Mit kaptam a szülinapomra? II. rész | Cipő, táskák

Sziasztok!

Az első rész megírásakor megígértem Nektek, hogy lesz második része is a szülinapos ajándékoknak. Most jutottam el odáig, hogy sikerült fényképeket készítenem róluk. Nem szeretném sokig húzni ezt a bejegyzést, mert az előző ultrahosszúra sikerült, úgyhogy vágjunk is bele.

\ SZÜLETÉSNAPI AJÁNDÉKAIM II. /

Kezdeném akkor azzal a szépséges cipővel, amit a zapatos.hu oldalról rendelt meg Nekem a párom, de én választottam ki. Ez a cipő az "Evora bézs magassarkú szandál" nevet viseli, és műbőrből készült. Nekem mostanában nagyon megtetszettek a vastagabb sarkú szandálok, mert a tűsarkat abszolút nem kedvelem, telitalpú cipőből pedig már van egy pár, így emellett tettem le a voksom. A sarka 9 cm magas, ez még pont az a magasság, amiben tudok esztétikusan járni és a lábam is bírja. Amikor megérkezett a cipő, szinte azonnal beleszerettem és fel is próbáltam, szerencsére a méret is passzolt. Sokkal kényelmesebb, mint számítottam rá, és nem esett nehezemre járni benne, úgyhogy nálam ez telitalálat! 😍 Egyébként leárazva, 6.200 forintért vásároltuk meg.

Egy-két mondatot írnék a Zapatos webáruházról is. Eleinte nagyon szkeptikus voltam az online cipővásárlással, mert féltem, hogy nem lesz jó a méret. Erről a webáruházról jókat olvastam, így legelőször (tavaly augusztusban) egy sportcipőt rendeltem tőlük, gondoltam, azzal nem lőhetek mellé. És milyen igazam lett: az a sportcipő azóta is az egyik kedvencem a harsány színe és a kényelmessége miatt. Ezeken kívül plusz pont jár neki, hogy zártsága ellenére nem fülled be a lábam, így levételkor is nyugodt lehetek. 😀 Akkoriban éppen le volt árazva, így 6.400 forintért jutottam hozzá. A sportcipőn felbuzdulva vásároltam egy balerina cipőt is tőlük, ami szintén szerelem lett. Nagyon megtetszett ez a pálmaleveles minta ruhában és cipőben is, így gondoltam 5.400 forintért megpróbáljuk. Nagyon kényelmes, nem törte fel a lábamat, nem izzadok benne, és a textil anyaga miatt könnyű tisztítani is mosógépben. A mérettáblázat az oldalon nagyon egyértelmű, centivel lemérjük a lábunkat és kiválasztjuk a megfelelő méretet. Én mindenből 37-eset rendeltem, és tökéletesek lettek. Így nyugodt szívvel tudom Nektek ajánlani ezt a webáruházat, ahol rengeteg típusú és színű cipőből tudtok választani (a szállítás néhány nap volt, minden rendben történt)!
A cipőket ezeken a linkeken megnézhetitek:
Sportcipő: https://zapatos.hu/n%C5%91i-sportcip%C5%91k/swiftness-k%C3%A9k-n%C5%91i-sportcip%C5%91.html
Balerina: https://zapatos.hu/alkalmi-ballerin%C3%A1/novas-v2-soksz%C3%ADn%C3%BC-n%C5%91i-balerina.html
Bézs szandál: https://zapatos.hu/magassark%C3%BA-szand%C3%A1l/evora-b%C3%A9zs-magassark%C3%BA-szand%C3%A1l.html

Folytatásként pedig következzen a két táska, amiket a taskam.hu oldalról rendeltünk a cipővel egy napon. Mivel két táskát választhattam, így egyik alternatívára egészen biztosan hátitáskát szerettem volna, mert az utóbbi időben nagyon megszerettem őket. Praktikusak, könnyű hordani őket és nem csúszkálnak a vállaimon. Egy szerintem nagyon cuki, púderes színű táska mellett döntöttem, ami a "Besty női cicafüles hátitáska" nevet viseli. Sajnos a weboldalon csak a mini változatot találtam meg fekete és kék színben, de ettől függetlenül látjátok, hogy néz ki. Ez egy műbőr táska, és 3.990 forintba került, ami szerintem szuper ár! A belső pakolórész nagyobb, mint gondoltam, plusz 3 belső zseb is található benne. Kívül van még egy kisebb cipzáras rész és kétoldalt 1-1 nyitott zseb, ami szerintem esernyőtartóként funkcionál. Eléggé masszív, tehát nyitott, üres állapotban sem esik össze, ez nagyon tetszik benne. Összességében ha újrarendelhetnék is ezt választanám! 😍😍
https://www.taskam.hu/besty-noi-fekete-cicafules-mubor-hatizsak-13767

A másik, amit választottam a "Nyomott mintás, kemény falú Besty műbőr válltáska" néven fut. Én a három szín közül a bézs változatot szerettem volna, mert szerintem az egy univerzális szín, szinte minden ruhához, kabáthoz jól passzol. Ez is műbőrből készült, az elején nyomott minta díszíti. A belső része 3 részre osztott, középen plusz cipzáras résszel, illetve a táska hátoldalán is található egy kisebb zseb. A vállpántjának köszönhetően többféleképpen hordható, és 4.990 forintba kerül. Nekem nagyon tetszik ez is, sok mindent bele tudok pakolni és kellően hosszú a pántja, így kabáttal is kényelmesen hordható akár a vállpánt nélkül.
https://www.taskam.hu/kemenyfalu-kismeretu-besty-mubor-valltaska-16673


Ezt a webáruházat is nyugodt szívvel ajánlom Nektek, mert mind a fizetés, mind a szállítás rendben zajlott. Ha jól emlékszem, 4-5 munkanap alatt ideértek a termékek, még így járványidőszakban is. 

Remélem hasznos volt számotokra ez a rövidebb cikk, és sikerült megkedveltetnem Veletek ezt a két webáruházat. Ha van bármilyen tapasztalatotok, gondolatotok ezekkel kapcsolatban, akkor ne tartsátok magatokban, hanem írjátok meg Nekem! 

Ha tetszett, akkor nyomjatok egy 👍-ot, vagy kövessétek be az oldalt a Facebookon, ha még nem tettétek. 😊 Ezen kívül megtaláltok a Pinteresten és az Instagramon is. 

Van egy Facebook csoportunk, ahova várunk Mindenkit szeretettel, akik megosztanák cikkeiket, vagy olvasnának a megadott témákban. Ha van kedvetek, nézzetek be hozzánk és csatlakozzatok nyugodtan! 😊


\ A cikk NEM tartalmaz szponzorált tartalmat! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések