Mit kaptam a szülinapomra? I. rész | Pink Panda

Sziasztok Drágák!

Pár nappal ezelőtt ünnepeltem a 24. születésnapomat, és a párom idén nagyon kitett magáért, mert több fajta ajándékot is kaptam tőle, amiknek a kiválasztásában természetesen én segédkeztem, de így is nagyon örültem neki, hogy ennyi újdonsággal "meglepett". Arra gondoltam, hogy megosztanám Veletek, miket kaptam, fotókkal illusztrálva. Mivel egy bejegyzésnek nagyon hosszú lenne, így megfeleztem az ajándékokat és két részben fogok Nektek beszámolni róluk. Az első rész lesz a hosszabb, ugyanis egy Pink Pandán összeállított csomagról van szó, és az eredeti megrendelésem mellé kaptam egy Mystery Bag-et is. Lássunk neki!

\ SZÜLETÉSNAPI AJÁNDÉKAIM I. /
Kezdeném akkor azokkal a termékekkel, amiket én raktam be a kosárba. Elsőként a már régóta használt Catrice Liquid Camouflage korrektorát választottam a 010-es Porcellain árnyalatban, mert éppen fogyóban voltam belőle. Nagyon nem szeretném részletezni ezt a terméket, mert egy korábbi cikkemben is írtam már róla: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/10/szeptemberi-ujdonsagok.html. Ez a legjobb korrektor, amit valaha használtam, jól fed, könnyű eldolgozni és tartós a hatása. Olcsóságnak számít a a maga 1.200 forintos árával, úgyhogy én legtöbbször ehhez nyúlok, amikor sminkelek és már többször újravásároltam.

A második termékkel iszonyatosan mellélőttem, ugyanis régen sokat használtam a Lovely Curling Pump Up Mascara fekete szempillaspirálját, és szerettem volna újra megrendelni. Ez meg is történt, de sajnos csak a csomag felbontása után sikerült realizálnom, hogy a SÖTÉTKÉK verziót rendeltem meg. Hát őszinte leszek... azt se tudtam, sírjak vagy nevessek. 😂😂 A színe brutális, épp ezért csak és kizárólag egy kék buli sminkhez tudnám elképzelni. Egyszer próbáltam, mióta megvan (természetesen nem utcára menetel előtt) és maga a spirál ugyanolyan szuper, mint emlékeztem rá. A festék állaga, a kefék minősége is egyaránt tök jó, könnyű lenne használni is a kis kefének köszönhetően, de hát a színe az valami brutális. Nyilvánvalóan ezt utcára én biztosan nem viselném, így fogalmam sincs mit fogok kezdeni vele. Egyébként olcsó volt, 1200 forint körül, de óriási mellélövés, és kicsit idegesít, hogy nem ellenőriztem kellőképpen a megrendelést, mielőtt leadtam. Ettől függetlenül valószínűleg a fekete verziót be fogom szerezni egy Rossmannban. 😀

Jöjjön két folyékony, matt ajakrúzs. Az egyik a már régóta imádott Lovely K-lips Matte Liquid Lipstick "Magic Dessert" árnyalatban. Ez lesz a kakukktojás a rendelésemben, ugyanis ez nekem már megvan és Édesanyámnak rendeltem meg, mert neki is nagyon megtetszett, amikor egyszer kölcsönadtam neki. Egyszerűen imádom ezeket a rúzsokat, könnyű a használatuk, gyorsan totál mattra száradnak és olcsóak is (1.500 forint kontúrceruzával együtt). Nekem 4 árnyalat van meg: "Sweety", "Magic Dessert", Milky Brown" és "Lovely Lips". Ez a "Magic Dessert" egy nude barna árnyalat és nekem jól passzol az ajkaimhoz. Itt véleményeztem már korábban: https://dorinablogjamindenkinek.blogspot.com/2019/07/top-5-legjobb-ruzs-amit-eddig-vasaroltam.html. Nekünk bejött, és újra fogjuk vásárolni Anyukámmal! 😊😊

A másik rúzs, amit választottam a NYX Soft Matte Lip Cream, ezúttal a "Prague" árnyalat. Ebből a rúzsból nekem már megvolt a "Beijing" változat, ami egy szuper rózsaszín árnyalat, és nagyon elégedett voltam az állagával, a tartósságával és azzal, hogy gyorsan mattra szárad. Emiatt döntöttem úgy, hogy kipróbálok egy másik színt is, és emellett a gyönyörű bíboros mellett tettem le a voksom. Abszolút jó döntés volt, mert szerintem jól áll és ugyanazok elmondhatók róla, mint a rózsaszín társáról. Ez már egy picit magasabb árkategória, 2.600 forint volt, de szerintem nem megfizethetetlen, főleg ha azt nézzük, hogyan teljesít! Mindenképpen javaslom, hogy próbáljátok ki, hiszen rengeteg szín elérhető belőle, az ember alig tud választani. És külön tetszik, hogy az árnyalatok nagyvárosok neveit viselik! 😊
Az utolsó termék, amit én választottam, az hozzám hűen egy szemhéjpúder paletta, méghozzá a Makeup Revolution SophX "Extra Spice" palettája, amire őszintén szólva már régóta fájt a fogam, csak vártam, hátha akciós lesz és most szerencsém volt, mert 4.490 helyett 3.390 forintért jutottam hozzá. Ez egy gyönyörű paletta, nálam első látásra szerelem. 😍 Leginkább a barna különböző árnyalatait tartalmazza, de van benne néhány extrább szín is, mint például középen a pirosas (elnézést kérek, ha a fotó kicsit sötét lett, ezt csak utólag vettem észre). Összesen 18 színt tartalmaz, ebből 12 matt, és 6 csillogós. A színek kellően pigmentáltak, könnyen ecsetre vihetőek, majd eldolgozhatóak és nem maradnak foltosak. A csillogós színek akkor a legintenzívebbek, ha eldolgozott korrektorra viszem fel, de önmagukban is használhatóak. A legnagyobb pozitív meglepetést nekem az alsó sorban található 4. szín okozta: az a sárgának tűnő igazából egy csodálatos arany szín. A paletta szerintem egyaránt alkalmas hétköznapi és kicsit extrább sminkek elkészítéséhez is. Nálam telitalálat, és nyugodtan kijelenthetem, hogy ez lett a kedvenc palettám az elmúlt hetekben. 😍😍 Tartozik hozzá egy tükör is, ami szerintem még praktikusabbá teszi a terméket.

Ennyi lett volna a saját rendelésem, most következzen a Mystery Bag, aminek tartalma totálisan meglepetés volt. Először azt a terméket említem, ami nekem abszolút nem jött be: I Heart Revolution Lip Mask & Balm. "Cherry Pie", avagy cseresznyés pite illatban kaptam meg, és nagyon szerettem volna, ha beválik, de sajnos nem így lett. Az illata nagyon tetszett, igazi édeskés gyümölcsös. Biztosan éreztétek már azt egy jó illatú terméknél, hogy "Jaj, de szívesen megenném". Na én így voltam ezzel az ajakbalzsammal, de amikor kipróbáltam, szinte azonnal elkezdte csípni az ajkaimat, úgyhogy én gyorsan le is mostam. Utána még tettem két próbát, mindkettőnél megtisztított ajkakra vittem fel, és ugyanez a hatás. Mivel nekem nagyon érzékenyek az ajkaim, és hajlamos vagyok az ajakrepedezésre, sebesedésre, így nagyon megválogatom, mit kenek fel. Ami egy kicsit is kényelmetlen érzést nyújt, már mosom is le és rakom a fiókba. Sajnos erre a termékre is ez a sors vár, mert elhasználni biztosan nem fogom. Egyébként maga az állaga teljesen jó, kicsit ragacsos (de az ajakbalzsamok ilyenek), és több illatban elérhető (pl.: mangós). Az ára elég húzós szerintem, mert majdnem 2.000 forint, emiatt én biztosan nem venném meg teljes áron, de így meg pláne tiltólistára került a fenti okok miatt.

A következő termék, amit kaptam egy highlighter volt, ami első látásra nagyon szimpatikusnak tűnt: Makeup Obsession Highlighter "H102-es Pearl" árnyalatban. Ez egy olyan termék, ami önmagában is használható, de kipattintható a tokból és akár a márka egyes palettáiba is beilleszthető. Ez a koncepció nekem nagyon tetszik, és maga a kinézete is ötletes a csillag nyomással a közepén. Én alapvetően ritkán használok highlightert, de ha igen, akkor inkább az ezüstös fényűt preferálom az arany csillogású helyett. Ennél a terméknél a szín passzol is, gyönyörű, ezüstös fehér fényt képes az arcunkra varázsolni. Ami viszont nem tetszik benne annyira, hogy nagyon porzik akkor is, ha ecsettel viszem fel és akkor is, ha az ujjammal vagy egy sminkszivaccsal. Ettől függetlenül könnyű eldolgozni az egyes területeken, de ha nem fixáljuk a sminkünket, akkor nem túl tartós a hatása. Rákerestem a Pink Pandán, 1.400 forintba kerül. Szerintem ez egy elfogadható ár érte, viszont például a Trend It Up Natural Radiant Highlightere sokkal jobban bevált, és nagyjából ugyanennyibe kerül. 

És akkor az utolsó termék, ami ajándék volt, és ezzel zárom is a bejegyzést, az még egy szemhéjpúder paletta: Makeup Revolution Re-loaded kollekcióból a "Division" változat. Ennek a palettának nagyon örültem, hiszen nekem már három másik fajta megvan ebből a sorozatból - "Velvet Rose", "Basic Mattes" és "Newtrals 2" - és tudom hogyan teljesítenek. Azt kaptam ettől a terméktől, amit vártam is: könnyű eldolgozhatóság, tartósság és pigmentáltság. 15 hideg és meleg árnyalatot tartalmaz, ebből 12 matt és 3 csillogós. Ebben a palettában is leginkább a barna szín különböző árnyalatai jelennek meg, de van köztük néhány zöldes jellegű is. Egyaránt készíthető vele hétköznapi vagy akár egy vagányabb, füstösebb smink is. A narancssárgás árnyalatokat én inkább csak átmenet színként használom, mert elég haloványak. A sötétebb színek viszont meglepetést okoztak, hiszen nem maradnak foltosak, de azért vigyázni kell velük és megfelelő satírozóecset szükséges hozzájuk. A csillogós színek jól alkalmazhatóak. Nekem leginkább a korrektorra való felvitel vált be (cut-crease), mert úgy a legintenzívebb a színhatás, de ha csak egy gyors sminket teszek fel, akkor simán ecsettel is megoldható. Azt észrevettem, hogy az első sor legelső csillogós fehér színe egy duochrome szín, mert ha felvisszük a szemhéjra, van egy rózsaszínes csillogása. Úgyhogy összességében nagyon örülök a palettának, mert szerintem magamtól ezt a szín összeállítást az életben nem rendeltem volna meg, pedig egy kis ötleteléssel igazán szép sminkeket tudunk készíteni velük. Ezek a paletták nem drágák, hiszen 2.200 forintért lerendelhetőek, de kaphatóak a nagyobb Rossmannokban is. Nekem bejött! 😊👌

Összességében azt mondhatom, hogy pozitívan zárom ezt a termékválogatást, hiszen a termékek nagy százaléka bevált és örülök, hogy ezeket rendeltem illetve kaptam meg. Ezeken kívül még vissza van 3 termék, amikről a következő cikkben fogok írni, és ezek olyan termékkategóriák, amikről még sosem készült bejegyzés, de remélhetőleg tetszeni fog Nektek! 😊

Ha tetszett a cikk, akkor nyomjatok egy 👍-ot, és ha még nem tettétek, akkor kövessétek be az oldalt a Facebookon. Ezen kívül elérhető vagyok a Pinteresten és az Instagramon is.

Ezen kívül van egy Facebook csoportunk, ahova Mindenkit várunk szeretettel, akik esetleg megosztanák bejegyzéseiket vagy olvasnának szépségápolás, smink, életmód, utazás témákban! Ha van kedvetek, csatlakozzatok nyugodtan! 😊

Hamarosan a második résszel jövök Nektek! Addig is puszilok Mindenkit! 😘


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések