Kedvenc dekorkozmetikai termékeim

Sziasztok, üdvözlök mindenkit újra az oldalon!

Amint láthatjátok, megújult kicsit a blog design, illetve egy Facebook oldalt is készítettem a bloghoz, amit össze fogok hangolni a bejegyzésekkel. A linket minden bejegyzés alján megtaláljátok! 😊

Tegnap arra gondoltam, hogy mivel nem tudok 2-3 naponta süteményeket kreálni, így jó lenne új témákat is bevezetni. Elsőként egy nagyon csajos témát gondoltam, de ez a címből ki is derül. A mai bejegyzésben az én kedvenc dekorkozmetikai termékeimről fogok írni. Egy átfogó leírásra gondoltam, véleménynyilvánítással és fotókkal. Vágjunk is bele! 👉

\ KEDVENC DEKORKOZMETIKAI TERMÉKEIM /
Alapozó:
Én nem sokszor használok alapozót, mert szerencsére még nincs rá túlzottan szükségem. Viszont amikor látom, hogy kicsit elgyötörtebb az arcom, vagy kicsit kipattogok, akkor egészen vékony rétegben kettő kedvenc alapozómat szoktam használni.
Az egyik a L'Oreal Infallible 24 órás mattító alapozó. Ez a termék nekem teljes mértékben Jolly Joker választás volt. A 11-es Vanilla árnyalatban rendeltem meg a Notino.hu oldalról. Itt kitérnék kicsit arra, hogy ha ilyen termékeket rendeltek online, mindenképpen érdemes előtte drogériákba bemenni, és a kézfejünkön kipróbálni a tester terméket, hogy ne nyúljunk mellé a színválasztással, ugyanis azt vettem észre, hogy az oldalakon feltüntetett szín a valóságban mindig kicsit sötétebb. Na de kanyarodjunk vissza: ez egy teljesen mattra száradó alapozó. Ha valakinek zsíros vagy kombinált a bőre, az nagyon fogja szeretni, viszont száraz bőrön ez nem fog jól állni, pontosan azért, mert mattra száradó. Ez az az alapozó, amit ha reggel 7 órakor felkenek, még délután 5 órakor is jó állapotban van, és ehhez az eredményhez képest azt gondolom nem drága, hiszen 2.490 forintért lehet a Notino-n megrendelni. Nyilván drogériákban drágább, de megéri a pénzt!
https://www.notino.hu/loreal-paris/infallible-mattito-make-up/


A másik a Maybelline Fit me! Matte+Poreless alapozó 115-ös színben, amire azért esett legelőször a választásom, mert a Krémmánián egész jó véleményeket olvastam, és a kombinált bőröm miatt mindenképpen olyan alapozót kerestem, ami mattra szárad. Utóbbi okán érdemes aláhidratálni bőven. Én alapvetően jó véleménnyel vagyok róla, nem maszkhatású, viszont azt vettem észre, hogy azért nem tart ki reggeltől estig. Körülbelül 6-7 óra után elkezd átfényleni. Ettől függetlenül nem rossz a termék, ár/érték arányban szerintem teljesen jó. Én a Notino.hu oldalról rendeltem 1.900 forintért 2 hónapja. Nem napi használattal még bőven félig van. Szerintem megérte!
https://www.notino.hu/maybelline/fit-me-matteporeless-make-up/


UPDATE!!! Sajnos valószínűleg nem fogom tudni tovább használni a terméket. Azt gondoltam, hogy ha 2-3 használat után jó a bőrömnek, akkor továbbra is jó lesz. Sajnos kiderült, hogy nem, ugyanis kb. 1,5 hete azt vettem észre, hogy kipattogok tőle, és elég látványosan. Tesztelgettem még pár napig, és kizárólag azután jöttek ki a pöttyök, amikor ezt a terméket használtam. Ettől függetlenül ez nem a termék hibája, hanem az én bőröm túl érzékeny. Így most újra keresem azt az alapozót, amit mindig tudok használni, amikor éppen szükségem lenne rá, és nem lesz tőle csúnya a bőröm. (Tegnap vettem egyet, amit már régóta ki szerettem volna próbálni. Egy későbbi bejegyzésben lesz róla szó, most még tesztüzemben van. 😉)

Korrektor:
Az én kedvenc korrektoromat körülbelül 2 hónapja fedeztem fel a Glamour napok során. Ez nem más, mint a Maybelline Fit me! korrektor 15-ös árnyalatban. Ez a legvilágosabb árnyalat, amivel én találkoztam. Nekem pontosan passzol az arcszínemhez, és teljes áron sem kerül sokba, ha jól tudom, akkor 1.800 forint körül mozog az ára. Én csak a szemem alá használok korrektort, így az első tubusom még körülbelül félig van. Csak ajánlani tudom, ha egy olyan korrektort kerestek, aminek abszolút nincsen "mű" hatása, és természetesen terül az arcon. Most, hogy beköszöntött a nyár, elképzelhetőnek tartom, hogy a fokozatos barnulások után majd át kell váltanom eggyel sötétebb színre. Majd tesztelem, és valamelyik későbbi bejegyzésbe beleépítem. 😊
https://www.notino.hu/maybelline/fit-me-korrektor/



Púder:
A púder nálam az a termék, amiből már nagyon sok fajtát kipróbáltam, és az egyetlen, amelyik maximálisan bevált, az a Rimmel Stay Matte púder 001-es Transparent árnyalatban. Igazából nem szeretnék litániát írni róla, röviden tömören a "szuper jó" kifejezéssel tudnám jellemezni. Mattító hatású, szépen fed, nem színezi el a korrektort (ami azért sok púdernél probléma), kellemes az illata és tartós! Szépen fixálja az alapozót, bár én simán a hidratált bőrömre is fel szoktam vinni, eltünteti a fénylést. A bolti ára engem megdöbbentett, 2.390 forint volt legutóbb, amikor láttam. Na most a Notino-n 1.090 forint...igen jól látjátok! Úgyhogy összességében azt gondolom, hogy ezeket a termékeket érdemesebb megrendelni onnan, hiszen ugyanazt kapod fele áron, még úgy is, hogy a postaköltség kb. 900 forint. https://www.notino.hu/rimmel/stay-matte-puder/



Kontúrozás: 
Én körülbelül fél éve kezdtem intenzívebben sminkelni magam, napi szinten. Azóta használok kontúrozó palettát is. Eleinte a Lovely bronzosítóját, pirosítóját és highlighterét használtam, azok is szuperek! Viszont eszembe jutott, hogy praktikusabb lenne egy olyan termék, amiben mindhármat megtalálom. Így vettem meg szintén a Glamour napokon a Rimmel Kate Moss kontúrozó palettáját, és imádom! 😍 Nekem a 02-es Coral Glow árnyalatban van meg, és a színek tökéletesek a bőrömhöz. Ebből is vannak testerek a boltokban, ki lehet próbálni a többi árnyalatot is, nekem ez bevált. A bronzosítója egy számomra meleg barna árnyalat, a pirosítója kicsit ilyen korallosabb szín, a highlighter pedig egyszerűen csodálatosan csillog! Csak ajánlani tudom! Notino-n elérhető, 1.690 forint az ára, drogériákban majdnem egy ezressel drágább, de azt gondolom, hogy még azt a pénzt is megéri! https://www.notino.hu/rimmel/kate-arckontur-paletta/p-15708885/



Szemhéjpúderpaletta:
Rengeteg palettám van, mindenféle színűek. Viszont mégis amelyik igazán megfogott az a: Revolution I Heart Chocolate paletta. Egyszerűen fantasztikus a kivitelezés, hogy csoki formájú a külseje, és az illata is! Nekem ebből kettő fajta van meg: az egyik a "Rose Gold", a másik pedig a "Cranberries and Chocolate". Utóbbi szerelem lett első látásra, és ez nem túlzás! Minden fajta szemsminket lehet vele készíteni (hétköznapi, alkalmi, buli), gyönyörű, pigmentált színeket tartalmaz. Notino-n és Pink Pandán is lehet rendelni, boltokban még nem láttam. Először kicsit sokalltam rá a majdnem 4.000 forintos árat, de bebizonyította, hogy megéri az árát! Rengeteg fajta van már belőle, és mindig piacra dobnak 1-1 újat. Érdemes szemezgetni köztük! 😊
https://www.notino.hu/i-heart-revolution/chocolate-szemhejfestek-palettak/p-15833032/



Szemceruza és szempillaspirál: 
Erre sem szeretnék sok szót fecsérelni. Az én kedvenc szemceruzám a Galex Cosmetics - Lady Ann szemceruzája. Körülbelül 400 forintért vásároltam egy kisebb drogériában és tökéletes! Tartós, vízálló, nem kenődik el könnyen, normálisan lehet hegyezni! Ha jól tudom, több színben kapható, de nekem a fekete van meg.


Szempillaspirálból már rengeteget próbáltam. Volt ilyen márka - olyan márka, egyenes keféjű meg hajlított keféjű is, de ami a legjobban bevált az egy igazi olcsóság: az Essence I Love Extreme sötétkék szempillaspirálja. Ami legjobban tetszik benne, hogy nem kell nyolcvanszor áthúznom a pilláimon a kefét, párszor elég, és gyönyörű a finish. Picit nagyobb a keféje, így én alsó pillasorra nem ezt szoktam használni, hanem a másik kedvencemet: a Rimmel Extra Long Lash spirálját, ami ugyanúgy, mint az Essence-es, vízálló, és tartós! Felrakom reggel 7 órakor, és amíg le nem mosom este, addig tart. Mind a kettő nagyon olcsó, az Essence-es kb. 800-900 forint körül van, a Rimmel-es pedig Notino-n 1.170 forint, drogériákban valamennyivel nyilván drágább, de nem megfizethetetlen!
https://www.notino.hu/rimmel/extra-long-lash-szempillaspiral-a-hosszabb-es-szetvalasztott-pillakert/

Rúzsok, szájceruzák: 
A végére hagytam a személyes kedvencemet, ami minden smink megkoronázója: a rúzs és a szájkontúr ceruza. Ez az a termékcsoport, amiből nekem a legtöbb van, és notórius gyűjtögető vagyok. 😂 Mégis, ha ki kellene választanom a kedvencemet, akkor is csak két márkát tudnék megemlíteni: Essence és Lovely. Nekem mostanában nagyon tetszenek és beváltak a matt rúzsok, így legtöbbször azokat használom. A kedvenceim: Essence Velvet Matte rúzs 04-es és 06-os árnyalatban. 700-800 forintért lehet hozzájutni drogériákban ehhez a termékhez. A rúzs ugyan matt, de nem az a nagyon betonmatt, hogy nem lehet lekaparni a szánkról, viszont nem fogja be a poharat és tökéletesen tartós akár 2-3 óráig is. Utána egy kis renoválásra szorul, de nekem ennyi belefér. A 04-es egy gyönyörű mályvás árnyalat, a 06-os pedig az az igazi dögös piros. 😍
A másik pedig: Lovely K-lips folyékony, matt rúzs Sweety, Lovely Lips és Magic Dessert árnyalatokban. Na ez az a folyékony rúzs, ami kenterbe veri az összes nekem meglévő, márkás, matt rúzst, legyen az Maybelline, Max Factor, Loreal stb. Akár önmagában, akár egy másik, nem matt rúzsra kenem rá, szinte 1 perc alatt mattra szárad, nem kényelmetlen, nem szárítja ki az ajkaimat, és gyönyörű a finish-e. Én minden rúzs használata előtt teszek egy kevés Labello-t az ajkaimra, és arra viszem fel a terméket. Elképzelhető, hogy emiatt nem szárít. Írjátok meg, ha mást tapasztaltatok! 😉
Ezeket a rúzsokat szettben lehet kapni, hozzá passzoló kontúrceruzával együtt. Én 1.499 forintért vásároltam pár hónapja őket az egyik Rossmannban, szerintem abszolút megérte. A rúzsceruzák nem a kedvenceim, de működnek.

És ha már rúzsceruza, akkor nekem ebből is Essence. Méghozzá a Soft Contouring 14-es és 15-ös árnyalata. Körülbelül 400 forintba kerülnek ezek a szájceruzák, és szuper jók! Tartósak, könnyű őket felvinni, nem csúszkál az ajkaimon, könnyű őket hegyezni és gyönyörű színekben lehet kapni. Érdemes megnézni a repertoárt! 😉 A 14-es árnyalat egy kicsit bíborosabb, sötétebb szín, a 15-ös pedig egy igazi nude, barnás árnyalat. Csak ajánlani tudom.

Fixáló spray: 
Én minden nap használok fixáló sprayt, ha csak szemsminket csinálok és egy enyhe púderes, kontúrozós sminket, akkor is! Ugyanis tényleg hasznos! Azt vettem észre, hogy kevésbé kenődik a szemhéjpúder, egész egyszerűen egybe tartja a sminket. Én egy elég olcsó terméket használok: Avon Mark Magix fixáló spray. Akciósan 700 forintért rendeltem, abszolút bevált. Ezek után már ki sem próbálom a 2-3.000 forintos fixálókat, mert felesleges beleinvesztálni. Nem ragad a bőröm utána, szépen permetezi az arcot, csak ajánlani tudom!

Sminkeltávolítás: 
És akkor elérkeztem az utolsó termékcsoporthoz, és itt zárom a bejegyzést, mert kicsit hosszúra sikerült. 😄 Sminkeltávolításnál nálam csakis a micellás víz vált be. Próbáltam különböző kendőket, más fajta sminklemosókat, nem váltak be. Csakis a Garnier micellás víz az, ami nálam maradéktalanul eltávolítja a sminket és nem kell 5 percig sikálnom az arcomat. Jelenleg a kék fajtáját használom, de tervezek kipróbálni egy rózsaszín és zöld változatot is, egyenlőre ez a kék nekem tökéletes. Elég tartós is, mert 2 hónapja vásároltam, és még a fele megvan, pedig minden este használom. Ha jól emlékszem, akkor 1.700 forint körül volt az ára. Kicsit borsos első hallásra, de szerintem megéri. Ez a kék fajtája egy olajos, kétfázisú micellás víz. Azt olvastam, hogy ez az, amelyik legkevésbé roncsolja a szempillákat.

És akkor így a végére egy kis plusz. Sok kommentet olvastam Krémmánián, hogy a csajok bajba vannak, amikor egy betonmatt rúzst le kell szedni. Szeretném ajánlani Nektek a Lidl-ben kapható Cien arctörlő kendőjét erre a célra. 300 forintba kerül, 25 kendő van benne, nekem majdnem egy hónapot kitart, általában naponta egyet használok el. Most éppen a kéket használom, de van belőle rózsaszín változat, az is szuper.. igazából nem vettem észre különbséget. Maradéktalanul leszedi a legbetonosabb rúzst is, emellett ápol és felfrissíti az ajkakat. Én napközben is ezt szoktam használni, ha elmászkál a rúzsom: szépen letörlöm ezzel a kendővel, és újra felviszem. Tökéletes választás, nagyon ajánlom! 👌

Ezzel szeretném zárni a bejegyzésemet. Remélem tetszett Nektek, és hasznos információkat találtok benne. 

Megtalálható vagyok a Pinteresten és a Facebookon is. 
Ha bármilyen kérdésetek van, kommenteljetek! Ha tetszett a bejegyzés, akkor lájkoljátok az oldalt a Facebookon és kövessétek tovább a blogot! 
Legyen szép napotok! 😊😊


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések