Arctisztítók, szájkontúrceruza, borotvazselé | DM túra | Júliusi újdonságok

Sziasztok, üdvözlök Mindenkit a blogon! 

Júniusban kicsit gyérre sikerült az új termékek vásárlása, így hézagpótlásként a nemrég vásárolt Farmasi termékeimet mutattam be júniusi újdonságokként. Most azonban kicsit összeszedtem magam, és tettem egy DM túrát, ahol több újdonságot is sikerült beszerezni a már beváltak mellett. Lesz itt többek között arctisztító gél, borotvazselé, pattanás elleni gél és egy szuper szájkontúrceruza is. Ha érdekel Titeket, akkor tartsatok Velem a mai bejegyzésben (is). 😉

\ ÚJ TERMÉKEK JÚLIUSBAN /
Az első, amit szeretnék megmutatni, az a Balea Med Ultra Sensitive arctisztító gél. Két okból vettem meg: az egyik, hogy több ismerősöm is ajánlotta, és nagyon jó értékeléseket olvastam róla, a másik pedig, hogy szerettem volna régóta kipróbálni egy olyan arctisztítót, ami kifejezetten érzékeny bőrre való. A termék összetevői szerintem jók, nem tartalmaz színezéket, tartósítószert, illatanyagokat és parabéneket sem. Reggel-este szoktam használni az arcápolási rutinom első elemeként: egy keveset felviszek az arcom egészére, alaposan belemasszírozom a bőrömbe és langyos vízzel leöblítem. Tökéletesen bevált, nem okozott irritációt, és nekem maradéktalanul eltávolítja a szennyeződéseket az arcomról (az utóbbi időben szerencsére nem kell alapozót és korrektort használom, de kipróbáltam úgy is a terméket, és működik). Az ára nagyon kedvező, azt hiszem 900 forint körül mozog. Nálam mindenképpen újravevős lesz, és ajánlani tudom!
A következő legyen szintén Balea: 5 in 1 micellás arctisztító kendő, amit minden bőrtípushoz ajánlanak. Nem szeretnék sok szót fecsérelni rá, szerintem ez egy szuper kis termék. Én általában a rúzsom eltávolítására használom, de tökéletes teljes smink eltávolítására is. Hagy egy kis filmréteget az arcon, emiatt én át szoktam törölni utána az arcomat arctisztító vízzel. Nem tartalmaz alkoholt és olajakat, nekem nem okozott irritációt. 25 darab 500 forint körül van a DM-ben, így ezt is újra fogom vásárolni!
A harmadik termék, amit szeretnék megemlíteni, az egy borotvazselé, mégpedig a Balea Men Ultra Sensitive Rasier Gel. Amiatt vásároltam meg, mert kicsit elegem lett abból, hogy több, mint 1.000 forintot fizetek ki egy borotvazseléért, és szerettem volna kipróbálni egy olcsóbb alternatívát. Direkt olyan terméket kerestem, ami nagyon érzékeny bőrre ajánlott, mert hajlamos kipattogni a bőröm, ha nem figyelek oda. Nekem tökéletesen bevált ez zselé, megfelelően habzik, nincs túlzottan férfias illata, bár én mindig borotválkozás után tusfürdőzök, úgyhogy ezen nem szoktam problémázni. Nem tartalmaz parfümöt és színezéket, nekem ez sem okozott irritációt, úgyhogy ezentúl ezt a terméket fogom vásárolni!
A negyedik legyen akkor egy szájkontúrceruza, ami szintén nagyon megtetszett: Trend It Up Sensitive Lipliner. A Trend It Up most piacra dobott egy úgy nevezett "sensitive" kollekciót, melyben minden fajta sminkterméket megtalálhatunk. Először a termékek külsején akadt meg a szemem, ugyanis egy csodaszép menta színű designt kaptak. Elsőre nem szerettem volna mindent összevásárolni, így csak egy szájkontúrceruzát választottam, 030-as árnyalatban. Ez egy igazi barackos-mályvás szín, és rengeteg rúzsomhoz tökéletesen passzol. Megfelelően pigmentált, vízálló, tartós és parfümmentes. Kényelmes viselni és nagyon olcsó, hiszen körülbelül 800 forintba kerül. Szeretnék belőle még több árnyalatot beszerezni, illetve egy nemrégiben tett DM-túra során sikerült megvásárolnom ugyanebből a kollekcióból a fekete szemceruzát, de arról majd csak egy következő cikkben fogok írni. Nálam bejövős ez a termék, és ajánlani tudom!
Az utolsó termék egy olyan mini kozmetikum, ami engem még nem győzött meg teljes mértékben: Balea Antibakteriális "SOS" Gél. Amiatt vásároltam meg, mert én sajnos még mindig küzdök kis mértékben a mitesszerekkel az államon és az orromon, illetve a piros napjaim előtt egy-két patti is meg szokott jelenni az arcomon. Ez a gél tipikusan problémás bőrre javallott, szalicilsavat tartalmaz és antibakteriális hatású. Megmondom őszintén, összesen egy hétig használtam összefüggően a mitesszereimre, de csak annyi változást láttam, hogy lehámlott az érintett területen a bőr. Mióta megvásároltam nem jött ki pattanásom, de a páromnak volt egy nemrég, amit azonnal elkezdtünk vele kenni (éjszakánként), és azt tapasztaltuk, hogy 2-3 nap alatt teljes mértékben eltűnt a csúnyaság. Igazából nem is gyulladt be, és a helye sem hagyott nyomot az arcán. Bízom benne, hogy mindez ettől a kencétől volt. Ezek alapján azt mondanám, hogy pattanásokra okés, de a mitesszerekre eddig nem vált be. Megjegyzem, elképzelhető, hogy nem egy hétig kellene használnom, hanem huzamosabb ideig, és akkor lenne látható javulás. Ezt légyszi írjátok meg nekem, hogy nálatok bevált-e ez a termék, és ha igen, akkor meddig használtátok! Egyébként nem volt drága, ha jól emlékszem 500-600 forintba került. Viszonylag pici a tubus, mert csak 15 ml, de nagyon kevés kell belőle, így nem fogy el olyan hamar.
Ezeket a termékeket vásároltam júliusban. Remélem tetszett Nektek, és tudtam egy kis iránymutatást adni, ha esetleg Ti is szeretnétek megvenni őket. 

Ha tetszett a cikk, akkor azt jelezhetitek felém egy 👍-al. Kövessétek velem tovább a blog életét a Facebookon, de megtaláltok a Pinteresten és az Instagramon is! 

Ezen kívül van egy FB csoportunk, ahova várunk Mindenkit, aki szeretne csajos témákban blogbejegyzéseket olvasni vagy megosztani a saját cikkeit. Ne habozzatok csatlakozni, minél többen vagyunk, annál jobb lesz a közösség! 😊


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések