Indola Colorblaster hajszínező balzsam

Üdvözlök Mindenkit az oldalon!

A mai bejegyzésben egy hajszínező balzsamról szeretnék Nektek kicsit bővebben írni és beszámolni a tapasztalataimról. Egy korábbi cikkemben megírtam Nektek a hajápolási rutinomat. Abban szerepel, hogy nekem alapvetően hosszú, göndör, barna hajam van, amit nyár végén megbolondítottunk egy rose gold ombre festéssel (a felső rész maradt eredeti barna, az alja körülbelül 20-25 centin lett rose gold). Sajnos nekem is szembesülnöm kellett azzal, amivel szerintem minden kicsit extra hajszínt viselő nőnek, hogy hiába megyek fodrászhoz 4 hetente festetni, 2-3 hajmosás után bizony már abszolút nem olyan a szín, mint frissen festve. Én pár hete megelégeltem azt, hogy 2-3 hajmosás után már vállalhatatlan a hajszínem és kerestem egy olyan terméket, ami segít szinten tartani a színt. Ha kíváncsiak vagytok erre a termékre, akkor olvassatok tovább.


Kicsi keresgélés után rátaláltam az Indola Colorblaster hajszínező balzsamára, amit én első körben 2 színben rendeltem meg: a "Mayfair" (vörös) illetve a "Willow" (pink) árnyalatban. Azt gondoltam, hogy összekeverve talán el fogom találni a színt. Annyiban tévedtem, hogy a pinkre nem lett volna szükség egyáltalán, mert a vörös önmagában megállja a helyét, nincs szükség világosításra.

Ahogy használom a terméket:
A megszokott módon megmosom a hajamat (sampon, balzsam), majd átdörgölöm törölközővel, és kifésülöm. A törölközőszáraz hajra viszem fel a 8-10 pumpányi hajszínező balzsamot, és alaposan belenyomkodom a hajamba (nekem majdnem fenékig érő hajam van, ezért használok többet belőle). 10 percig hagyom rajta, majd alaposan kiöblítem meleg vízzel.

Pozitívumok a termékkel kapcsolatban:
  • egyedi összetevőket tartalmaz
  • kellően pigmentált, emiatt igazán szép végeredményt kaphatunk 
  • használat után a haj jó illatú 
  • nagyon jól bepuhítja a hajat, és könnyebb utána kifésülni még az én rakoncátlan tincseimet is 
  • tetszik a pumpás kiszerelés, kevésbé pazarolható a termék 
  • ár/érték arányban teljesen megfelelő, mert 1.990 forint egy 300 ml-es kiszerelés, ennek ellenére én már legalább egy hónapja használom minden második hajmosásnál és még bőven a flakon felénél járok. 
Amivel vigyázni kell:
  • gumikesztyű használata KÖTELEZŐ, mert az intenzív pigmentáltság miatt a balzsam nagyon megfogja a kezünket, és szinte lemoshatatlan (sajnos én a legutóbbi alkalommal sietség miatt nem bajlódtam gumikesztyűvel...meg is lett az eredménye, mert sikálhattam a tenyeremet majdnem negyed órán keresztül...citromlé, kávézacc, micellás víz, tonik és mosogatószer együttes hatása kellett, hogy vállalható legyen a tenyérszínem).
  • a fent leírtak miatt ügyelni kell arra, hogy olyan ruhában végezzük a hajszínezést, amit nem sajnálunk, mert bár a mosógépben kijön a folt, de azért nem árt otthoni ruhát "beszínezni" és nem pedig valami drágább darabot. 
  • a termékleírás alapján 10 hajmosásig tart a színezettség...hát ez azért nem állja meg a helyét. Én minden második hajmosásnál alkalmazom, ha teljesen szinten szeretném tartani a színemet. 
  • a szemünkbe, szánkba ne kerüljön, ha egy mód van rá. Ha mégis, akkor alaposan ki kell öblíteni! Esetleges későbbi panaszok esetén irány a doki, hiszen mégiscsak vegyi termékről van szó! 
Összességében azt mondhatom, hogy nekem abszolút bevált ez a termék. Ha elfogy, újra is fogom rendelni, de csak a "Mayfair" árnyalatot, mert a pinket egyenlőre nem is tudom, hogy mire fogom elhasználni. Több árnyalat is elérhető ezekből a hajszínezőkből, most már gyakorlatilag minden fajta illetve színű hajra találhatunk megfelelőt. Én a www.szepseglabor.hu oldalról rendeltem meg, de láttam már több olyan fodrászatban is, ahol kaphatóak Schwarzkopf termékek. Ha Ti is ilyen "színproblémával" küzdötök, akkor szerintem egyszer mindenképpen érdemes kipróbálni. Remélem, Nektek is szerencsétek lesz vele! 👌😊

Az alábbi linken megtaláljátok a jelenleg forgalomban lévő árnyalatokat, így a "Mayfair"-t is, amit én használok: https://szepseglabor.hu/kereso/search?keyword=colorblaster&option=com_virtuemart&page=shop.browse&search=true&view=category&limitstart=0

Remélem tetszett Nektek a bejegyzés, és tudtam számotokra használható információkat is nyújtani a termékkel kapcsolatban. Ha ez így van, akkor nyomjatok egy like-ot, és/vagy kövessétek be a Dorina Blogja Facebook oldalt, hogy a soron lévő cikkekről se maradjatok le! A Pinteresten is megtaláltok.

Hamarosan újra itt, addig is vigyázzatok magatokra! 😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések