Alapozó, korrektor, rúzsok | Farmasi Makeup | Júniusi újdonságok

Sziasztok, üdv Mindenkinek! 

Sajnos a június hónap kicsit gyérre sikeredett új termékek vásárlása terén. Mivel csak 1 új terméket sikerült vásárolnom, így arra gondoltam, hogy júniusi újdonságokként inkább azokat a termékeket mutatnám be Nektek, amiket még korábban a Farmasitól rendeltem, és mostanra elég tapasztalatot sikerült begyűjtenem velük kapcsolatban. A termékek nagy részével elégedett voltam, de akadtak olyan tulajdonságok is, amik annyira nem tetszettek. Ha kíváncsiak vagytok, melyik vált be, és melyik nem, akkor olvass tovább.

\ ÚJ TERMÉKEK A FARMASITÓL /
Sminkelési sorrendben fogom bemutatni Nektek a termékeket, így akkor kezdjük a Stay Matte Mineral Enriched mattító alapozóval 02-es Porcellain árnyalatban, ami pórusminimalizálást, csillogásmentességet és matt végeredményt ígér. Hosszas tesztelgetés után úgy gondolom, ezeket be is tartja, de én minden esetben fixáltam púderrel az arcom egészén. Így átfénylés nélkül körülbelül 6-7 órát is kibírt, ami nekem teljesen megfelelő, mert kombinált bőröm van. Számomra a fedése is rendben van, de szerencsére nekem nincsenek nagyobb bőrhibáim, épp ezért nem is én vagyok a megfelelő tesztalany, ha alapozókról van szó, mert ritkán szükséges használnom őket. Az illata, textúrája kellemes, szépen el tudtam dolgozni. Számomra sminkszivaccsal volt a legegyszerűbb a felvitele, így abszolút nem volt maszkos, inkább természetesebb hatású. Az ára akciósan 2.200 forint körül volt, ami szerintem megérte, ha azt nézzük, milyen minőséget kaptunk a pénzünkért. Összességében elégedett vagyok a termékkel.

A következő egy korrektor: a Full Coverage Liquid Concealer 03-as Light Ivory árnyalatban. A színt pont eltaláltam, így tökéletesen tudom használni világosításra és bőrhibák elfedésére is egyben. A korrektor állaga, eldolgozhatósága és fedése rendben van. Az egyetlen, ami kicsit zavar, hogy az ecsete kisebb az átlagnál, így elég kevés terméket tud felvenni egyszerre, és sokkal többször kell mártogatni, mint az eddig használt korrektoraimat, pedig soha nem használok belőle sokat. Ettől függetlenül a termék összességében jó, és nem bántam meg, hogy megvettem. Pozitívan nézzük ezt a tulajdonságát is: könnyebben tudom felvinni a szemhéjamra a korrektort. Ez azért is fontos, mert én általában a szemsminknél a csillogósabb színt eldolgozott korrektorra szoktam felvinni, hiszen jobban megtapad rajta, és ilyenkor nem hátrány egy nagyon pici fejű ecset a korrektorhoz. Az ára 1.600 forint volt, szerintem teljesen jó.

Ugorjuk át a szemsminket, és következzen a Zen Extension Lash Mascara szempillaspirál, ami 1.300 forintba került. Alapvetően ezzel is elégedett vagyok, bár nem csinál olyan szép, hosszú szempillákat, mint az Essence Lash Princess, de szerintem jól használható. Nem vízálló, ennek ellenére tartós, és nem pereg le a szemem alá nap végére. A keféje teljesen egyenes, és még egy pozitívum, hogy 3 hónap használat után sem kezdett el nyúlni a festék, és nem csomósodott össze a kefén. Ezek miatt már megérte megrendelni, biztosan el fogom használni!

A következő két terméket nagyon megszerettem az utóbbi időben. A Farmasi folyékony matt ajakrúzsai nagyon pigmentáltak, könnyen ledolgozhatóak és lerobbanthatatlanok. Nagyon hamar totálisan mattra száradnak, és jól bírják az evést-ivást. Sok színben elérhetőek, így nehéz volt kiválasztani a 01-es Muave Pink és a 206-os Confident árnyalatokat. Előbbi egy igazi rózsaszínes nude szín, utóbbi pedig egy barnásabb mályva. Mindkettőt előszeretettel használom, és tervezek több színt is beszerezni belőlük, mert szerintem 1.500 forintért megéri megvenni őket.


Az utolsó termék a mai adagban a Be fit! fixáló spray, amit azért vettem meg, mert a korábban használt fixálóm kifogyóban volt. A Be fit! termékcsaládot a Farmasi 2020. januártól kezdte forgalmazni. Direkt úgy fejlesztette ki a termékeket, hogy azok sportolás közben vagy egy rohangálós nap folyamán is a helyükön maradjanak. A kollekció részei: színezett hidratálókrém, szempillaspirál, folyékony ajakszínező, átlátszó szemöldökspirál, CC púder, nedves törlőkendő és az általam is választott fixálóspray, ami használható frissítő sprayként és sminkrögzítőként egyaránt. Mivel zöld teát, magnóliakivonatot és aloe verát is tartalmaz, segít a bőr megnyugtatásában. Nekem tökéletesen bevált, nem irritálja a bőrömet, szépen helyén tartja a sminkemet, ráadásul nagyon finom permetet fúj, így valóban frissítő érzetet kelt. Ez a 115 ml-es kiszerelés 1.500 forintba került, amikor megrendeltem, és újra is fogom vásárolni, ha elfogy, mert tökéletesen teszi a dolgát!

Ezeket a termékeket rendeltem a Farmasitól, és összességében elégedett vagyok. Az általam megrendelt termékek minőségét jónak gondolom, és ár-érték arányban is megfelelőek. Ha Ti is próbáltatok már valamit ettől a márkától, írjátok meg kérlek, hogy mit tapasztaltatok, beváltak-e vagy sem!

Ha tetszett Nektek a cikk, akkor az egy like-al jelezhetitek felém, tudtok kommentelni is bármelyik felületen. Elérhető vagyok a Facebookon, a Pinteresten és az Instagramon is! 

Ezen kívül van egy Facebook csoportunk is, ahova várunk minden kedves blog írót, aki megosztaná velünk cikkeit, illetve azokat is, akik szívesen olvasnának különböző témakörökben! Ne habozzatok csatlakozni, ha van kedvetek! 


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések