Bőrápolás, dezodor, alapozó | Áprilisi és májusi újdonságok

 Sziasztok, üdv újra Mindenkinek! 

Áprilisban nem voltam túl aktív új termékek kipróbálása terén, mindössze egy újdonságot vásároltam. Emiatt úgy döntöttem, hogy inkább megvárom a májust, és a két hónapot egyszerre osztom meg Veletek. 

Lesznek itt szuper bőr- és arcápolási termékek, egy dezodor, illetve egy számomra új alapozó is. Ha ez érdekel Titeket, akkor görgessetek 👇

\ ÚJ TERMÉKEK ÁPRILISBAN ÉS MÁJUSBAN /

Kezdjük akkor a számomra nem annyira izgalmas résszel: vásároltam egy testápolót a Baleától, ami a Leichte Body Lotion nevet viseli. Az előző cikkemben - az ekcémás témakörben - írtam Nektek, hogy a Bioderma testápolómat én csak deréktól felfelé használom, mert azokon a területeken szoktak lenni ekcémás tüneteim. Deréktól lefele mindig valami egyszerűbb testápolót használok, és most éppen erre esett a választásom. Tökéletesen meg vagyok vele elégedve, szépen teszi a dolgát. Jó illata van, nem marad ragacsos érzet utána, és nagyon olcsó (pár száz forint). Az általa ígért 48 órás hidratációt nem teszteltem le, mert én általában naponta kétszer is zuhanyozom, és nyilván ennek hatására a krém lemosódik. Ettől függetlenül a termék jó arra, amire szántam, és legközelebb is ettől a márkától fogok vásárolni. 

Maradjunk még mindig a bőrápolásnál: S.O.S.-ben beszereztem egy kézkrémet, ami éppen akciós volt, így 640 forintért jutottam hozzá. A Nivea Protective Care kézkrémről van szó, ami méhviaszt tartalmaz. Én általában mindig kicsit zsírosabb krémeket választok a kezeimre is, mert nagyon könnyen kiszárad a bőröm. Nekem ez is bevált, nem lesz ragacsos a kezem, jó illatú a krém, és mivel 75 ml-es kiszerelésben kapható, így tipikusan az a praktikus, táskába dobós termék. Nekem nem irritálta a bőrömet, így érzékeny bőrűeknek is tudom javasolni. 

A következő termék sajnos egy csalódás. A Lactovit 0% dezodort direkt amiatt választottam, mert nem tartalmaz alkoholt és alumíniumsókat. Kifejezetten érzékeny bőrűeknek javasolt, regeneráló hatású. Őszinte leszek, alapvetően a dezodorral nincs probléma: nem irritálta a bőrömet, nincs rossz illata és 1 hónap használat után azt mondhatom, sokáig elég egy tubus. Viszont sajnos nálam nem hatott megfelelően az izzadtság tekintetében. Én nem vagyok túlzottan izzadós fajta, de mióta bejött a melegebb időjárás, minden nap érzékeltem magamon, hogy nem vette el az izzadtságszagot, és kellemetlen volt emiatt viselni. 24 órás hatékony védelmet ígér. Ezzel azért vitatkoznék, mert én reggel-este használok dezodort, és sajnos ez már felkenés után 5 órával sem nyújtott megfelelő védelmet. Úgyhogy nekem ez sajnos kidobós kategória. 

Akkor kicsit izgalmasabb vizekre evezve szeretnék Nektek megmutatni egy szuper arclemosót, ami a Garnier Hyaluronic Aloe Gel Wash nevet viseli. Ez egy hirtelen vásárlás volt a részemről, kerestem valami olcsóbb alternatívát az előző géles lemosóm helyett. Nem sok teketóriázás után ezt választottam, és azt gondolom, jó döntés volt. Ez egy növényi alapú, vegán, géles lemosó, ami 96%-ban természetes összetevőket tartalmaz. Alapvetően minden bőrtípusra, így érzékeny bőrre is javasolják. Legjobban az tetszett meg benne, hogy pumpás kiszerelésben kapható, így praktikusabb a használata. Reggel-este használom, nedves bőrre viszem fel, és szépen eltávolítja a szennyeződéseket. Nekem nem irritálja a bőrömet, jó illata van és ár/érték arányban szerintem szuper. 1.000 forint körül van egy ilyen 200 ml-es kiszerelés. Én már 2 hónapja használom naponta kétszer, és még negyedig van a flakon (igaz, már vettem egy utánpótlást, mert jó áron volt a legutóbbi Rossmann látogatásomkor). Nekem bevált, egyenlőre lehorgonyozok ennél a lemosónál. 

Végezetül jöjjön a számomra most legizgalmasabb termék, ami nem más, mint a Maybelline Affinitone alapozó. Bár viszonylag ritkán használok alapozót, eddig csak a Catrice HD Liquid Coverage alapozóm volt itthon, ami egy mattító termék. Bár kombinált bőröm van, sokszor száraz az arcom (leginkább a homlokom), emiatt szerettem volna egy hidratáló terméket is kipróbálni. Hosszas keresgélés után választottam ki ezt az alapozót, ami E-vitamint és hyaluronsavat tartalmaz. Nem volt könnyű az árnyalatot kiválasztani, de végül a 09-es Opal Rose mellett döntöttem, mert alapvetően nekem inkább rózsaszínes az alaptónusom (a Catrice alapozóból is a 020-as Rose Beige árnyalatot használom). Ugyan még nem sokszor próbáltam, de alapvetően elégedett vagyok a termékkel. Közepes fedésűnek mondanám, ami nekem nem gond, mert szerencsére nincsenek nagy bőrhibáim. Nem annyira tartós, mint a Catrice alapozó, de nekem nem vállalhatatlanul kopik (púderes fixálással lehet növelni a tartósságát). Nem irritálja a bőrömet és könnyű eldolgozni (én mindig sminkszivacsot használok). Az ára 2.500 forint körül volt. Egyébként bekeverve is szoktam a Catrice-es társával használni, úgy is bevált. 

Ezeket a termékeket vásároltam április és május hónapokban. Remélem, tetszett a cikk, és tudtam némi segítséget adni Nektek ezekkel a termékekkel kapcsolatosan. Írjátok meg kommentben, hogy Ti próbáltátok-e már valamelyiket. 

Ha tetszett a bejegyzés, kövessétek velem tovább a blog életét a Facebookon, de megtaláltok a Pinteresten és az Instagramon is. 

A blogos csoportunkban továbbra is Mindenkit szeretettel várunk: 


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések