Book tag | A-tól Z-ig | kérdések és válaszok

Sziasztok, üdv Mindenkinek a blogomon! 

Nemrég feltettem egy posztot a Facebookra, amiben arra kértelek Titeket, hogy tegyetek fel Nekem könyvekkel kapcsolatos kérdéseket. Azonban a bejegyzést idő előtt töröltem, mert Pandalány oldalán megtaláltam azt a book tag cikket, aminek a tematikája nagyon megtetszett, és úgy döntöttem, hogy inkább az alapján készítem el ezt a cikkemet (természetesen Pandalány engedélyével!). A tematika lényege, hogy A-tól Z-ig  minden betűhöz tartozik egy angol nyelvű kérdés vagy kijelentés (magyar fordítással), amire választ írok. Természetesen fotókkal fogom illusztrálni a könyveket, amiket megemlítek a cikkben. Ha érdekel Titeket, akkor görgessetek lejjebb, és várom a hozzászólásaitokat is! 

\ 'A-Z' BOOK TAG /

Author, you've read the most books from (Író, akitől a legtöbbet olvastad): 
John Green. Először a Csillagainkban a hiba című könyvet olvastam Tőle, ami annyira tetszett, hogy több könyvét is megvásároltam. Nem csalódtam sosem az írásaiban, és a könyvek designja is rendkívül igényes, figyelemfelkeltő. 
Best sequel ever (Legjobb folytatás): 
Anna Todd: Miután összecsaptunk. Aki ismer, tudja, hogy én rajongok ezért a sorozatért (bár sokan nem értik miért), és számomra ez volt a legjobb, legizgalmasabb, legjobban várt folytatás, amit valaha olvastam. 
Currently reading (Jelenlegi olvasmány): 
Catherine Anderson: Szederhold. Az egyik legjobb barátnőmtől kaptam ezt a könyvet a névnapomra, és az eddig elolvasott részek alapján jónak ígérkezik. Mind az írónő stílusa, mind a sztori és a szereplők nagyon tetszenek. Izgatottan várom, hogy megtudjam, hogyan fejezi be a történetet. 
Drink of choice, while reading (Milyen italt választasz olvasáshoz?): 
Általában nálam az olvasás bekuckózással történik, és ahhoz tavasszal/ősszel/télen elengedhetetlen egy finom kakaó, nyáron a nagy melegben legtöbbször limonádét készítek. 

E-reader or physical book? (E-könyv, vagy papíralapú könyv?)
Nálam egyértelműen a papíralapú könyvek vannak előnyben, hiszen nincs jobb, mint egy új könyv illata, illetve jó kicsit kiszakadni a digitális világból olvasás közben.

Fictional character, you probably would have actually dated in high school (Egy karakter, akivel randiztál volna a gimiben): 
Először olvasva a kérdést, egyből Draco Malfoy jutott eszembe a Harry Potter sorozatból. Szerintem sokaknak nem kell magyarázni, miért. Elég sokoldalú a srác, és ettől izgalmas, ráadásul a film megnézése nélkül, a könyvek elolvasása alapján is lehet tudni, hogy helyes, sőt a 6. évfolyamtól kezdve már eléggé férfias és búcsút int a kölyökkinézetnek. 

Glad you gave this book a chance (Egy könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt): 
Madách Imre: Az ember tragédiája. Ezt a könyvet iskolás koromban olvastam először kötelező olvasmányként. A környezetemben mindenki utálta, és alig várta, hogy egyszer túl legyen az elolvasásán, emiatt kicsit unottan álltam neki, de végül is annyira megtetszett, hogy azóta már körülbelül ötször olvastam el. 
Hidden gem book (Rejtett gyöngyszem): 
Lorenzo Carcaterra: Pokoli lecke. Eddig egy ismerősöm sem akadt, aki ismerné ezt a könyvet, pedig szerintem fontos lenne, hogy az ilyen jellegű igaz sztorikon alapuló könyvek is nagyobb figyelmet kapjanak. Maga a történet rendkívül megrázó, felkavaró és érzelmekkel dúsított, de egyszerűen számomra letehetetlen volt. A könyvön alapuló filmet én előbb láttam, de a könyvből minden addig megválaszolatlan kérdésemre megkaptam a válaszaimat. 
Important moment in your reading life (Egy fontos pillanat a könyves életedben): 
Amikor a szüleimtől megkaptam a Harry Potter sorozat első kötetét, majdnem kiugrottam a bőrömből. Ennél jobb ajándékot keresve sem találhattak volna Nekem, és szépen sorban a többi kötettel is megajándékoztak. Azt hiszem, ott szerettem meg igazán az olvasást. 

Just finished (Most fejezted be): 
John Green: Alaska nyomában. 
Kinds of books, you won't read (Könyvtípusok, amiket nem fogsz olvasni): 
Politikai és vallási jellegű könyveket soha nem fogok olvasni, mert sosem vonzottak ezek a témák. 

Longest book, you've read (A leghosszabb könyv, amit olvastál): 
A Harry Potter és a Főnix Rendje is baromi hosszú volt a maga 749 oldalával, de őt überelte Stephen King: AZ című könyve, ami 1.184 oldal volt. 
Major book hangover because of (Legnagyobb "másnaposságot" okozó könyv): 
Másnaposság alatt azt értette Pandalány, hogy olyan sokáig olvasott egy könyvet, hogy a másnapot teljes kómában töltötte. Ennél a pontnál szintén Stephen King: AZ című könyvét említeném, mert ugyan két napig olvastam (péntek délutántól vasárnap hajnalig, kisebb-nagyobb szünetekkel), de a vasárnapomat konkrétan átaludtam azon a hétvégén, mert az agyam totál zokni volt. 

Number of bookcases, you own (Könyvespolcaid száma): 
4, és ebben mindenféle könyv benne van. 

One book, you have read multiple times (Egy könyv, amit többször elolvastál): 
John Green: Csillagainkban a hiba. Legelőször egy ültő helyemben olvastam el egy szombati délutánon, aztán annyira megtetszett, hogy még kétszer átmentem a könyvön, mióta megvan. 
Prefered place to read (Kedvelt hely az olvasáshoz): 
Legjobban a kanapé sarkába szeretek bekuckózni, de az olvasás számomra nem helyhez kötött, mert gyakorlatilag mindenhova viszek könyvet (strand, orvosi rendelő, kocsiutak, ahol nem én vezetek). 

Quote, that inspires you or gives you all the feels from book, you've read (Idézet, ami inspirál vagy érzéseket ad át Neked egy könyvből, amit már olvastál): 
Madách Imre: Az ember tragédiája 
"Mondottam ember: küzdve küzdj, és bízva bízzál!"
Azért ezt az idézetet választottam, mert meggyőződésem, hogy az életben mindenért MEG KELL küzdeni, és hinni kell azokban a dolgokban, amiket el szeretnénk érni. Ezen érzések nélkül semminek nincs semmi értelme! 

Reading regret (Könyv, amit megbántál, hogy elolvastad): 
Sophie Hannah: Idegen arcocska. Számomra nagyon furcsa és elképzelhetetlen volt a sztori. Azon kevesek egyike, ahol nem tudtam magam a főszereplő helyébe képzelni és beilleszteni magamat a könyv cselekményébe. 
Series, you started and need to finish (all books are out in series) (Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned): 
Anna Todd: Miután. Sajnos időhiány miatt még csak a harmadik rész végén tartok, hamarosan kezdhetem a negyedik kötetet. De imádom az eddigi sztorit, az írónő stílusát, abszolút kedvenc könyvsorozat a Harry Potter után. 
Three of all-time favorite books (Három legnagyobb kedvenced): 
Anna Todd: Miután összecsaptunk, J.K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája, Abbi Glines: Ha az enyém lennél. 
  
Unapologetic fangirl for... (Egy könyv, amiért menthetetlenül rajongsz): 
Stephen King: A remény rabjai. Sajnos nagyon kevés példány van belőle "szabadon". Hónapok óta keresem ezt a könyvet, hátha valaki megfizethető áron el tudja adni nekem, mert az antikváriumban 11 ezres árat mondtak érte. Kicsit sokallom, de más lehetőség hiányában lehetséges, hogy majd elgondolkozom rajta. Egyenlőre keresem szorgalmasan a reális lehetőségeket! 
Very excited for this release more than all the others (Új megjelenés, amit a legjobban vársz): 
Robin Perini: Elfeledett titkok. 2020. október 20-án fog megjelenni ez a könyv, és már korábban megtetszett a cselekményszál, illetve a főszereplő elszántsága. Biztosan meg fogom rendelni, ha elérhető lesz (előrendelni nem szoktam). 
Worst bookish habit (Legrosszabb könyves szokásod): 
A fürdőkádban is szoktam olvasni habfürdőzés közben, és sajnos volt már olyan, hogy véletlenül belelógott a könyv alja egy kicsit a vízbe. Igyekszek figyelni, és vigyázni a könyveimre, csak néha belemélyedek a sztoriba, és akkor megszűnik a külvilág. 

'X' marks the spot: start at the top left of your shelf and pick the 27th book ('X' jelöli a helyet: keresd meg a polcodon a 27. könyvet, a bal felső sarokból kezdve): 
Anna Todd: Miután elbuktunk. Ezt a könyvet jelenleg is olvasom, úgyhogy valóban 'X' jelöli a helyet.
Your latest book purchase (Legutóbbi könyvvásárlásod): 
B.M. Grapes: Jóslatok hálójában és Abbi Glines: Ha esélyt adnál. Egy csomagban érkeztek meg hozzám a múlt hónapban. 
 
Zzz snatcher book (last book, that kept you up WAY late) (Legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál): 
A.J. Waines: Lány egy vonaton. Tetszett a könyv, így észre sem vettem, hogy már hajnali 2 óra van.  

Ezek voltak az én válaszaim az A-Z book tag kérdéssorozatra. Remélem tetszett Nektek a cikk. Ha igen, akkor örülnék egy like-nak, és várom a kommentjeiteket a Ti kedvenc könyveitekkel kapcsolatban! 

Kövessétek Velem együtt tovább a blog életét a Facebookon, de elértek a Pinteresten és az Instagramon is! 

Ezen kívül van egy Facebook csoportunk is, ahova Mindenkit szeretettel várunk kortól és nemről függetlenül! 😊


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

  1. Az Idegen arcocskát tőlem kaptad kölcsön, emlékszem, hogy felháborodva kértelek, olvasd el, bennem van-e a hiba. :D Számomra is teljesen logikátlan, irreális volt az egész cselekmény, pedig a fülszöveg alapján nagyon vártam valami óriási fordulatot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emlékszem és teljesen biztos, hogy nem benned van a hiba. Még mindig itt van nálam amúgy, valamiért nem kérted vissza. Vajon miért?? :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések