Hajformázó, dekorkozmetika, arcmaszkok | Októberi újdonságok

 Sziasztok, üdvözlök Mindenkit az oldalamon! 

A mai cikk ismét egy termékbemutatós fajta lesz, az októberben vásárolt újdonságokat szeretném Nektek megmutatni. Ebben az adagban lesz hajformázó, kontaktlencsefolyadék, dekorkozmetikumok és arcmaszkok is. Ha érdekel Titeket ez a pár termék, akkor olvassatok tovább. 👇

\ ÚJ TERMÉKEK OKTÓBERBEN /

Kezdjük akkor a számomra legkevésbé izgalmas termékkel, ami a BestView All-in-One Lösung kontaktlencsefolyadék. Én általában a DM-ben kapható folyadékot szoktam vásárolni, ami egy nagyobb kiszerelés, de október elején a Rossmannban voltunk nagy bevásárláson és emiatt választottam ezt. Egy 100 ml-es kiszerelésről van szó, ami lágy kontaktlencsékhez javasolt, és fehérjeeltávolító hatása van. Teljesen bevált, nem irritálta a szememet és 500 forint körül van egy ilyen flakon. Nekem ez kb. 3 hétig elég, emiatt valószínűleg legközelebb a nagyobb kiszerelést fogom megvenni belőle, mert ár/érték arányban az jobban megéri. 

A második termék legyen a Balea Volume Effekt volumennövelő hajformázó víz, amit egy Facebook csoportos bejegyzés ajánlására vettem meg. Ez egy szilikonmentes hajformázó, amit hajmosás után kell a hajra fújni és utána megszárítani (vagy hagyni megszáradni). Hosszantartó fixálást ígér anélkül, hogy elnehezítené a hajat. Alapvetően valóban nem nehezíti el, viszont túlzott volumennövelést nem tapasztaltam. Nekem elég sok hajam van és ráadásul göndör, de hajlamos lelapulni és erre szerettem volna valami megoldást találni. Valamelyest segít a hajam állapotán, de nem egy csodaszer számomra. 500 forintba kerül a DM-ben, szóval nem volt egy nagy összeg. El fogom használni, de nem veszem újra. 

Akkor térjünk át az arcápolásra, jöjjenek az arcmaszkok. Az egyik a Sinsay márka Unicorn Mask terméke, amit egy ajándékozás során kaptam. Kicsit meglepődtem, amikor kibontottam, mert nem gondoltam volna, hogy valóban unikornis kinézetű illetve szivárványszínű ez a maszk. Nagyon tetszett egyébként ez a koncepció, igazán jó érzés volt viselni, de nyilvánvalóan nagy hatásról nem tudok beszámolni egy használat után. A másik kettő az Isana márka Hydrogel Augen Pads termékei, amik szem alá való tapaszok átitatva különböző anyagokkal. Az egyik egy hidratáló hatású hyaluronsavval és aloe verával, a másik pedig kollagénes és kókuszolajos. Mindkettőt kényelmes volt viselni, nem irritálták a bőrömet. Párszáz forintba kerülnek ezek a tapaszok, és én alapvetően ezeket csak a kényelem érzete miatt szoktam megvenni. Nem hiszek abban, hogy átütő hatással lennének a bőrömre, de hetente egyszer feldobok egy ilyet és kicsit jobban érzem magam tőle, úgyhogy végülis bejöttek. 

A következő legyen az Essence Hello Good Stuff! 3 in 1 Face Mist arcpermete, ami hidratál, fixálja a sminket és felfrissíti az arcot. Két dolog tetszett meg ebben a termékben: az egyik, hogy görögdinnye illatú (bár egyébként nagyon mű illata van), a másik pedig, hogy 90%-ban természetes összetevőket tartalmaz és vegán. Alapvetően ez is bevált nekem. Minden nap használom a sminkem fixálására, és úgy látom, hogy kicsit tényleg segít. Egységesíti a bőrt, és ad neki egy természetes fényt. Azt hittem, hogy ez az 50 ml kevés ideig lesz elég, de 1 hónap használat után is még mindig negyedig van. Az egyetlen, ami nem tetszik benne, hogy a fújás után kicsit csöpög, úgyhogy a pumpája lehetne jobb, de ezzel lehet együtt élni. Valószínűleg újra fogom vásárolni, mert ár/érték arányban szerintem szuper (kb. 1.000 forintba kerül). 

Folytatva a dekorkozmetikával mesélnék kicsit arról a púderről, amire lecseréltem a Catrice púderemet. Ez pedig nem más, mint az Essence Mattifying Compact Powder, amit én a 10-es Light Beige árnyalatban választottam. Szépen egységesíti az arcomat, alapozó nélkül is működik az én bőrömön. A színt szerencsére pont eltaláltam, és jó áron kapható: 1.000 forint körül van. Én régóta kerestem egy olyan púdert, aminek a felületén néhány használat után nem képződik egy fényes réteg, ami miatt kb. használhatatlan lesz. Ezt a dolgot korábban tapasztaltam a Rimmel Stay Matte illetve a Catrice All Matt Plus púdernél is, viszont ennél a terméknél nem, és emiatt már a bevált kategóriába sorolnám. 1 hónap után már sikerült bele egy krátert csinálni, szóval szerintem ez ilyen 1-1,5 havonta megvevős termék, viszont ez engem abszolút nem zavar. Az egyetlen negatívum, amit tapasztaltam, hogy a szemhéjalapként felvitt korrektor fixálására nem a legjobb. Sajnos nem lesz olyan szép a bőrfelület, mint a Catrice púderrel, viszont szem alatti korrektor fixálására nálam működik. 

Az utolsó termék egy impulzusvásárlás volt. Az Essence Hydrating Nude Lipstickről van szó, amit én a 302-es Heavenly árnyalatban választottam. Ez egy egyszerű hidratáló, nude rúzs. A színe nekem nagyon tetszik, viszont nem a legpigmentáltabb, amit valaha használtam. Tipikusan arra jó, ha épp csak egy kis színt szeretnél felvinni az ajkaidra. Evés-ivás hatására kopik, de nem csúnyán. Ettől függetlenül kényelmes viselni, nem ül bele az ajakredőkbe, és elég olcsó (1.000 forint körül mozog). Nekem ez táskába bedobós típus, szóval nem bántam meg, hogy megvettem. Mostanában amúgy is előnyben részesítem a hidratálóbb hatású rúzsokat, mert bár régen imádtam a matt verziókat, de ahogy megyek előre az időben, most már inkább azokat kedvelem, amik nem szárítanak. 

Ezeket a termékeket vásároltam októberben, ez most eléggé vegyesre sikeredett. Köszönöm, hogy végig elolvastátok a cikket, remélem, hogy tetszett Nektek. Ha igen, akkor tudjátok felém jelezni egy like-al. 
Vigyázzatok magatokra, szép napot kívánok!


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések