Blogchallenge | áprilisi kérdéssorozat | Blogzaholic

Sziasztok!

Ma egy rendhagyó cikkel készültem Nektek, amilyen még nem volt az oldalon. Pár napja rábukkantam egy játékra a blogzaholic.blogspot.com oldalon, aminek lényege, hogy az általuk feltett 30 kérdést a bloggerek megválaszolhatják egy cikkben, és ezt közzétehetik oldalaikon. Nagyon megtetszett az áprilisi kérdéssorozat, emiatt úgy döntöttem, én is megválaszolom ezeket és megosztom Veletek, kicsit ismerkedős jelleggel is. Lássunk is hozzá ⟹

\ ISMERKEDJÜNK! 
ÁPRILISI KÉRDÉSSOROZAT BY: BLOGZAHOLIC /

1. Mit szeretsz a tavaszban?
Leginkább azt szeretem a tavaszban, hogy megújul a természet, (jobb esetben) megérkezik hozzánk a jó idő és a madarak elkezdenek csicseregni. Örömteli látvány, amikor napról napra látom, hogy virágoznak a fák és kinyílnak a virágok.

2. Van kedvenc tavaszi virágod?
Két kedvencem is van: az egyik a májvirág, a másik pedig a lila akác. Mindkettő gyönyörű színben pompázik és minden kertet feldobnak.

3. Melyik a kedvenc tavaszi illatod?
Ide is a lila akácot írnám, mert annyira jellegzetes, tavaszi illata van számomra, hogy ha sétálok az utcán, és látok, akkor rögtön odamegyek és óvatosan megszagolgatom.

4. Szoktál tavaszi nagytakarítást csinálni?
Amíg otthon éltem, Anyukámmal mindig csináltunk tavasszal egy nagyobb takarítást, ami a szokásos, alapos takarítás mellett általában a függönymosást, az ablaktisztítást, a szőnyegtisztítást és a lomtalanítást is magába foglalta. Fél éve különköltöztünk a párommal, és bevallom őszintén, húsvét előtt idén elmaradt a nagytakarítás, de azóta apránként be lett pótolva minden.

5. Mi jut eszedbe erről az évszakról?
Újjászületés, napsütés, kirándulás.

6. Szereted a kerti munkákat?
Nekem abszolút nincs problémám a kerti munkákkal. Igaz, nekünk sajnos nincs kertünk, de emlékszem, jó pár évvel ezelőtt mindig örömmel jártam le Nagynéném kertjébe segíteni meg persze friss zöldségeket nassolni és napozni. Remélem, 1-2 éven belül elkezdhetjük a saját kertünket is szépíteni. A párom is nagyon természetbarát, emiatt szeretnénk a későbbiekben majd családi házba költözni, ahol remélem, lesz erre lehetőségünk.

7. Mi az a tavaszi ruhadarab, ami nem hiányozhat a szekrényből?
Púder színű bőrdzseki. Tavalyelőtt sikerült beszereznem egy igazi csajos, púder színű bőrdzsekit, és egyszerűen imádom. 😍😍 Ha kicsit szellősebb az idő, mindig azt veszem fel, illetve esti programokhoz is szerintem tökéletes.

8. Kedvenc tavaszi étel?
Mivel nemrég életmódváltásba kezdtem (erről lesz majd külön bejegyzés), így egyre több friss zöldséget eszem, illetve különböző formákban feldolgozva is, például párolva, sütőben sütve, pürésítve. Az abszolút kedvencem az elmúlt időszakból a sült zeller volt. A zellert felvágtam csíkokra, összeforgattam fűszerekkel és olívaolajjal majd tepsiben sütőpapíron simán megsütöttem 15 perc alatt. Nagyon jó köretnek és egyszerű nasinak is.

9. Jobban odafigyelsz arra, mit eszel?
Nemrég életmódváltásba kezdtem, így én most rendkívüli módon figyelek arra, hogy mit eszek, de ennek nem csak tavasszal kell így lennie!

10. Te is megújulsz ebben az időszakban?
Azt gondolom, hogy igen. Alapvetően is jobb kedvünk van, ha süt a nap és szép az idő, de egy kis kirándulás, séta igazán fel tudja frissíteni a testünket és lelkünket egyaránt.

11. Sokat kirándulsz ilyenkor?
Mi a párommal nagyon természetközeliek vagyunk, emiatt az év minden szakában rendszeresen járunk sétálni és kirándulni. Egyik kedvenc közös hobbink, hogy olyan helyekre látogatunk el, ahol még sosem jártunk együtt, természetesen közelebbi úti célokról beszélek.

12. Tartod a húsvéti szokásokat?
Böjtöt sosem szoktam tartani, mert én minden nyáron végigcsinálok egy egyhetes dinnyekúrát, és az nekem bőven elég böjt. Viszont szoktunk tojásfát díszíteni, a lakást kicsit tavaszi hangulatba vágjuk és természetesen a tojásfestés sem maradhat el.

13. Szoktál tojást festeni?
Igen, szoktunk, ezt megválaszoltam az előző kérdésben.

14. Van kedvenc tavaszi zenéd?
Erre csak annyit tudok írni, hogy zene téren mindenevő vagyok (normális keretek között persze), és egy jó zene számomra egész évben hallgatandó.

15. Mik a terveid a tavaszra?
A legtöbb tervemet már elkezdtem megvalósítani, például ültettünk az erkélyre virágokat és fűszernövényeket. A tavaszi ruhavásárlás egy része is már megvolt, már csak pár apróság fog kelleni. Alapvetően egyébként nem szoktam nagyon tervezni, mert eléggé spontán emberek vagyunk a párommal, így ha jön egy jó ötlet, abba belefogunk.

16. Mi a kedvenc tavaszi smink terméked?
Ami egész évben is: a rúzs. A kedvenceim a folyékony, matt változatok. Ilyenkor tavasszal szeretem a harsány színeket, de a nude árnyalatok is mindennapos társaim.

17. Kedvenc tavaszi körömlakk trend?
Nem nagyon szoktam követni a körömlakk trendet. Én rendszeresen műkörmöshöz járok, és mindig olyan körmöt csináltatok, amilyen éppen tetszik. A Pinterestről szoktam inspirálódni. Igaz, tavasszal inkább a vidámabb színeket kedvelem, nyitottabb vagyok a virágmintákra, de ennyi.

18. Mit gondolsz a most kialakult helyzetről?
Ez egy nehéz kérdés. Szerintem ez egy hatalmas csapás mindenki számára, hiszen rengeteg gazdasági és egészségügyi problémával kell szembenéznünk, viszont ott a másik oldal, ami a természet és a Föld megnyugvása ebben a helyzetben. Szörnyű ez a vírus, és kegyetlen, hogy ennyi emberéletet követel, de véleményem szerint egy intő jelként kell vennünk ezt az egészet. Azt vallom, hogy a kölcsönös segítségnyújtás egy fokkal egyszerűbbé teheti a helyzetet, de remélem, hogy minél hamarabb visszaáll a béke az egész világban, és újra elkezdhetjük élni az életünket.

19. Otthon tudsz maradni, vagy muszáj elmenned dolgozni?
A munkahelyem lehetővé tette számomra a "home office" üzemmódot, így itthonról végzem el a munkámat, és hálával gondolok azokra az embertársakra, akik egészségüket kockáztatva mennek el minden nap dolgozni a közösségért!

20. Mivel töltöd az így kapott szabadidődet?
Próbálom produktívan eltölteni a szabad óráimat. Mindenre most több idő jut, mint eddig, legyen az blogírás, főzés, pihenés, olvasás, takarítás és még sorolhatnám.

21. Van olyan újabb „képességed” amit megosztanál velünk?
Azt vallom, hogy bármit meg lehet tanulni, amit szeretnénk, csak akaraterő és kitartás szükséges hozzá. Amiben úgy gondolom, hogy egyre ügyesebb vagyok, az a sminkelés, mert nagyon érdekel és sokat gyakorlok, de ezt nem nevezném képességnek.

22. Alakultak ki új hobbik nálad?
Inkább a régi hobbijaimat elevenítettem fel, mert sok mindenre nem mindig jut időm, ilyen például az olvasás. Mióta itthon vagyok, rengeteget olvasok és folyamatosan bújom az internetet, hogy melyik számomra új könyveket lehetne még beszerezni. Természetesen a könyvek nem olcsó mulatságok, emiatt limitálnom kellett a mennyiséget. Jelenleg havonta 1 új könyvet szerzek be, és próbálom a már meglévőeket is mind kiolvasni.

23. Szoktál otthon sportolni?
A nemrég elkezdett életmódváltásom miatt körülbelül 2 hete kezdtem el itthon sportolni. Régebben a Rubint Réka "20 perc önmagadért" című sorozatát csináltam, de nem volt eléggé hatékony, ezért váltottam a Body Project cardio edzéseire, amik izzasztóak és hatásosak eddig. Naponta 1 videót szoktam végigcsinálni, ami 25-35 perc változóan, de erről is fogok majd Nektek bővebben írni.

24. Milyen a napi rutinod?
Az alap dolgok sosem változnak: ébredés után kávé, utána leülök dolgozni. A munkám elvégzése után megcsinálom az itthoni teendőimet, mint például főzés, rendrakás ilyesmi. És délutántól pedig a pihenésre, hobbikra szánom az időt. Mindezek közben próbálom tartani a "napi ötször eszünk keveset" módszert és a mosást is munka közben szoktam elindítani, de szerencsére a párom segít a különböző házimunkákban, úgyhogy megoszlanak a feladatok.

25. Van olyan program, amit keresztülhúzott a koronavírus?
Igen, sajnos több ilyen program is van. Szerettünk volna Anyukámékkal elmenni Szabadkára ruhákat vásárolni még március végén, de ez ugye rögtön ugrott. Ezen kívül az augusztus elejére tervezett törökországi nyaralást is lemondtuk, mert azt gondolom, hogy most nem ez a legfontosabb. Az utazást más úti célra szeretnénk majd novemberben bepótolni, de majd még meglátjuk, mi lesz.

26. Rajtad is kiszokott jönni a tavaszi fáradtság?
Sosem érzem magam fáradtabbnak tavasszal, mint máskor. Nálam inkább télen szokott nagyobb fáradékonyság jelentkezni, mert a hideg idő totál elveszi a kedvemet mindentől, és legszívesebben csak a meleg takaró alatt lennék egész nap. De persze ez kivitelezhetetlen. 😂

27. Mit tervezel a tavaszi szünetben?
Ha lenne még ilyen, biztosan sok mindent terveznék. 😀 A mostani itthonlétet nem nevezném tavaszi szünetnek. Ha ennek vége lesz, akkor pedig örülni fogok, hogy ismét minden reggel mehetek a munkahelyemre, és egy ideig valószínűleg nem fogok szabadságra menni.

28. Kedvenc húsvéti ételed?
Természetesen a főtt sonka. Nagyon szeretem friss zöldségekkel és majonézes tormával. A főtt tojásért annyira nem vagyok oda.

29. Kedvenc tavaszi könyv, sorozat, film?
Tavaszi kedvenceim nincsenek, mert mint a zenénél is, ami tetszik, az egész évben tetszik. A kedvenc könyvem jelenleg a Miután sorozat elemei Anna Toddtól. 😍 Jelenleg a harmadik könyv felénél tartok, de csak úgy zabálom a könyvet. 😀 A kedvenc sorozatom még mindig a Tuti gimi, immáron 7. éve. Számomra lekörözhetetlen. Kedvenc filmekből pedig több is van, de különböző kategóriákban ezeket említeném: A remény rabjai, Pearl Harbor - Égi háború, Harry Potter sorozat, A bárányok hallgatnak és a Miután (kíváncsian várom a folytatást).

30. Mikor rakod el a téli ruháidat?
Körülbelül 3 napja pakoltam el a télieket és vettem elő a tavaszi, nyári darabokat. Minden évben áprilisban szoktam, a születésnapom környékén (ami 15-e), de persze ez függ attól is, hogy milyen az időjárás.

Ezek lettek volna az én válaszaim ezekre a kérdésekre, és remélem, hogy kicsit jobban megismertetek engem és az életszemléletemet is. Kérlek, legyetek kedvesek kommentben megírni, hogy tetszett-e ez a típusú bejegyzés, és szeretnétek-e még ilyeneket látni. 


Ha tetszett, akkor nyomjatok egy 👍-ot, vagy kövessétek tovább az oldal életét a Facebookon. Emellett elérhető vagyok a Pinteresten és az Instagramon is! 

Van egy Facebook csoportunk is, ahova várunk Mindenkit szeretettel, akik megosztanák cikkeiket, vagy olvasnának a megadott témákban. Ha van kedvetek, akkor nézzetek be és csatlakozzatok! 😊


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések