| Alapozó, rúzs, dekorkozmetika | Júniusi újdonságok

Sziasztok, üdvözlök újra Mindenkit!

Arra gondoltam, hogy indítok egy "havi új termékek" sorozatot, amelyben minden hónap végén bejegyzésben rögzítem azokat a termékeket, amiket az adott hónapban vettem és tesztelgettem. Íme következzen sorozatunk első része:

\ ÚJ TERMÉKEK JÚNIUSBAN /

Kezdésként egy kevésbé izgalmas de annál hasznosabb terméket gondoltam, mégpedig a Jimjams márka pórustisztító tapaszát. Egyszerűen szuper jó a termék! Több éve küszködök a kitágult pórusaimmal és a mitesszereimmel, amik nem látványosak, viszont engem zavarnak. Főképp az orromon és annak környékén tapasztalom. Több éves próbálgatás után (különböző mitesszer elleni krémek, maszkok, arcradírok, tapaszok stb.) úgy érzem, hogy ez az a tapasz, amit már rég el kellett volna kezdenem használni. Körülbelül két hónapja találtam rá egy HerbaHáz üzletben, gondoltam kipróbálom, és milyen jól tettem! Több fajta van belőle, a fotón azt láthatjátok, amelyiket legutóbb vásároltam. 400-600 forint körül mozog az ára a különböző fajtáknak, egy dobozban 3 tapasz van. Én hetente egyet szoktam elhasználni akkor, amikor arcápoló rutint végzek (arcradír, arcmaszk). Nagyon jól odatapad az orrhoz, a lehúzása épp ezért kicsit nehéz és fájdalmas de megéri mert nagyon szépen kitisztítja a pórusokat. Használat után én át szoktam törölni a felületet egy kis tonikos pamaccsal és hagyom szellőzni. Ajánlom mindenkinek, hogy próbálja ki, szerintem szuper! 😊


A következő termék akkor legyen egy alapozó. A "kedvenc dekorkozmetikai termékeim" című bejegyzésben update-ben megírtam Nektek, hogy a Maybelline Fit Me alapozót sajnos nem tudom tovább használni. Így szükséges volt beszereznem egy új fajtát, és a Catrice HD Liquid Coverage matt alapozóját régóta szerettem volna kipróbálni, ezért beruháztam egyre, méghozzá a 020-as Rose Beige árnyalatban. Többszöri használat után azt hiszem megtaláltam az új kedvenc alapozómat. Szerencsére sikerült a megfelelő színt kiválasztanom, és nagyon tetszik ez a pipettás kiszerelés. Nem folyik össze-vissza, csak akkor ha megnyomom a pipettát. Az illata nagyon kellemes, és ez engem nagyon meglepett. Könnyen eldolgozható és tartós, nekem aláhidratálás és primer használata mellett kb. 6-7 órát is kibír. Én fixálom púderrel, és úgy tökéletes a finish. Nem maszkhatású, ami nálam nagyon fontos szempont, és az ára is megfelelő: 2.200 forintért vettem egy DM-ben. Bár nem mindennap használom, de most majd tesztelem, hogy meddig lesz elég. 😊
https://www.notino.hu/catrice/hd-liquid-coverage-make-up/

És ha már új alapozó, akkor új primert is választottam hozzá: Catrice Keep Me Matt primer. Az első benyomásom az volt róla, hogy nagyon szuper az állaga és kellemes eldolgozni az arcbőrön. Én primert csak és kizárólag a szemem alatt, az orromon és a homlokom középső részén használok, mert ott van szükség nagyobb fedésre a pórusaim és a mitesszereim miatt. Nagyon átütő különbséget nem vettem észre, mikor felkentem. Talán annyi, hogy kicsit összehúzta a pórusaimat, viszont az én arcomat nem mattítja le. Ettől függetlenül tény, hogy az alapozót jobban a helyén tartja, így biztosan fogom használni. Az utóbbi pár napban együtt tesztelgettem a fent látható alapozóval és együtt szuper teljesítményt nyújtanak. Szerintem megéri kipróbálni, az ára sem vészes: kb. 1.600 forint volt szintén a DM-ben.

Következő termék: az eddigi összes pirosítóm inkább barackosabb, korallosabb árnyalat. Hiányzott a repertoárból egy igazi dögös rózsaszínes pirosító (bár a szín a fotón sajnos nem túl rózsaszínes, de élőben csekkolható 😀). Sok jó olvastam és hallottam az általam követett videós csajoktól a Trend It Up Powder Blush pirosítójáról, így gondoltam, egy próbát nekem is megér. Hát őszintén azt mondom, hogy ennél jobb pirosítóm még sosem volt. Nekem a 030-as árnyalat van meg, több napja használgatom és mindennapos társammá vált. Kellően pigmentált, könnyű felvinni, nem kell építeni az arcon ahhoz, hogy a megfelelő színt megkapjuk és pofátlanul olcsó: körülbelül 800-900 forintba került a drogériákban. Mindenképpen ajánlom kipróbálásra, szerintem nem fogtok csalódni. Több árnyalatban is elérhető, érdemes szemezgetni köztük! 😉


A végére hagytam a személyes kedvenceimet, mivel mániákus gyűjtögető vagyok: Trend It Up Ultra Matte Lipstick rúzs és a hozzá illő Trend It Up Contour & Glide Lipliner szájceruza. Már épp indultunk volna a pénztárhoz, amikor megakadt a szemem egy gyönyörű árnyalaton, a 481-esen. Azonnal szerelem lett első látásra, mondtam: ezt visszük! Mivel ez egy elég vad, bíboros szín, és ilyen színben nincs kontúrceruzám, megvettem a szintén 481-es árnyalatú, hozzá passzoló ceruzát is. Alig vártam, hogy otthon kipróbáljam, és nagyon elnyerte a tetszésemet. A szín gyönyörű, kellően pigmentált, nem kellett ötször átmenni vele az ajkaimon. Eddig egyszer viseltem egy esti programon. Tapasztalat: nem pár perc alatt szárad mattra, szükség van legalább 30-35 percre ehhez. Viszont ha egyszer megszáradt, akkor egész tartós. Nekem kibírt egy 3 órás programot úgy, hogy közben ittam, ettem és beszélgettem, nem kellett ráigazítanom, úgyhogy azt gondolom, hogy simán megérte. A szájceruza alapvetően jó, könnyen használható, de nagyon óvatosan kell vele bánni, mert elég könnyen törik, jobban mondva könnyebben törik, mint mondjuk egy hegyezős szájceruza. A rúzs akciós volt, 700 forintért (eredeti ára kb. 900 forint), a szájceruza pedig ha jól emlékszem teljes áron 500 forint körül volt. Rengeteg árnyalat elérhető, sőt van a rúzsok közt a "matte" mellett "shiny" elnevezésű is. Abból a fajtából nekem van már 3 árnyalat, ami szintén bejött, és tervben van még egy matt változat beszerzése, előreláthatóan a következő hónapban! 😊

Ennyi terméket vásároltam ebben a hónapban, a sorozat július végén folytatódik!

Ha tetszett Nektek a bejegyzés és szívesen olvasnátok továbbra is a blogot, akkor kövessetek be a Facebookon, kommenteljetek és megtaláltok a Pinteresten is. 

Legyen szép napotok, hamarosan ismét új bejegyzéssel jövök! 😊😊


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések