Nem jött be... | alapozó, szemhéjpúder paletta, micellás víz, sampon

Sziasztok!

Megszokhattátok Tőlem, hogy mindig őszintén véleményezem az általam kipróbált termékeket. Sokszor előfordul, hogy beletrafálok és beválik egy adott termék, viszont arra is akad példa, amikor nagyon nem. Összeszedtem Nektek néhány újdonságot, amik többszöri tesztelés után sem bizonyultak hasznosnak, jónak számomra. Lássuk!

\ TERMÉKEK, AMIK NEM VÁLTAK BE... /
Első helyre venném a 4 közül azt, ami a legnagyobb csalódást okozta Nekem. Ez pedig nem más, mint a Terra Naturi Silk Matt alapozó, amit én a legvilágosabb 01-es Natural Beige árnyalatban vettem meg egy Müllerben. Két okból kifolyólag vettem meg a terméket: egyrészt, mert régóta szerettem volna egy natúr kozmetikumot kipróbálni, másrészt pedig meglepően olcsó volt, és érdekelt, hogy miért. Amikor kipróbáltam, már kezdtem sejteni az okát. Egyrészt a szín...a 3 elérhető árnyalat közül a legvilágosabbat vettem meg, és az is sárgás beütésű volt, tehát, akinek rózsaszínesebb az alaptónusa, az biztosan nem fogja szeretni. Az állaga alapvetően tetszett, mert egy krémes, könnyű alapozóról van szó, emiatt azt gondoltam, hogy könnyű lesz felvinni és eldolgozni a bőrömön. Sajnos óriásit tévedtem, hiszen annyira gyorsan száradt, hogy az "előre felpettyezzük az arcunkon és utána eldolgozzuk" módszer egyáltalán nem vált be, ugyanis mire a jobb felét eldolgoztam, a bal totálisan megszáradt foltokban, emiatt ELDOLGOZHATATLAN lett! Következő próbálkozásra a kézfejemre tettem a termékből, sminkszivaccsal próbálkoztam 1-1 területre felvinni, eldolgozni és úgy tovább haladni. Ez a módszer szintén nem vált be, mert csíkos maradt a végeredmény. Próbálkoztam ecsettel, szivaccsal, nedves szivaccsal egyaránt, de mindenhogyan borzalmasan nézett ki az arcomon függetlenül attól, hogy fixáltam-e púderrel vagy sem. A fedését se mondanám valami jónak, mert nekem szerencsére nincsenek nagyobb bőrhibáim, csupán néhány mitesszer az államon és az orrom környékén, de sem ezeket, sem a tág pórusaimat nem fedte el (primer használatával sem). Az egyetlen pozitívum az árán kívül (1.300 forint körül volt) a jó illata, de egyébként számomra abszolút a nullával egyenlő ez a termék. Értelemszerűen nem fogom elhasználni. 👎
A következő termék legyen egy szemhéjpúder paletta, amiben szintén csalódtam: Revolution Pro Supreme Eyeshadow - Intoxicate színkombinációban. Őt még jó pár hónappal ezelőtt a Pink Pandáról rendeltem meg körülbelül 2.000 forintért. Amikor megérkezett, rögtön észrevettem, hogy a színek abszolút nem olyanok, mint a fotón voltak. Jó pár árnyalattal sötétebbek a valóságban, emiatt már kicsit átvertnek éreztem magam, mert pontosan 6. és 7. lilásabb beütésű színek miatt szerettem volna kipróbálni. Mondanom sem kell, hogy lilás árnyalatot 1%-ban sem tartalmaz egyik sem. A másik problémám az volt, hogy az oszlopok nagyon keskenyek, így egy nagyobb, satírozóecsettel nehézkes felvenni a színt. Az árnyalatok nagy részre porzik, és a világosabb színek abszolút nem pigmentáltak. A narancssárgás színek olyan intenzív, téglásabb árnyalatok, amiket én abszolút nem használok, mert erősnek érzem. Az egyetlen szín, amit tudtam hasznosítani árnyékolásra, az a legutolsó sötétbarna, de ezt én kevésnek érezem ahhoz, hogy szeressem ezt a palettát. Az egyetlen, ami vigasztal, hogy nem volt túl drága, de azért fáj érte a szívem. 😕


Ugorjunk akkor tovább a harmadik termékre, ami az Eveline Facemed+ tisztító micellás vize. Azért vettem meg, mert a Krémmánián alapvetően pozitív véleményeket olvastam róla, gondoltam 1.200 forintért egy próbát megér. Nem a legrosszabb micellás víz, amit valaha használtam, de az általam rendszeresen használt Garnier micellás víznek a közelében sincs. Nem szedi le annyira hatékonyan a sminket, ahogyan én azt elvárnám. Elég sokat kellett belőle használnom, mire maradéktalanul eltávolította az egész sminkemet az arcomról. Én ritkán használok ugye alapozót, de még az egyszerű szemsminket is 2 vattával szedtem le. Ami pozitívum, hogy nem bántotta a bőrömet, nem pattogtam ki tőle, nem csípte a szemem és valóban minimális szinten mattította az arcomat, de körülbelül ennyi, amit mondani tudok róla. Nekem a Garnier jobban bejött, ezt inkább azoknak ajánlanám, akik maximum csak szemceruzát és spirált használnak. Én nem fogom újravásárolni, egyenlőre maradok a beváltnál!
És akkor az utolsó egy hajápolási termék: Head & Shoulders Repair and Care sampon. Sajnos korpásodásra hajlamos a fejbőröm, így mindig igyekszem olyan sampont használni, ami képes ezt a problémát kiküszöbölni és tünetmentesíteni. Ennek reményében vettem meg ezt a sampont, de sajnos egy komplett flakon elhasználása után sem láttam pozitív változást. Igaz, rosszabb sem lett a helyzet, de ennél azért többet várnék el egy sampontól. Ami a legnagyobb negatívum, hogy nem tett semmit a korpásodással, holott direkt emiatt vásároltam. Ezen kívül nagyon kiszárította a hajamat, balzsam használata után is annyira gubancos lett az egész, hogy komoly erőfeszítés volt kifésülni. Ja, és iszonyatosan leszívta a festéket a hajamról, szó szerint kifakult tőle. Mivel abszolút nem vált be, így bizonyosan nem fogom újravenni, így most egy ideig visszatértem ahhoz a samponhoz, ami évekig jó szolgálatot tett: a Head & Shoulders Classic Clean samponhoz.

Ezek voltak az elmúlt pár hétben azok a termékek, amik többszörös próbálkozás után sem váltak be. Remélem nem bánjátok, ha segítő jelleggel néha ilyen bejegyzéseket is megosztok Veletek, szerintem ilyenek is kellenek. 😊

Ha tetszett Nektek ez az írás, akkor azt jelezhetitek felém egy like-al, vagy követhetitek az oldalt a Facebookon. Ezen kívül megtaláltok a Pinteresten és az Instagramon is. 

Van egy Facebook csoportunk is, ahol szeretettel várunk Mindenkit, aki megosztaná a bejegyzéseit a közösségünkkel és azokat is, akik mindezeket elolvasnák. Ha csatlakoznátok, kattintsatok az alábbi linkre és lépjetek be: 


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések