ha van kedvetek! https://www.facebook.com/groups/628471991062621/

Szép napot Mindenkinek, hamarosan ismét jelentkezem! 😊


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések