Revolution X Carmi szemhéjpúder paletta - Kiss Of Fire

Sziasztok Lányok!

Már nagyjából 1 hónapja szeretném ezt a bejegyzést megírni Nektek arról a palettáról, amit nagy meglepetésemre az egyik nagyon közeli rokonomtól kaptam ajándékba, mert ő nem használta egyáltalán. A paletta, amiről beszélek a Revolution X Carmi - Kiss Of Fire palettája, amit heteken keresztül teszteltem, hogy megfelelő információt tudjak adni Nektek.

Maga a paletta szerintem gyönyörű. 10 szemhéjpúdert és 2 highlighterként is használható színt tartalmaz. Ezekből az árnyalatokból viszonylag sokféle smink kihozható szerintem, egészen sokoldalú a kivitelezés. Mielőtt nekiálltam tesztelni, készítettem swatchokat a kezemre, és akkor egészen meggyőzőnek tűntek az árnyalatok. A kipróbálásuk után egyaránt értek pozitív és negatív meglepetések.

Haladjunk akkor színről színre. A felső sorban található két highligher szín nekem nagyon bejött. A bal oldali egy totál fehér duochrome árnyalat, mivel van egy kicsi világos zöldes/halványsárgás csillogása, de abszolút pigmentált és egyaránt használható a szemöldökcsontra, belső szemzugba vagy egyszerűen highlighterként. A jobb oldali pedig egy csodaszép arany árnyalat, körülbelül ugyanazt tudja, mint az előbb említett fehéres. Kicsit jobban porzik, és óvatosabban kell bánni vele a pigmentáltsága miatt.

Csússzunk lejjebb egy sort. A bal oldali narancssárga és okkersárga színek brutálisan pigmentáltak, és nekem annak ellenére nagyon megtetszettek, hogy nem vagyok nagyon sárga párti. Jól eldolgozhatóak, nem porzanak, nem foltosak és tartósnak is nevezhetőek.

Alattuk közvetlenül láthatunk egy bordó színt, ami nekem szintén nagy meglepetés volt, mert eldolgozva gyönyörű burgundi lett a végeredmény, a fenti pozitív tulajdonságok rá is vonatkoznak.

Aztán jön egy fekete szín, ami nekem nem lett elsőre szerelem. Elsősorban azért nem, mert előszörre nem volt az a nagy átütő fekete szín, hanem jócskán építeni kellett. Ettől függetlenül szépen terül, tartós és sokoldalúan használható (pl. külső szemzugba, mozgós szemhéjra egy füstös sminknél, szemceruza fixálására).

A paletta közepén találhatunk két púderes rózsaszínt, amik nem matt színek. Épp ezért én vagy átmenet színként, belső szemzugba vagy egy erősebb szín világosítására használom leginkább. Alapvetően nagyon szeretem mindkettőt, mert nekem ez a kedvenc színem ruhában, táskában is. Ujjal vagy nedves ecsettel felvíve intenzívebb és tartósabb lesz a végeredmény!

És akkor jöjjön a két lila, amelyekhez én a legnagyobb reményeket fűztem, és amelyekben a legnagyobbat csalódtam. Egyszerűen nem tapad fel az ecsetre, és ha valamilyen csoda folytán sikerül is rávarázsolni, akkor sem lehet szép egyenletesre eldolgozni, mert nekem foltos maradt állandóan, pedig több satírozó ecsettel is próbálkoztam. Nagyon vérzik értük a szívem, mert ujjal kipróbálva gyönyörű színeket mutattak, de nyilván ujjal nem lehet olyan szép precíziós munkát végezni, mint egy ecsettel, főképp az ilyen sötétebb színek esetében. Úgyhogy sajnos ez a két szín nekem nagy dislike!

A paletta jobb oldalán még megbújik a többi intenzív szín között egy kicsit sötétebb, korallosabb rózsaszín, amit szintén építeni kell, de maga a végeredmény nem nevezhető rossznak. Előbb említett okok miatt én szinte csak átmenet színként használtam eddig, de majd még próbálgatom építeni, esetleg kombinálni más hasonló színnel. Annyit viszont bizton állíthatok, hogy átmenet színként kiváló, szépen terül és szuperül lehet ráépíteni a többi színt.

A végére hagytam a paletta talán legkirívóbb színét, ami nem más, mint a türkizkék a jobb alsó sarokban. Hát...azért nem estem hasra tőle. Maga a szín nagyon tetszik, viszont itt is erősködni kell, hogy feltapadjon az ecsetre. Nekem elsőre foltos lett, tovább kellett építenem és 2 ecsettel felváltva próbálkoznom, hogy olyan legyen a vége, ahogy szerintem oké. Ezért cserébe viszont tartós sminket kaptam, ami sminkfixálóval kibírt egy hajnali 3-ig tartó bulit is, ez mindenképpen pozitív. Viszont van egy hasonló szín az Essence Bloom, Baby, Bloom! palettában, ami viszont sokkal inkább bevált, de erről majd egy külön cikkben szeretnék Nektek beszámolni!

Összességében elégedett vagyok a palettával, mert a színek 80%-a szépen használható. Tapasztalataim szerint minden palettában van 1-2 kakukktojás, de ez számomra nem von le az értékéből. Ami egyébként 4.290 forint a Pink Pandán, de jelenleg (2020.03.09-én) 37%-al csökkentett, akciós áron lehet hozzájutni, 2.690 forintért. Miután kipróbáltam azt mondanám, hogy valószínűleg teljes áron is megvenném, de akciósan meg pláne megéri a fent említett okok miatt. Ha van rá mód, és lehetőség, próbáljátok ki és írjátok meg, Ti mit tapasztaltatok! 😊😊

Ennyit szerettem volna megosztani Veletek ezzel a palettával kapcsolatban. Ha tetszett ez a cikk, akkor egy like-al jelezhetitek Nekem, illetve követni is tudtok a Facebookon valamint a Pinteresten

Tartsatok Velem legközelebb is, addig is szép napokat kívánok Mindenkinek! 😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések