B-Bomb, C-Glow | Geek and Gorgeous | Skinsmart.hu

Sziasztok, üdvözlök Mindenkit a blogon!

Néhány hete konstatáltam, hogy a niacinamide szérumom lassan elfogy, így szerettem volna újrarendelni a www.skinsmart.hu oldalról. Sajnos szomorúan láttam, hogy a The Ordinary termékek nagy része nincs készleten, így körbenéztem a webshopban, hogy okosabb legyek kicsit a termékkínálatukkal kapcsolatban. Ha érdekel Titeket, hogy mit rendeltem a már bevált helyett, és milyen eredményt hozott a váltás, akkor maradjatok velem.

\ GEEK AND GORGEOUS TERMÉKEK /
Mindössze kettő terméket rendeltem a webshopból, mindkettőt a Geek and Gorgeous márkától. Az első a B-Bomb elnevezésű niacinamide szérum, amit már a bevezetésben is megemlítettem. Annak ellenére, hogy ezt a szérumot több ismerősöm is kipróbálta, és nagy örömmel ajánlották, úgy voltam vele, hogy a The Ordinary szérum bevált, inkább maradok annál. Na de a készlethiány végül is meggyőzött arról, hogy érdemel a B-Bomb egy esélyt, és milyen jól tettem, hogy ezt a terméket választottam! Számomra sokkal jobban bevált ez a niacinamide szérum, mint a korábban használt, holott az is remek volt! Mióta ezt használom, teljes mértékben eltűntek a pattanások (bár korábban sem volt sok, de azért piros napok előtt mindig kijött 1-2 csúnyaság) az arcomról, a mitesszereim is megfogyatkoztak (már csak nagyon közelről lehet észrevenni néhányat az államon reggelente), és úgy veszem észre, mintha a pórusaim összehúzásában is segített volna egy kicsit. Szépen lemattítja a bőrömet és hidratáló hatása is van, mert körülbelül fele annyi arckrémre van szükségem, mint korábban. Szépen lehet rá sminkelni és néhány csepp eloszlatása az arcon elegendő a kívánt hatáshoz. Reggel-este használom, kötelező elem az arcápolási rutinomban! Az ára tökéletes, 2.490 forint, számomra annyira megéri, hogy legközelebb dupla adagot rendelek belőle!
A másik termékkel kapcsolatban eléggé vegyes véleményeket olvastam a Krémmánián. A véleményezők egy része nagyon szereti, a többiek pedig nagyon nem. Rengetegen írták, hogy mitesszereket és pattanásokat okozott nekik, ennek ellenére szerettem volna adni neki egy esélyt, de sajnos nálam sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ez a termék a C-Glow 15%-os C-vitaminos szérum, amit 2.990 forintért lehet megrendelni. Mivel köztudott, hogy a niacinamide és a C-vitamin ütik egymást, én úgy kezdtem használni, hogy a C-vitamint reggel, a niacinamide-ot este, de néhány nap után még több mitesszerem lett, mint volt. Annak ellenére, hogy végig hűtőben tároltam, olyan annyira büdös lett 1,5 hét elteltével, hogy elment a kedvem a használatától, ráadásul be is sárgult. Ekkor már úgy éreztem, hogy kicsit sok sebből vérzik a termék, így 1-2 hétig még a hűtőben pihent, de végül a kukában landolt (sajnos nem voltam elég gondos, és elfelejtettem fotót készíteni az üvegről, ezért van csak a doboza lefotózva). Nagyon sajnálom, mert sok jót olvastam a termékről, de a tapasztalataim alapján nem nekem találták ki. Ennek ellenére nem tántorodtam el az új termékek kipróbálástól. Az fix, hogy a niacinamide szérumot újra fogom rendelni, de szeretném letesztelni az "aPAD 20%-os azeclair szérumot" is, mert egyrészt több ismerősöm is ajánlotta már, másrészt a benne található azelainsav segíthet az enyhén rosaceas, kombinált bőrömön.
Ez most egy kicsit rövidebb véleményezés lett, mint amit tőlem megszokhattatok, de a kevesebb néha több alapon mára ennyit terveztem. Remélem, hogy hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést, és tudtam segíteni, ha esetleg vásárlás előtt álltok. 

Egy 👍-al jelezhetitek felém, ha tetszett a cikk, ezen kívül tovább követhetitek velem a blog életét a Facebookon, és elérhettek a Pinteresten, valamint az Instagramon is! 

Van egy Facebook csoportunk is, ahova Mindenkit szeretettel várunk, akik megosztanák cikkeiket, olvasnának női témákban vagy csak éppen szeretnének egy szuper és aktív közösség tagjaivá válni. 😊😊 Ha van kedvetek, nyugodtan csatlakozzatok! 


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések