| Őszi testápolás, rúzs, korrektor | Szeptemberi újdonságok

Üdv Mindenkinek újra az oldalon!

Eltelt újabb egy hónap, így elérkezett az idő, hogy megosszam Veletek azokat a termékeket, amiket szeptemberben sikerült vásárolnom, vagy már korábban vásároltam és most ért véget a tesztüzemmód. Nagyon rohannak a napok és a hetek. Mindig csak azt veszem észre, hogy újra folytathatom ezt a "havi újdonságok" sorozatot. 😊😊

Na de nem is fecsérelem tovább a szót, lássunk hozzá!

\ ÚJ TERMÉKEK SZEPTEMBERBEN /
A hűvösebb idő beköszöntével inkább a bőrápolásra fektettem a hangsúlyt, mintsem a dekorkozmetikumokra, így csupán kettő sminktermék kap most helyet ebben a bejegyzésben. Kezdeném is ezekkel a véleményezést.

Kezdeném azzal a termékkel, ami egy névnapi ajándék volt (beauty csomagot kértem direkt), viszont sajnos nem vált be. Ez nem más, mint a Balea Cosy Thailand Handlotion kókusztejjel és lótusszal. Ez egy limitált kiadású kézkrém 30 ml-es mini kiszerelésben, amelyben nagyon dominál a kókuszos illat (ez volt nálam az egyetlen pozitívum sajnos). Két használat után azt vettem észre, hogy az én bőröm sajnos abszolút nem tolerálja ezt a krémet. Valószínűleg olyan összetevő van benne, amire érzékenyebb vagyok, mert elkezdett tőle viszketni az egész kézfejem, a tenyerem, sőt még az ujjaim között is. Mindkét alkalommal le kellett mosnom meleg vízzel ahhoz, hogy megnyugodjon a bőrfelület. Nagyon vérzett a szívem, mert az illata nagyon tetszett, de kénytelen voltam odaadni az egyik barátnőmnek, mert azt nem szerettem volna, ha kárba megy. Természetesen ettől függetlenül biztosan van, akinek maximálisan beválik, hiszen az nem a termék hibája, hogy személy szerint az én bőröm nem bírja. Ha jól tudom, talán 200 forintba kerül a DM-ben, úgyhogy egy próbát szerintem mindenképpen megér mindenkinek, aki szeretné kipróbálni. Viszont ha irritálja a bőrötöket, semmiképp ne használjátok tovább, mert annyit nem ér, hogy esetleg felhólyagosodjon a kezetek! Egyébként létezik ebből a limitált kiadásból tusfürdő és folyékony szappan is, szintén olcsóságok, egy próbát megérnek! 😊😊
Pár hónappal ezelőtt felütötte a fejét az ötlet, miszerint szeretnék kipróbálni egy másik korrektort is a már tökéletesen bevált Maybelline Fit Me mellett. A voksomat a Catrice Liquid Camouflage korrektora mellett tettem le két okból. Az egyik, hogy a Catrice HD Liquid Coverage alapozóját használom, amikor éppen szükséges és úgy gondoltam, ez passzolhat hozzá. A másik pedig, hogy egészen jókat olvastam róla a Krémmánián. Sokat vacilláltam, mire kiválasztottam a 020-as Light Beige árnyalatot. Mikor hazaértem, rögtön készítettem egy alap sminket és gyorsan ki is próbáltam a szemhéjaim alapozására, a szemem alatti területeken illetve a kisebb bőrhibák elfedésére. Ez az árnyalat minimálisan világosabb, mint a 15-ös árnyalat a Fit Me-ből, viszont nekem pont ez tetszett benne, és épp emiatt kiválóan használható főleg a szem alatti karikákra, de az előbb említett egyéb területeken is megállja a helyét. Én nem tapasztaltam "maszk hatást" és nem kell sokat felvinni belőle, hogy elérjük a kívánt végeredményt. Összességében szerintem egy szuper kis termék, és jó áron is kapható kb. 1.200 forintért. Nekem bevált, és valószínűleg újra is fogom vásárolni. 👌👌

A másik sminktermék egy rúzs lesz. Sajnos, amikor megláttam ezt az árnyalatot, egyszerűen nem tudtam ott hagyni a boltban, pedig épp elég rúzs szerepel már a repertoáromban. Az új szerzemény nem más, mint a Trend It Up Ultra Matte Lipstick 483-as árnyalatban. Ez egy igazi vöröses bíboros szín, nálam azonnal szerelem első látásra! Itthon persze rögtön kipróbáltam, és a szerelem csak még nagyobb lett. Először azt gondoltam, hogy mivel ez egy elég élénk, durva szín, így hétköznapokra nemigen fogom tudni viselni, csak esti programok alkalmával. Ez a gondolat be is bizonyosodott, mikor natúran csak ezt a rúzst vittem fel. Viszont jött egy ötlet, hogy miért ne keverhetném be egy barnásabb árnyalattal? Így aztán a Lovely K-lips Magic Dessert árnyalatú folyékony rúzsával mentem rá vékonyan, és egy csodaszép sötét bíboros-mályvás színt kaptam, amit már sokkal inkább el tudok képzelni hétköznapi viseletnek is, főleg most ősszel! Most azonban csak erről a rúzsról szeretnék véleményt alkotni és nem pedig kombinálva valami másikkal. Ugyanazt tudom elmondani erről az árnyalatról is, mint az előző ilyen bejegyzésben a 481-esről. Idő kell neki, míg teljesen megszárad, viszont akkor több órát is kibír minimális megkopással. Tapasztalatom alapján óvatosan lehet vele enni, inni, de érdemes azért 2 óránként ránézni, hogy hogy viselkedik. Összességében azt mondanám, hogy jók ezek a Trend It Up rúzsok. Én a matt árnyalatokat jobban szeretem, mint a fényeseket, de én alapból is jobban preferálom a matt rúzsokat, mert kevesebb odafigyelést igényelnek és kényelmesebb viselni őket. Az áruk tökéletes, 1.000 forint körül mozognak, ennyit szerintem bőven megér! Ha van kedvetek, próbáljátok ki, és írjátok meg a tapasztalataitokat! 😊😊

Térjünk át a bőrápolásra. Az első egy kakukktojás lesz, mert ezt a krémet nem most használom először, viszont újra megkaptam ajándékba a Kollégáimtól, és telitalálat, mert az első használatkor is nagyon szerettem! Ez nem más, mint az INelia Ultra Soft Cream with Goat Milk, azaz egy regeneráló arc- és testkrém kecsketejjel. Ez egy nagyon kellemes állagú és illatú krém. Én napi szinten használom esténként, és tökéletes hidratáltságot, valamint nagyon jó illatot ad a bőrömnek. Az egyetlen negatívum, hogy csupán néhány óráig tart a hatása, utána érdemes újra bekenni vele a bőrfelületet, ha egész napos hidratáltságot szeretnénk. Én éppen emiatt tértem át arra, hogy éjszakára kenem be vele a lábaimat, és reggel már egy másik testápolót használok. Számomra ez nem von le az értékéből, mert arra a néhány órára tényleg betartja azt, amit ígér. Egyébként a kecsketejes testápolók nagyon jó hatással vannak az érzékeny, száraz bőrfelületekre, emiatt a párom hátát is gyakran be szoktam kenni ezzel a krémmel esténként, és szerinte is nagyon jó, kicsit hűsítő hatása van. Ezen okokból kifolyólag valószínűleg újra is fogom vásárolni, ha elfogy. Ha jól értesültem, akkor pár száz forintba kerül ez a 200 ml-es krém a patikákban, szóval egyszer mindenképpen érdemes kipróbálni! 👌👌

A következő krém, amit szintén sikerült már korábban is kipróbálnom, de két hónapja újrarendeltem: az Avon Planet Spa Blissfully Nourishing Cream with African Shea Butter, vagyis egy afrikai shea vajjal felturbózott hidratáló krém a száraz részekre (kéz, könyök, sarok). Ezt a krémet tavaly karácsonyra Anyukám barátnőjétől kaptam, és nekem nagyon bejött. A shea vajnak köszönhetően remek állagú, nagyon finom illatú és hosszan tartó hatású is egyben. A száraz részekre tökéletes, bepuhítja a bőrt és szinte selymes hatást generál. Ugyan nem kell belőle olyan sokat használni a kívánt hatásért, viszont én napi szinten használom fürdés után a könyökömön, a térdeimen és a sarkaimon is, emiatt viszont elég hamar elfogy, mert sajnos csak 75 ml-es kiszerelésben kapható, és körülbelül 700 forintba kerül. Napi használat mellett én 3 hét alatt elfogyasztok egy tégellyel, úgyhogy csak ősszel és télen használom a hidegebb időszakokban, amikor amúgy is szárazabb a bőröm. 😊
Utolsóként következzen egy kézkrém, amit szintén a névnapomra kaptam, és szintén nagyon bevált: Garnier Intensive Care Repairing Hand Cream. Nekem ősszel és télen nagyon ki szokott száradni a kezem, naponta többször be kell kennem, különben repedezik össze vissza. Mióta ezt a krémet használom, azóta sokkal kevésbé történnek berepedezések, szóval az "extra száraz bőrre" jellemzést abszolút betartja. Ez egy glicerines, zsírosabb hatású krém, ennek ellenére nem hagy ragacsos bőrérzetet maga után, és nagyon jó az illata. Egészen hamar beszívódik és a következő kézmosásig/mosogatásig tökéletesen hat. Ajándék lévén eleinte nem tudtam mennyibe kerül, de a múltkor megtaláltam a Rossmannban és pont le volt akciózva 750 forintra, egyébként teljesen áron 1.000 forintba kerül. Mivel elég egy kisebb mogyorónyit használni belőle, sokáig kitart, én konkrétan már 1,5 hónapja nyüstölöm és még mindig majdnem félig van a tubus. Szerintem ennyi pozitívum bőven megér egy ezrest, úgyhogy biztosan újra fogom vásárolni, ha kifogytam. 👌👌

Kicsit hosszúra sikeredett ez a bejegyzés, de remélem nem volt unalmas, és hasznos információkat tudtam megosztani Veletek! 

Ha tetszett a "termékbemutató", akkor várlak Titeket további bejegyzésekkel is minden héten! Megtaláltok a Facebookon és a Pinteresten is. 

Szívesen elolvasom a kommentjeitek, ha van esetleg észrevétel, tapasztalat, tanács! 😊😊
Legyen szép napotok! 😘😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések