| Arckrémek, arcradír | Februári újdonságok

Sziasztok Drágáim!

Sűrűn kérek elnézést Tőletek, mert megint kicsit elmaradtam a blogírással. Ennek a fő oka az volt, hogy az országban kialakult helyzet miatt az utóbbi 1-2 hét elég kaotikusra sikerült, és nem volt kiforrott, hogy a munkahelyemen hogyan fogjuk tudni kialakítani az otthoni munkavégzést a járvány idejére. Szerencsére sikerült megoldani, és kezdetét vette ez a folyamat csütörtöktől, így most volt időm hétvégén kicsit a bloggal is foglalkozni és több bejegyzést is elkezdtem kidolgozni.

Azzal a témával kezdtem, amivel NAGYON el voltam maradva, és tovább nem várathatott magára a dolog. Természetesen februárban is voltak tesztalany termékeim, amiket most már nyugodt szívvel tudok véleményezni, így következzenek az:

\ ÚJ TERMÉKEK FEBRUÁRBAN /
Február hónapban próbáltam kicsit az arcápolásra helyezni a hangsúlyt, így elkezdtem azokat az arcápolási termékeket próbálgatni, amiket még korábban rendeltem, de még nem volt kapacitásom arra, hogy beleépítsem őket a rutinomba. Kezdjük akkor az arckrémekkel, elsőként az Eveline márkától a retinolos és tengeri alga kivonatossal. Alapvetően jó véleménnyel vagyok az Eveline termékekről, bár volt már olyan, ami nekem nem vált be, de ettől függetlenül szerintem szuper termékeket forgalmaznak. Az egyik online patika webshopjában hatalmas leárazások voltak nemrég, és mivel anyukámnak rendeltem egy szintén Eveline arckrémet (ő évek óta az olívaolajosat használja), így gondoltam magamnak is nézek valamit, és őt választottam. Összefüggően 2 héten keresztül használtam minden reggel ezt a krémet, és szerintem jó hatással volt a bőrömre. Alapvetően ez egy hyaluronsavas krém, tehát elsősorban simítja a ráncokat, és fenntartja a bőr feszességét. Mivel 23 évesen szerencsére nekem még nem gyűlik meg a bajom a ráncokkal, így csak arról tudok beszámolni, hogy nekem felfrissítette a arcbőrömet és nagyon szépen, tartósan hidratált. Jó illata van, hamar beszívódik, nem hagy filmréteget és jól lehet rá sminkelni. Mivel elég sok összetevőt tartalmaz - retinolt, tengeri algákat, vitaminokat, selyemkivonatot többek között -, kicsit aggódtam, hogy esetleg bánthatja az eléggé érzékeny arcbőrömet, de szerencsére semmiféle irritációt nem tapasztaltam sem a használata közben sem pedig utána. És nevetséges áron jutottam hozzá, ugyanis az 50 ml-es kiszerelés körülbelül 700 forintba került. Nekem bevált egyelőre, és tervezek több fajta Eveline terméket is kipróbálni. Ők a tipikus példái annak, hogy egy olcsóbb árkategória is lehet ugyanolyan szuper, mint egy drágább. 😊
Térjünk át az Avonos termékekre: először az Avon Nutraeffects hidratáló nappali krémjéről szeretnék kicsit írni. Régóta használom ugyanebből a termékcsaládból a "ragyogást kölcsönző nappali krémet", amivel nagyon elégedett vagyok, de azt csak tavasszal és nyáron tudom használni, őszre és télre masszívabb krémet preferálok. Ezzel az arckrémmel alapvetően sikerült megbarátkoznom, gyorsan beszívódik, kellően hidratálja a bőrömet, és jól lehet rá sminkelni. 15-ös fényvédőt tartalmaz, ami azért pozitív. Az illata először furcsa volt, de hamar meg lehet szokni, és beszívódás után el is illan. Nekem nem pattogott ki tőle a bőröm, és azt sem vettem észre, hogy több mitesszerem lenne, mint amennyi átlagosan is szokott lenni. Az egyetlen szépséghibája, hogy ha mattító alapozót szeretnénk használni utána - ami alá azért szükséges a kellő hidratálás - , akkor nem elég belőle keveset használni (körülbelül dupla mennyiséggel volt olyan a végeredmény, ami nekem megfelelő volt), viszont én nagyon ritkán használok alapozót, így ez engem abszolút nem zavar. Az ára teljesen megfizethető, mert 1.300 forint körül rendeltem meg néhány hónapja, de 50 ml-es kiszerelés, szóval szerintem bőven megéri. 👌👌
A harmadik termék legyen egy arcradír: szintén Avon Clearskin Pore & Shine Control. Ezt a terméket azért rendeltem meg, mert számomra új volt a Clearskin termékek repertoárjában, és kíváncsi voltam a hatására. Nos, olyan nagy átütő hatásról nem tudok beszámolni, ettől függetlenül hetente egyszer mindenképpen használom, mert annyira szuper mentolos, frissítő érzetet ad az arcbőrnek, hogy már ezért is megéri felkenni és kicsit átdörzsölni vele az arcunkat. Én egy kisebb mogyorónyi mennyiséget szoktam eloszlatni az arcomon, és jó alaposan bedörzsölöm, aztán hagyom 10 percet fent, majd langyos vízzel nagyon alaposan leöblítem és hagyom natúran pihenni az arcomat. A használata után mindig felfrissül a bőröm, és totál komfortosan érzem magam. Nekem nem pirosítja ki az arcomat és irritációt sem tapasztaltam. Körülbelül 1.000 forintba került, és valószínűleg újra fogom rendelni, ha elfogy, mert szeretem azt a felfrissült komfortérzetet, amit ad. 😊😊

És akkor a végére hagytam azt a krémet, ami nekem mindennapos barátommá vált. Ez pedig nem más, mint az Avon Clearskin zöld teás 5 az 1-ben éjszakai arcápoló krém. Az arcradírral együtt rendeltem meg ugyanabból az okból kifolyólag. Az első pár használat után azt gondoltam, hogy ismét sikerült megvennem egy olyan krémet, aminek semmi hatása nincs...aztán bő egy hét után kezdtem szemmel látható javulást tapasztalni az arcbőrömön. Az esti arcápolási rutinom nekem nem túl hosszú: langyos vízzel arcöblítés, smink lemosása micellás vízzel, utána tonikkal áttörlöm az egész arcomat, végül használok egy niacinamide-os szérumot és jöhet ez a krém vékony rétegben. Az első, amit észrevettem a használata közben és után, hogy azonnal felfrissítette a bőrömet, és elkezdte megnyugtatni az egész felületet, emellett szuper puha lesz tőle az arcbőr. És ahogy leírtam, bő egy hét után kezdtem azt látni, hogy a kezdődő rosacea az orrom környékén halványodni kezdett és jóval kevesebb mitesszer jön ki azóta az államon és az orromon. Amióta használom, egyszer jött ki egy kisebb pattanás az orrom és a felső ajkam közötti részen. Reggelente tettem ebből a krémből az érintett területre egy minimális mennyiséget, jól belemasszíroztam, és segített gyors lefolyásúvá tenni a patti elleni küzdelmet. Az ára szerintem szuper. az 50 ml-es kiszerelés 800 forint, és nekem egy hónap használat után még mindig van a tubusban valamennyi, pedig napi szinten alkalmazom. Ebből is látszik, hogy nem kell sokat felvinni, ez még egy pozitívum. Nekem abszolút bejött, próbáljátok ki Ti is, ha van kedvetek! 😊😊
Február hónapban ezek a termékek vettek részt a tesztelési programomban. Összességében azt mondhatom, hogy elégedett vagyok velük, nem érzem egyelőre egyik terméket sem pénzkidobásnak. Ha ez változni fog, azt ígérem, hogy update-ben megírom! 😀 Ha volt már szerencsétek bármelyik termékhez, kérlek Titeket, írjátok meg a tapasztalataitokat kommentben. Ugyanebben a formában szívesen fogadok kritikát, ötletet, tippeket is. 😊

Remélem, hogy tetszett Nektek ez a bejegyzés. Ha igen, akkor az egy like-al tudjátok felém jelezni. Ezen kívül tudjátok követni a blog életét a Facebookon és a Pinteresten valamint újonnan az Instagramon is megtaláltok.

Pár nap múlva jövök Nektek egy új témával, ami még nem volt: olyan termékekről írok Nektek, amik nekem abszolút NEM JÖTTEK BE! Ha kíváncsiak vagytok, figyeljétek a feltöltést. Addig is Mindenki nagyon vigyázzon magára ezekben a vészterhes időkben! Maradjatok otthon, és olvassatok minél több blogbejegyzést különböző íróktól, mert szuper jó oldalakat találhattok. Töltsük hasznosan a napokat! Puszi Mindenkinek! 😘😘


UPDATE! 
A mai napon létrehoztam egy Facebook csoportot olyan tagok részére, akik szépségápolás, sminkelés, életmód és utazás témában írnak bejegyzéseket és szeretnék egy eleinte kisebb közösség elé tárni irományaikat! Természetesen azon tagok csatlakozását is várjuk, akik csupán olvasni szeretnének ezekben a témákban! A csoport az alábbi linken érhető el: https://www.facebook.com/groups/628471991062621/

Ha van kedvetek, ne habozzatok csatlakozni! Szeretettel várunk Mindenkit! 

\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések