Kontúrpaletta, rúzsok, alapozószivacs | Májusi újdonságok

Sziasztok, örülök, hogy újra Velem vagytok! 

A mai bejegyzésben a szokásos havi újdonságos sorozatot fogom folytatni, mert egy újabb hónap elteltével időszerűvé vált a májusban tesztelt vagy vásárolt termékek bemutatása. Lesz itt egy kompakt kontúrpaletta, szuper rúzsok, egy kedvenccé vált alapozószivacs és egy minőségi ajakápoló is. Ha mindezek érdekelnek Titeket, akkor olvassatok tovább.

\ ÚJ TERMÉKEK MÁJUSBAN /
Kezdjük akkor azzal az arckontúr palettával, ami tartalmaz egy bronzosítót, egy pirosítót és egy highlightert is: Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit paletta Ultra Fair C01-es árnyalatban. Ezt még néhány hónappal ezelőtt rendeltem a Pink Pandáról, ha jól emlékszem nem egész 2.000 forintba került. Régóta szerettem volna már kipróbálni, és hosszas tesztelés után azt mondhatom, hogy alapvetően bevált. Sajnos a bronzosítója nekem nagyon sötét, túlságosan elüt a bőrszínemtől pedig próbáltam rápúderezni is, de úgy sem tetszett egyáltalán. Ettől függetlenül a pirosítója a kedvencem lett az utóbbi időben, mert a kicsit korallos világos rózsaszín árnyalata szépen passzol a bőrömhöz. Tartós, szépen eldolgozható és nekem nagyon tetszik a végeredmény, amit kapok. Észrevehetőek a pirosítóban apró arany csillámok, de annyira minimális mennyiségben, hogy éppen adnak egy kis fényt az árnyalatnak, de nem lesz diszkógömb hatás, emiatt nem kell aggódni. A highlighteréről pedig annyit, hogy nekem a színe nagyon tetszik, kiválóan használható világosításra is. Én szoktam a belső szemzugba és a szemöldökcsontomra is tenni belőle, mert visszafogott, de mégis ízléses fényt ad az arcnak. A palettában egyébként található egy pici tükör is, de annyira vékony vízszintesen, hogy én személy szerint még nem tudtam megfelelően kihasználni. Összességében a paletta szuper, és ajánlom kipróbálásra!
Következzenek a rúzsok, amiket szinte csak lekapkodtam a polcokról a Müllerben. Nemrég tartottam egy kis rúzs szelektálást, mert többnek lejárt a szavatossága, így megszabadultam tőlük. Ezek pótlása miatt szerettem volna 1-2 olyan rúzst, ami picit természetesebb, rózsaszínes árnyalatú és nem az az igazi dögös, vad. 2 olyan rúzst választottam végül, amiket már egyszer kipróbáltam más színekben. Az egyik a Catrice Demi Matt rúzs 100-as árnyalatban. Nekem már megvolt a 070-es "From Rose With Love" verzió, ami nagyon bevált, totál mattra szárad és tartós. Viszont valami miatt ez a 100-as árnyalat mégsem az igazi önmagában. A tartóssággal és a mattra száradással nincs gond, de pigmentáltságban lenne mit fejlődnie. Többször át kellett kennem, hogy normális végeredményt kapjak, és az ajkaim belső részét nem is fogta be rendesen. Emiatt én rámentem egy hasonló színű folyékony, matt rúzzsal, így rendben volt. 1.200 forint körül volt az ára a Müllerben, tehát olcsóság volt, de a pigmentáltság miatt nem biztos, hogy további színeket is ki fogok próbálni.

A másik rúzs szintén olcsó volt, körülbelül 1.000 forint: Essence Ultra Last Instant Colour rúzs 08-as árnyalatban, ami egy igazi nude rózsaszín. Mióta megvettem többször is használtam és nagyon kényelmes viselni. Nem szárad mattra, így egy idő után szépen, egyenletesen kezdett kopni az ajkaim belső részén de mivel egy nude árnyalatról beszélünk, ez abszolút nem volt feltűnő. Pigmentáltságban nincs gond vele, és plusz pont jár neki, mert nem szárította ki az ajkaimat, bár én minden rúzs alá ajakápolót teszek. Összességében nem bánom, hogy megvettem, és el is fogom használni. Szerintem egy ezrest megér.
A következő termék a csúcsok csúcsa volt az utóbbi időkben több szempontból is. Nagyon elhasználódott már a sminkszivacsom, így szerettem volna újat vásárolni. Több fajtát végignézegettem a Müllerben, aztán a legfelső polcon rátaláltam a Real Techniques Original Collection Base sminkszivacsra, amit tartótokkal együtt árultak mindössze 1.650 forintért. Nem volt kérdés, hogy ennyi pénzért biztosan hazaérkezik velem ez a termék. Mikor hazaértem, szinte azonnal kipróbáltam, és első használat után megállapítottam, hogy ez életem legjobb sminkszivacsa, és ezentúl csak és kizárólag ezt a márkát fogom használni. Szerintem kenterbe veri az összes drogériás szivacsot. Megfelelően puha, könnyen kezelhető, többfunkciós (értem itt azt, hogy alapozóhoz, korrektorhoz és púderhez is tökéletes a kialakítása) és egyszerű tisztítani. Már többször kimostam, és még nem látok rajta miniatűr szakadásokat, ami szintén pozitívum. Nagyon tetszik a koncepció, hogy tartó tokot is adnak hozzá, mert praktikus például utazások során. Én mindenképpen újra fogom vásárolni és nyugodt szívvel tudom Nektek ajánlani!

Az utolsó termék, amit szeretnék Nektek megemlíteni egy ajándék volt a születésnapomra a Kolléganőmtől, csak a járványhelyzet miatt egy hónappal később tudta átadni, így pár héttel ezelőtt tudtam elkezdeni tesztelni a Grapoila márka szőlőmagolajos ajakápolóját, ami egy natúrkozmetikum, és ha jól emlékszem, akkor egy Yves Rocher boltban lett beszerezve. Kicsit utánaolvastam ennek a márkának és ez az ajakápoló tartalmaz többek között méhviaszt, kókuszolajat, szőlőmagolajat, kakaóvajat, shea vajat és E-vitamint is. Ezek mindegyike hozzájárul az intenzív hidratáló hatáshoz illetve a szőlőmagolaj gyulladáscsökkentő hatása is bizonyított. Amit tapasztaltam a termékkel kapcsolatban: nagyon jó illata van, masszív állagához képest könnyű elkenni az ajkakon és nagyon tartós. A használata után kellemes érzés volt, hogy órákig hidratáltak maradtak az ajkaim, és nekem nem okozott sem irritációt, sem hólyagokat aminek nagyon örültem. Így előszeretettel használom akár minden nap, általában reggel és este az arcápolási rutinom végén. Ahogy elnéztem a weboldalukon, több "ízben" is elérhető ez a termék, például: dióolajos, paprikaolajos és csipkebogyóolajos változatban is, ezek mellett rengeteg izgalmas terméket árulnak. Érdemes a weboldalukon körbenézni: http://grapoilashop.hu/spl/562476/Naturkozmetikumok


Május hónapban ezeket a termékeket vásároltam, kaptam, tesztelgettem, így ezzel zárnám is a bejegyzésemet. 

Ha tetszett Nektek, akkor dobjatok egy like-ot a Facebookon, illetve kövessétek be az oldalt, ha van kedvetek. Elérhető vagyok a Pinteresten és az Instagramon is! 

Ezen kívül van egy Facebook csoportunk, ahova Mindenkit szeretettel várunk, aki szívesen megosztaná cikkeit a megadott témákban, vagy szívesen olvasna érdekes, hasznos cikkeket. Nézzetek be hozzánk, és ha kedvet kaptatok, nyugodtan csatlakozzatok! 

Hamarosan ismét jelentkezem, addig is puszilok Mindenkit! 


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések