Elolvasásra váró könyveim | romantikus, krimi, horror

 Sziasztok, szép napot kívánok Mindenkinek! 

Az utóbbi hónapokban kicsit kevesebb időm volt olvasni, így nem haladtam úgy a könyvekkel, ahogy szerettem volna. Felhalmozódott néhány könyv, amik még elolvasásra várnak, így gondoltam, megosztom Veletek, melyek ezek a kötetek. Lesz itt romantikus regény, krimi, klasszikus stílusú, illetve borzongós horror is. Ha érdekel Titeket, akkor görgessetek lejjebb! 👇

\ KÖNYVEK, AMIKET MÉG NEM OLVASTAM EL /

Kivételesen nem készítettem mindenről külön fotót, csak egy összefoglaló képet, amin minden említett könyv látszik. Emiatt inkább csak felsorolás jelleggel említem majd meg az egyes köteteket, és megosztom Veletek, miért fogott meg az adott könyv. 

- Abbi Glines: Ha esélyt adnál - 

Ezt a könyvet azért rendeltem meg, mert az első része nagyon tetszett. Az a könyv a "Ha az enyém lennél" címet kapta, és már többször elolvastam. Amikor megláttam, hogy van második része, azonnal eldöntöttem, hogy megvásárolom. Ennek ellenére sajnos már vagy 1 éve porosodik a polcon, amit egyébként nagyon sajnálok, mert a leírás alapján is szuper könyv lehet. Tipikus romantikus regény, és ha kicsit is hajaz az első részre, akkor tele van sorsfordító pillanatokkal. Remélem, most nyáron kicsit több időm lesz majd olvasni, és akkor nekiállok. 

- Kelly Oram: A, mint aszkéta - 

Ez egy impulzusvásárlás volt, egyszerűen megtetszett a borító és a leírás. El is kezdtem olvasni, de az 50. oldal környékén felfüggesztettem a sztorit, mert annyira nem kötött le. Kicsit keszekusza a történet, és őszintén szólva, nem ilyenre számítottam. Ettől függetlenül mindenképpen szeretném befejezni, mert volt már 1-2 könyvem, aminek az eleje abszolút nem tetszett, de a végére megszerettem. Ez is egy romantikus kötet, ami szerintem leginkább a tiniket köti le. 

- Anna Todd: Mielőtt - 

Aki ismer, az tudja, hogy én imádom a Miután sorozatot, ami eléggé megosztó. Van, aki nagyon szereti és van, aki szívből utálja. Ez a könyv a sorozat lezáró kötete, és azért vár elolvasásra nálam, mert még nem olvastam ki az előző, negyedik részt. Ha minden jól megy, akkor hamarosan neki tudok állni ennek is, mert az előzőből már csak körülbelül 100 oldal van vissza. Mivel ez a könyv köztudottan a főszereplők találkozása előtti időszakot öleli fel (a fiú korábbi életét, történéseket), így kíváncsian várom, hogy tárja elénk ezt az írónő. 

- John Green: Teknősök végtelen sora - 

Ezt a könyvet azért vásároltam meg, mert "John Green: Csillagainkban a hiba" című könyve nálam toplistás olvasmány lett, és nagyon tetszett a borítója is. Az író 4 könyve ugyanazt a designt kapta, ami szerintem nagyon ötletes és figyelemfelkeltő. És bár ezt a kötetet még nem kezdtem el, maga a sztori a leírás alapján tetszik. Az író stílusa szerintem nagyon egyedi és a történések lekötik az olvasót. 

- John Green: Papírvárosok - 

Ugyanaz a helyzet ezzel a könyvvel is, mint az előzővel. Ugyanakkor vásároltam őket, ugyanabból az okból. Ez egy kicsit másfajta sztori, mint a "Teknősök végtelen sora", de a leírás alapján szerintem tetszeni fog. Ebből a könyvből egyébként film is készült, ugyanezzel a címmel. Én még nem láttam, de ha kiolvastam a könyvet, lehet, hogy kedvet kapok hozzá. 

- Evelyn Marsh: Holttest a sziklákon - 

Akkor evezzünk kicsit borzongósabb vizekre, stílusváltás következik. Ezt a könyvet a pécsi vásár kirakodós részén találtam és vettem meg pár száz forintért. Mindig is szerettem a thriller/horror regényeket, és megfogott a sztori a leírás alapján. Bár még nem kezdtem bele teljesen, az első 5-10 oldalt elolvastam, és az alapján nagyon izgalmasnak tűnik. Meglátjuk, hogy fog tetszeni. 

- Jane Austen levelei - 

Következzen a vége felé egy klasszikus stílusú is, amit az egyik Kolléganőmtől kaptam a születésnapomra. A borító és a kivitelezés nagyon szép és letisztult, illik az írónő stílusához. Külön egyedivé teszi a kötetet az, hogy egy naplóként van ábrázolva, így ellátták könyvjelzővel és gumis pánttal is. Egyenlőre még csak bele-beleolvastam, de nagyon érdekel, mert szeretem az írónőt, az egyik kedvenc klasszikus regényem a "Büszkeség és balítélet". 

- Katie Ashley: Az ajánlat - 

Az utolsó elolvasásra váró könyvem szintén egy impulzusvásárlás volt, méghozzá az egyik postán, várakozás közben láttam meg, és vettem meg azonnal. A leírás alapján érdekesnek tűnt a sztori, de annyira mégsem fogott meg, hogy el is kezdjem olvasni itthon. Szintén pár száz forintért jutottam hozzá, és valószínűleg bele fogok kezdeni, de nem ez lesz az első könyv, aminek nekiugrok, mert talán ez érdekel a legkevésbé a felsoroltak közül. 

Jelen pillanatban ezek az én elolvasásra váró könyveim. Mivel 8 kötetről van szó, valószínűleg most egy ideig nem fogok könyveket vásárolni, hanem megpróbálkozom ezeket kivesézni, aztán már van két kiszemeltem is. Az egyik a Tükörjáró sorozat, ami fantasy lévén nagyon megtetszett és sokan ajánlották is nekem. Meglátjuk, hogy mikor fogom tudni befejezni a meglévőket. Ha külön-külön is olvasnátok kiértékelést az adott könyvekről, akkor jelezzétek nekem kommentben! 

Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés, most kicsit szokatlan vizekre eveztünk, de szeretnék ilyen témákat is felvenni a blogomba, nem csak mindig a beauty jellegűeket. Megtaláltok a Facebookon, a Pinteresten és az Instagramon is. Ezen kívül a blogos csoportunkba is szeretettel várunk Mindenkit, aki szeret cikkeket írni és/vagy olvasni: https://www.facebook.com/groups/628471991062621

\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések