Gesztenyés, mascarponés álom | gyors, könnyű és finom

Sziasztok, üdv Mindenkinek újra a blogon! 

Ma egy olyan cikket hoztam Nektek, amit már hónapok óta nem: egy újabb, saját kútfőből kiagyalt sütireceptet. Na nem mondom, hogy egy annyira bonyolult, hiper-szuper, több emeletes süteményről van szó, de a lényege pont abban rejlik, hogy egyszerű és gyors volt elkészíteni (ez szerintem mindig fontos szempont a rohanó világunkban). A hozzávalók tekintetében is baráti, mert nem sok minden szükséges hozzá. Lássuk akkor, hogy én miként készítettem el a legújabb finomságomat! 

\ GESZTENYÉS-MASCARPONÉS CSODA /

Hozzávalók: 
- 210 gramm zabkeksz (én a Győri Édes zabfalatokat vettem, ami kerek alakú)
- 10 dkg vaj
- 50 dkg mascarpone
- 25 dkg gesztenyemassza
- 10 dkg cukor
- 2 csomag vaníliás cukor
- 1 teáskanál vaníliaaroma

Elkészítés:
A zabkekszet összetörjük (vagy már előre darált kekszet veszünk), és a felolvasztott vajjal összekeverjük. A masszát sütőpapíros tortaformába simítjuk, és hűtőbe tesszük. A mascarponét felhabosítjuk kézi mixerrel, majd hozzáadjuk a cukrot, a vaníliás cukrot, a vaníliaaromát és végül a villával összenyomkodott gesztenyemasszát. Ha kész, akkor rásimítjuk a hűtőben 10 percig hűtött kekszes alapra, és legalább 2-3 órára hűtőbe tesszük, de az még jobb, ha egy egész éjszakát áll. Utána szeleteljük, és már lehet is habzsolni. 

Ugye, hogy milyen egyszerű? Próbáljátok ki, ha van kedvetek, esetleg tovább is lehet gondolni, vagy más ízesítéssel elkészíteni. Csak a fantáziátok szabhat határt! 

Ha tetszett a cikk, akkor örülnék egy like-nak, illetve várom a kommentek között a fotókat is, ha esetleg elkészítettétek a sütit. Megtaláltok a Facebookon, az Instagramon és a Pinteresten is! 

Ezen kívül van egy Facebook csoportunk, ahova várunk Mindenkit szeretettel, akik szeretnek blogbejegyzéseket írni, olvasni és kommentelni!

\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések